متن خبر

نتفلیکس شروع به حذف ارزان‌ترین طرح‌های بدون آگهی خود کرده است و بسیاری را با یک تصمیم دشوار روبرو کرده است

نتفلیکس شروع به حذف ارزان‌ترین طرح‌های بدون آگهی خود کرده است و بسیاری را با یک تصمیم دشوار روبرو کرده است

شناسهٔ خبر: 615231 -




نتفلیکس
(اعتبار تصویر: wutzkohphoto / Shutterstock.com)

نتفلیکس رسماً طرح اصلی خود را در چند کشور حذف می‌کند و کاربران را در موقعیت دشواری قرار می‌دهد: یا اشتراک دیگری بخرید تا سرویس خود را حفظ کنید یا آن را لغو کنید.

اخبار حذف تدریجی و تصاویری از آن در زیر ردیت (با نام مناسب) MildlyInfuriating یافت شد. آنها یک هشدار نتفلیکس را نشان می دهند که به بیننده اطلاع می دهد که آخرین روز آنها برای لذت بردن از پلتفرم استریم در 13 ژوئیه است، با اطلاعیه ای که به آنها می گوید یکی از سه برنامه را انتخاب کنند. این شرکت طرح استاندارد 5.99 دلاری با تبلیغات، طرح استاندارد 16.49 دلاری و اشتراک Premium 20.99 دلاری را ارائه می دهد.

مردم به وضوح خوشحال نیستند. بخش نظرات پست اصلی مملو از کاربرانی است که ناامیدی و ناامیدی خود را از چرخشی که پلتفرم در پیش می‌گیرد ابراز می‌کنند. حتی تعداد کمی از روزهای خوب گذشته قبل از شروع همه این تغییرات ناله می کنند.

مرحله خروج آغاز می شود

دقیقاً مشخص نیست که حذف تدریجی در کجا رخ می دهد، زیرا پوستر مکان آنها را نشان نمی دهد. با این حال، آنها احتمالاً کانادایی هستند، زیرا قیمت های ذکر شده در تصویر برای اشتراک های Netflix در کانادا است. همانطور که موضوعات مربوط به دو ماه گذشته در Subreddit نتفلیکس به شدت نشان می‌دهد که طرح اولیه ابتدا در کانادا و بریتانیا از بین می‌رود.

نظر دهندگان در این دو پست ادعا می‌کنند که ایمیل‌هایی از پلتفرم دریافت کرده‌اند که به آن‌ها اطلاع می‌دهد که سرویس در حال پایان است و به آنها توصیه می‌کند طرح متفاوتی را انتخاب کنند. علاوه بر این، اگر به صفحه طرح‌ها و قیمت‌های کانادا یا بریتانیا در مرکز راهنمایی نتفلیکس بروید، اطلاعیه‌ای وجود دارد که او میگوید : «طرح اولیه متوقف شده است».

علاوه بر این، به نظر می رسد که حذف تدریجی به صورت امواج اتفاق می افتد. یکی از پوسترها در رشته های قبلی subreddit بيان کرد که آنها تا 8 ژوئن فرصت دارند تا یک طرح جدید را انتخاب کنند. مهلت دیگری تا 15 ژوئن داده شد. از آنجایی که 13 ژوئیه تاریخ خاموشی فعلی است، ممکن است موج دیگری به زودی پس از آن وجود داشته باشد.

به آرامی اما با اطمینان

در زمان نگارش این مقاله مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد همین کار را در ایالات متحده یا هر کشور دیگری انجام دهد، اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق بیفتد. از این گذشته، کاربران آمریکایی از ژوئیه 2023 قادر به ثبت نام برای یک طرح اولیه نیستند. ما همچنین با نتفلیکس تماس گرفتیم و از او پرسیدیم که آیا می‌توانیم ایده‌ای درباره زمان شروع خروج تدریجی ایالات متحده داشته باشیم.

یکی از نمایندگان شرکت به ما بيان کرد که آنها "به دنبال بازنشستگی برنامه اولیه [خود] در برخی از کشورهای تبلیغاتی [خود] هستند، از کانادا و بریتانیا در سه ماهه دوم شروع کرده و آن را از آنجا می برند." نتفلیکس نمی تواند جدول زمانی دقیقی را به ما ارائه دهد، اما به نظر می رسد که طرح اولیه به ناچار در آینده در ایالات متحده به پایان خواهد رسید. ما مطمئن هستیم که موج دیگری از خشم در آن نقطه وجود خواهد داشت.

اگر می‌خواهید دیگر پلتفرم‌ها را امتحان کنید، مطمئن شوید که آخرین گردآوری بهترین معاملات پخش جریانی TechRadar برای جولای 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است