متن خبر

نتفلیکس فیلمی با بهترین امتیاز جردن پیل را با فیلمی که فقط 69 درصد در Rotten Tomatoes دارد جایگزین می کند.

نتفلیکس فیلمی با بهترین امتیاز جردن پیل را با فیلمی که فقط 69 درصد در Rotten Tomatoes دارد جایگزین می کند.

شناسهٔ خبر: 552666 -




استیون یون در Nope
(اعتبار تصویر: Universal Pictures)

محبوب‌ترین فیلم جوردن پیل، Get Out ، امتیاز تقریباً 98 درصدی در Rotten Tomatoes دارد که آن را به یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل می‌کند، اما امروز، 15 ژوئن، از نتفلیکس بریتانیا حذف خواهد شد تا جایی برای یکی از کم‌ارزش‌ترین فیلم‌های او باز شود. در عوض، فیلم های خیر ، که تنها امتیاز 69٪ دارند.

با وجود امتیاز پایین‌تر، Nope هنوز ارزش وقت گذاشتن را دارد و حتی با وجود اینکه ممکن است به اندازه Get Out محبوب نباشد، تماشای آن ضروری است، به خصوص اگر می‌خواهید سه‌گانه اخیر او را تکمیل کنید، با فیلم دوم او Us نیز بسیار زیاد. توسط منتقدان رتبه بندی شده است.

نه، ژانرهای ترسناک، معمایی و علمی تخیلی را با هم ترکیب می کند تا یک فیلم واقعا منحصر به فرد ایجاد کند که برای مدت طولانی با شما خواهد ماند، به طور خاص چند صحنه وجود دارد که من هنوز مدت ها پس از دیدن این فیلم در سینماها به آنها فکر می کنم. سالها پیش.

بازیگران بسیار خوبی نیز با دانیل کالویا، کیک پالمر و استیون یون در نقش‌های اصلی حضور دارند. پس اگر Nope را ندیده‌اید، به شدت توصیه می‌کنم اکنون آن را در بهترین سرویس پخش جریانی تحلیل کنید.

در جاهای دیگر، نتفلیکس به تازگی یک نمایش انیمیشن پرطرفدار با امتیاز 100% Rotten Tomatoes را لغو کرده است، پس چند تکان بزرگ اخیراً در کتابخانه آنها اتفاق افتاده است. برای کسانی که در ایالات متحده و استرالیا هستند، همچنان می‌توانید Get Out را به ترتیب در Peacock و Prime Video و Nope در Starz و Paramount Plus پخش کنید.

Nope در مورد چیست؟

در Nope ، ما یک دامدار به نام OJ را دنبال می کنیم که اسب ها را برای تولید فیلم آموزش می دهد. او با خواهرش امرالد کار می کند که به تازگی پدر خود را پس از سقوط اشیاء فلزی کوچک از آسمان که یکی از آنها باعث کشته شدن پدرشان شد، از دست داده است.

به دنبال این فاجعه، آنها متوجه می‌شوند که اتفاق بدی در حال رخ دادن است و تصمیم می‌گیرند که بیشتر تحقیق کنند، به‌خصوص پس از اینکه ناامید شده‌اند و بعد از اینکه یکی از اسب‌هایشان به‌شدت وحشت‌زده شد، از مجموعه اخراج شدند. این باعث شد آنها با مالک یک پارک موضوعی در نزدیکی کار کنند، کسی که سعی می کند از هر آنچه در آسمان می گذرد سود ببرد.

خلاصه کردن این فیلم بسیار دشوار است و مضامین پیچیده ای را تحلیل می کند، کارگردان جردن پیل بيان کرد که می خواهد در مصاحبه با مجله امپایر به "اعتیاد به نمایش" جامعه بپردازد.

این قطعاً یکی از آن فیلم‌هایی است که باید اجازه دهید شما را شوکه کند، پس از اسپویل‌ها دوری کنید و قبل از پخش آن در نتفلیکس با حداقل دانستن آن به سراغ آن بروید – قول می‌دهم ارزشش را دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد سرگرمی

لوسی یک عاشق قدیمی سینما و تلویزیون است که منتقد مورد تایید Rotten Tomatoes است. او در زمان خود چندین نقد نوشته است، از یک وبلاگ کوچک خودگردان به نام لوسی به هالیوود می‌رود و سپس به وب‌سایت‌های بزرگ‌تری مانند What's on TV و What to Watch رفت، که TechRadar جدیدترین سرمایه‌گذاری او است. علایق او در درجه اول در فیلم های ترسناک و هیجان انگیز نهفته است و چیزی بیش از یک داستان مهیج را دوست ندارد که لحظاتی پس از پخش تیتراژ فکرش را حفظ کند. بسیاری از این داستان های وحشتناک را می توان در سرویس های استریم که او مرتباً پوشش می دهد، یافت.

وقتی با نمایش‌ها و فیلم‌های مختلفی که تماشا می‌کند خود را تا حد مرگ نمی‌ترساند، دوست دارد با انجام بازی‌های ویدیویی در حالت Easy Mode به آرامش برسد و شرم ندارد اعتراف کند که در آن بازی‌ها وحشتناک است. او همچنین از The Simpsons به صورت مذهبی نقل قول می کند و یک خالکوبی Blinky the Fish دارد که موقعیت او را به عنوان یک نرد کامل تثبیت می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است