متن خبر

نتفلیکس در حال آزمایش تغییرات عمده ای است که یافتن فیلم ها و نمایش های جدید را بسیار آسان تر می کند

نتفلیکس در حال آزمایش تغییرات عمده ای است که یافتن فیلم ها و نمایش های جدید را بسیار آسان تر می کند

شناسهٔ خبر: 525583 -




مردی با کنترل <a href= از راه دور در دست، لوگوی نتفلیکس را در تلویزیون توشیبا تماشا می کند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/9QS8XQqGcFu8oofeoMjFCC.jpg">
(اعتبار تصویر: توماس تروتشل)

نتفلیکس در حال آزمایش یک صفحه اصلی ساده‌شده جدید است که ردیف‌های ثابت کاشی‌های فیلم و نمایش تلویزیونی را با جعبه‌هایی جایگزین می‌کند که به محض اینکه ریموت شما روی آن‌ها قرار می‌گیرد گسترش می‌یابد. اینها تمام اطلاعاتی را که باید در اختیار داشته باشید، از جمله خلاصه داستان، رتبه بندی سنی و زمان اجرا دارند - می دانید، همه چیزهای مهم.

این یک خبر عالی برای همه ماست که به فیلمی می‌رسیم که ظاهر خوبی دارد، سپس متوجه می‌شویم که دو ساعت برای تماشای آن فرصت نداریم و به جای آن یک عنوان 90 دقیقه‌ای را ترجیح می‌دهیم. یا ناامیدی که ما روی یک سریال شناور می شویم و می بینیم 10 فصل وجود دارد، زمانی که یک مینی سریال به مراتب بهتر بود. به هر حال، شما نمی توانید 200 قسمت را تماشا کنید مگر اینکه بتوانید زمان را ثابت کنید.

نتفلیکس اذعان کرده است که از کلیک مداوم و پیمایش خسته شده ایم، به همین دلیل است که یک صفحه اصلی جدید طراحی شده را آزمایش می کند.

نتفلیکس نقش کلیدی در عصرهای آرام ما در خانه دارد. روی کاناپه راحت هستید، غذای آماده دارید، آماده تماشای یک چیز خوب در بهترین سرویس استریم هستید، اما مشکل در همین جاست، زیرا بسیاری از ما اذعان می کنیم که زمان زیادی را برای مرور همه چیز صرف می کنیم و هدر می دهیم. زمان با ارزش مشاهده می دانم که من تنها کسی نیستم که از پیمایش مداوم خسته می شوم، به همین دلیل است که طراحی مجدد ساده نتفلیکس می تواند به بینندگان بی حوصله ای مانند من کمک کند تا دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستم پیدا کنند.

پت فلمینگ، مدیر ارشد تولید نتفلیکس در گفتگو با The Verge گفت: "ما اغلب اعضایی را می بینیم که با چشمان خود ژیمناستیک را انجام می دهند و تجربه خانه را اسکن می کنند. ما واقعاً می‌خواستیم که اعضا راحت‌تر بفهمند که آیا عنوانی برایشان مناسب است یا خیر.»

به‌روزرسانی همچنین از منویی که از سمت چپ صفحه اصلی نتفلیکس بیرون می‌آید خلاص می‌شود و آن را با گزینه‌های ساده‌شده در بالای صفحه، از جمله جستجو، صفحه اصلی، نمایش‌ها، فیلم‌ها و نتفلیکس من جایگزین می‌کند.

همه اینها بسیار مثبت به نظر می رسد اما در حال حاضر هنوز فقط برای تعداد کمی از مصرف کنندگان که از بهترین تلویزیون ها و سایر دستگاه های پخش استفاده می کنند در دسترس است. با این حال، اگر استقبال خوبی از آن شود، فلمینگ گفت که می تواند به اعضای بیشتری گسترش یابد.

او گفت: "اگر این به خوبی پیش برود، که ما مشتاق هستیم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد، ما دوست داریم این موضوع را با اکثر اعضای پایگاه در ماه ها و سه ماهه آینده به اشتراک بگذاریم."

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارتقاء تلویزیون می خواهید؟ 3 انتخاب برتر ما برای همه بودجه ها

نویسنده ارشد سرگرمی

لوسی یک عاشق قدیمی سینما و تلویزیون است که منتقد مورد تایید Rotten Tomatoes است. او در زمان خود چندین نقد نوشته است، از یک وبلاگ کوچک خودگردان به نام لوسی به هالیوود می‌رود و سپس به وب‌سایت‌های بزرگ‌تری مانند What's on TV و What to Watch رفت، که TechRadar جدیدترین سرمایه‌گذاری او است. علایق او در درجه اول در فیلم های ترسناک و هیجان انگیز نهفته است و چیزی بیش از یک داستان مهیج را دوست ندارد که لحظاتی پس از پخش تیتراژ فکرش را حفظ کند. بسیاری از این داستان های وحشتناک را می توان در سرویس های استریم که او مرتباً پوشش می دهد، یافت.

وقتی با نمایش‌ها و فیلم‌های مختلفی که تماشا می‌کند خود را تا حد مرگ نمی‌ترساند، دوست دارد با انجام بازی‌های ویدیویی در حالت Easy Mode به آرامش برسد و شرم ندارد اعتراف کند که در آن بازی‌ها وحشتناک است. او همچنین از The Simpsons به صورت مذهبی نقل قول می کند و یک خالکوبی Blinky the Fish دارد که موقعیت او را به عنوان یک نرد کامل تثبیت می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است