متن خبر

نتفلیکس در سال 2024: 9 نمایش غیر قابل از دست دادن تا کنون و آنچه در آینده در راه است

نتفلیکس در سال 2024: 9 نمایش غیر قابل از دست دادن تا کنون و آنچه در آینده در راه است

شناسهٔ خبر: 607183 -




تصویری تبلیغاتی برای فصل 3 بریجرتون نتفلیکس، بچه ریندر و اریک
(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

وقتی بزرگ‌ترین شرکت پخش جریانی در جهان هستید و به همان اندازه فیلم‌ها و نمایش‌های جدید نتفلیکس می‌سازید، مطمئناً چند اشتباه رخ می‌دهد – و امسال سهم خود را دیده است، از جمله J-Lo-in-space. تریلر هوش مصنوعی Atlas ، که با وجود نقدهای وحشتناک به طرز غیرقابل توضیحی محبوب شده است، و ماه شورشی Zach Snyder's Rebel Moon Part 2 ، که دنباله علمی تخیلی حماسی مورد انتظار ما نبود.

کافی است که بگوییم، در راهنمای بهترین فیلم‌های نتفلیکس ما تعداد زیادی ورودی جدید وجود نداشته است، اما وقتی صحبت از برنامه‌های تلویزیونی به میان می‌آید، نتفلیکس امسال تقریباً در همه ژانرها، برنده‌ای پس از برنده ارائه می‌کند. کام‌ها، داستان‌های وحشتناک وسواس، فانتزی‌های عجیب و غریب و همچنین برخی از تخیلی‌های علمی تخیلی که همه آنها در فهرست بهترین نمایش‌های نتفلیکس جای گرفته‌اند.

همانطور که به اواسط سال 2024 رسیدیم، خبر خوب این است که چیزهای بیشتری از آنجا آمده است. اواخر امسال، فصل‌های پایانی برخی از نمایش‌های بسیار مورد علاقه‌مان و همچنین اولین سریال‌هایی را خواهیم دید که فکر می‌کنیم ارزش هیجان‌انگیز بودن را دارند. و همچنین شاهد بازگشت بزرگترین نمایشی که نتفلیکس تا به حال تولید کرده است خواهیم بود – اگرچه هنوز دقیقاً نمی دانیم چه زمانی.

اینها برنامه‌هایی هستند که فکر می‌کنیم یکی از بزرگترین و بهترین‌های نتفلیکس در سال جاری بوده‌اند، و برنامه‌هایی که فکر می‌کنیم تا پایان سال درباره‌شان صحبت خواهید کرد.

نتفلیکس در سال 2024: بزرگترین نمایش های امسال چه بوده اند؟

هنوز <a href= از فصل 3 بریجرتون" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pAk3AxE7r4gv7ipgwkQh8C.jpg">

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اگر منظور ما از "بزرگترین" "بیشترین صحبت در مورد" است، پس بزرگترین نمایش سال نتفلیکس تا کنون Baby Reindeer بوده است. این داستان یک وسواس خفه‌کننده و ویرانگر است که با گفتن این که یک داستان واقعی است شروع می‌شود - و این یک مشکل است، زیرا نتفلیکس در حال حاضر به دلیل افترا به مبلغ 170 میلیون دلار توسط فیونا هاروی، که یکی از اوست، شکایت کرده است. به نظر می رسد که شخصیت اصلی سریال مارتا بر اساس آن ساخته شده است.

برای بسیاری از بینندگان، برنامه‌هایی که امسال باید ببینند، سریال‌های عاشقانه بوده‌اند: فصل 3 بریجرتون یک شادی مطلق بود، در حالی که یک روز با موفقیت رمان پرفروش دیوید نیکول را به 14 قسمت کمدی رمانتیک تبدیل کرد.

اگر نمایش‌های تیره‌تر را ترجیح می‌دهید، خیلی تاریک‌تر از ریپلی نمی‌شود. تریلر جنایی نئو نوآر، که در آوریل منتشر شد، داستان یک نیویورکی دهه 1960 است که به زندگی پر از فریب و قتل کشیده شده است. نقدهای عالی دریافت کرد - گاردین آن را "جادوکننده" نامید - و میلیون ها نفر آن را تماشا کردند، اگرچه 2.5 میلیون بازدید هفته اول آن طبق استانداردهای نتفلیکس کم بود.

تریلر روان‌شناختی عجیب و غریب با بازی بندیکت کامبربچ، اریک، خیلی بهتر عمل کرد و در همان هفته اول به صدر جدول نتفلیکس رسید.

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

برای طرفداران فانتزی هم سال خوبی بود. Dead Boy Detectives نیل گیمن با داستان تحقیقات شبح وار بسیار سرگرم کننده بوده است، و 3 Body Problem اقتباسی تا حد زیادی از کتاب های علمی تخیلی مغز لیو سیکسین است.

اما برای بسیاری از بینندگان، نمایش علمی تخیلی برجسته سال تاکنون انیمیشن Scavengers Reign است که توسط مکس تبرئه شد و ماه گذشته به نتفلیکس آورده شد. در حال حاضر این یک چیز نادر است، نمایشی با امتیاز 100٪ در Rotten Tomatoes. 100% رتبه‌بندی ممکن است نادر باشد، اما نت‌فلیکس یکی دیگر برای Chicken Nugget دارد، نمایش واقعاً عجیب و غریب در مورد زن جوانی که تبدیل به یک زن جوان می‌شود - بله! - یک ناگت مرغ

البته، نتفلیکس بدون چند نمایش دوست داشتنی که به صورت کنسرو ساخته می شود، نخواهد بود. و تا اینجای کار یکی از غم انگیزترین کنسلی ها، فیلم The Brothers Sun است که میشل یئو در یک کمدی اکشن حضور دارد. علی‌رغم بررسی‌های عالی، نتفلیکس تنها پس از یک فصل این کار را انجام داد، پس آن خورشید خاص امسال دیگر نخواهد درخشید.

نتفلیکس در سال 2024: کدام برنامه های جدید نتفلیکس در آینده در راه است؟

ویکتور، پنج و دیگو در فصل چهارم The Umbrella Academy خانه‌ی فرسوده‌شان <a href= را تحلیل می‌کنند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/K33RqjBKHVVstkARzFstdc.jpg">

(اعتبار تصویر: کریستور کالوهوریدیس/نتفلیکس)

یکی از پر صحبت‌ترین برنامه‌های ماه‌های آینده احتمالاً فصل چهارم و آخرین سریال The Umbrella Academy است که از 8 آگوست پخش می‌شود – درست بعد از فصل ششم Cobra Kai ، یک سریال موفق دیگر که امسال به پایان می‌رسد. از 18 جولای پخش می شود.

Emily In Paris در ماه آگوست برای فصل چهارم باز می گردد، اما به دو قسمت تقسیم می شود: پنج قسمت اول از 15 آگوست در دسترس خواهند بود اما پنج قسمت دوم تا 12 سپتامبر پخش نمی شوند . درام حساس دوران بلوغ با محوریت نوجوانان چارلی و نیک. فصل سوم Heartstopper در ماه اکتبر منتشر می شود.

درام ها تنها منبع درام در ماه های آینده نخواهند بود. نسخه بریتانیایی نمایش واقعی دوستیابی Love Is Blind با برداشت بسیار متمایز خود از قرار ملاقات در ماه آگوست پخش خواهد شد: شرکت کنندگان در غلاف ها قرار می گیرند تا آنها را از دنیای بیرون جدا کنند و آنها بدون اینکه بدانند چه شکلی هستند، با همنوعان بالقوه خود آشنا می شوند.

اگر یک مسابقه انجام شود، زوج بالقوه باید قبل از ملاقات حضوری و پیدا کردن اینکه آیا عشق واقعاً کور است نامزد کنند. این برنامه توسط Emma Willis، شرکت کننده سابق Big Brother و همسرش Matt که سابقاً عضو گروه پاپ Busted بود، ارائه می شود.

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

نتفلیکس به سرمایه گذاری روی انیمیشن ادامه می دهد و یکی از موردانتظارترین نمایش های جدید ترمیناتور: سری انیمیشن است. این انیمه که بر اساس دنیای فیلم‌های شوارتزنگر است، اما داستانی کاملاً جدید را روایت می‌کند، از 29 آگوست پخش می‌شود. و سریال انیمیشن زک اسنایدر Twilight of the Gods ، بر اساس اسطوره‌های اسکاندیناوی، ماه بعد در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

برخی از نمایش‌ها هنوز تاریخ پخشی غیر از سال 2024 دریافت نکرده‌اند، مانند درام جاسوسی با بازی کیرا نایتلی کبوتر سیاه ، که می تواند به اندازه اسب های آهسته اپل تی وی پلاس سرگرم کننده باشد. سارا لنکاوی، بازیگر باند، بن ویشاو بازیگر باند و اندرو کوجی از پیکی بلایندرز در داستان اسرار، جمجمه‌کاری و یک توطئه جهانی به نایتلی می‌پیوندند. و این تمام چیزی است که تاکنون می دانیم: هنوز حتی یک تریلر وجود ندارد، فقط یک لحظه پلک زدن و آن را از دست خواهید داد در تریلر پیش نمایش نتفلیکس در سال 2024.

و هنوز یک نمایش بزرگ دیگر بدون تاریخ پخش وجود دارد: Squid Game 2 . ما در اینجا می رویم و پیشنهاد می کنیم که چند نفر آن را تماشا کنند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوئیتی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است