متن خبر

نتفلیکس نمایش انیمیشن پرطرفدار با امتیاز 100% راتن تومیتوز را لغو کرد – و طرفداران ویران شدند

نتفلیکس نمایش انیمیشن پرطرفدار با امتیاز 100% راتن تومیتوز را لغو کرد – و طرفداران ویران شدند

شناسهٔ خبر: 547930 -




شان، تری و لیزا در فیلم «پدر من، شکارچی فضل» <a href= به چیزی خارج از دوربین نگاه می کنند." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/goBU9ckTmC7jZWUT5xisSM.jpg">
(اعتبار تصویر: Netflix)

طرفداران نتفلیکس از شنیدن این که بهترین سرویس استریم سریال محبوب My Dad the Bounty Hunter را لغو کرده است، ناامید شده اند، که دارای امتیاز 100% Rotten Tomatoes است.

My Dad the Bounty Hunter یکی از بهترین سریال های انیمیشن نتفلیکس بود. طبق داده‌های مشاهده شده از What's On Netflix ، فصل یک و دو هر دو در مجموع 27 میلیون بازدید در سراسر جهان داشته‌اند و فصل دوم در آگوست 2023 به مدت یک هفته در بین 10 پخش کننده برتر جهانی قرار گرفت.

این سریال بسیار مورد تحسین قرار گرفت و امتیاز 100٪ در Rotten Tomatoes را به دست آورد، که قطعاً جایگاه شایسته ای را در فهرست بهترین نمایش های نتفلیکس ما کسب می کند. اما با وجود این رتبه مثال زدنی، ذخیره آن توسط نتفلیکس کافی نبود.

پدر من شکارچی فضل درباره چیست؟

«پدر من شکارچی جایزه» پدری را دنبال می‌کند که بچه‌هایش متوجه می‌شوند که او یک شکارچی جایزه بین کهکشانی است و در ماجراجویی‌های فضایی به او می‌پیوندند. این مجموعه صداپیشگان پر ستاره ای را شامل می شود، از جمله چلسی پرتی ( بروکلین ناین-نین لاز آلونسو ( آواتار پریا فرگوسن ( چیزهای عجیب ) و تیم میدوز ( دختران پست).

با این حال، فرار فضایی آنها رسماً به پایان رسیده است زیرا اورت داونینگ جونیور، یکی از خالقان سریال تأیید کرد که فصل سوم سریال «پدر من شکارچی فضل» وجود نخواهد داشت. من بسیار خوش شانس هستم که توانستم با چنین تیم باورنکردنی از شرکا و هنرمندان کار کنم. تماشای زنده شدن ایده هایت خیلی غیر واقعی است! همه کسانی که در این سریال کار کردند عاشق تری، تس، لیزا، شان و کل بازیگران شخصیت های عجیب و غریب، وحشی و دیوانه شدند. چه کسی می داند، شاید بتوانم روزی دوباره این دنیا را ببینم. در حال حاضر، این شخصیت‌ها و داستان‌ها تا آخر عمر بدون اجاره در قلب من زندگی می‌کنند.» او به What's On Netflix گفت.

شرم آور است. نتفلیکس بی سر و صدا نمایش انیمیشن علمی تخیلی "My Dad the Bounty Hunter" را پس از 2 فصل لغو کرده است. " یکی از خالقان @Mr_Scribbles تایید کرد که نتفلیکس با وجود تحسین کردن این سریال تصمیم گرفته است که فصل 3 را ادامه ندهد." https://t.co/Z13QgS0OcY pic.twitter.com/kf98OJnBYp 13 ژوئن 2024

پس از پخش فصل دوم My Dad the Bounty Hunter در آگوست 2023، نتفلیکس در مورد اینکه آیا برای فصل دیگری بازخواهد گشت یا خیر، سکوت کرد، که باعث گمانه زنی در رسانه های اجتماعی در مورد آینده سریال شد. در حال حاضر، طرفداران به طور قابل درک ناراحت هستند که پدر من شکارچی جایزه به استریمر باز نمی گردد.

در این مرحله من فقط می‌خواهم فرض کنم که My Dad The Bounty Hunter رسما لغو شده است https://t.co/HxjsrektBr 6 ژوئن 2024

علیرغم اخبار بد، پخش کننده به تازگی تعداد زیادی فیلم انیمیشنی و برنامه های تلویزیونی فوق العاده را در این ماه معرفی کرده است که اگر می خواهید ماجراجویی های عالی بیشتری را ببینید، می توانید آنها را تماشا کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سرگرمی نویس

پس از فارغ التحصیلی در رشته نویسندگی و مطالعات فیلم، گریس وارد دنیای سرگرمی شد و در آنجا شروع به نوشتن همه چیز در مورد نمایش ها و فیلم های ضروری در What To Watch کرد. اکنون گریس در ماجراجویی نویسندگی بعدی خود در TechRadar است، جایی که از تخصص خود برای کمک به خوانندگان کمک می کند تا از بزرگترین برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در دنیای همیشه در حال تغییر استریم مطلع شوند. اگر او در مورد اشتیاق خود به سرگرمی نمی نویسد، او را در حال تماشای برنامه های واقعیت در حین ضیافت شکلات خواهید دید.

جدیدترین در نتفلیکس
آخرین اخبار

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است