متن خبر

نتفلیکس با ساختن سرور تبلیغاتی خود، گوگل و آمازون را تحت کنترل درآورد

نتفلیکس با ساختن سرور تبلیغاتی خود، گوگل و آمازون را تحت کنترل درآورد

شناسهٔ خبر: 471921 -




نتفلیکس در جریان ارائه Upfronts خود در روز چهارشنبه اعلام کرد که تنها یک سال و نیم پس از ورود به تجارت تبلیغات، پلتفرم فناوری تبلیغاتی خود را راه اندازی می کند. این حرکت آن را در مقابل سایر صنایع سنگین با سرورهای تبلیغاتی مانند گوگل، آمازون و کامکست قرار می دهد.

این اطلاعیه به معنای تغییر قابل توجهی در رویکرد تبلیغاتی غول استریم است. این شرکت در ابتدا با مایکروسافت همکاری کرد تا فناوری تبلیغاتی خود را توسعه دهد و به نتفلیکس اجازه داد تا به سرعت وارد فضای تبلیغاتی شود و با رقبایی مانند Hulu که بیش از یک دهه سرور تبلیغاتی خود را دارد، پیشی بگیرد.

نتفلیکس با راه اندازی فناوری تبلیغات داخلی خود، آماده است تا کنترل کامل آینده تبلیغاتی خود را در دست بگیرد. این حرکت استراتژیک به شرکت قدرت می‌دهد تا تجارب تبلیغاتی هدفمند و شخصی‌سازی شده ایجاد کند که با پایگاه کاربر عظیم 270 میلیون مشترک آن طنین‌انداز شود.

ایمی راینهارد، رئیس تبلیغات نتفلیکس، گفت: «ارائه فناوری تبلیغات به داخل به ما امکان می‌دهد برنامه تبلیغات را با همان سطح برتری که نتفلیکس را به پیشرو در فناوری استریم امروز تبدیل کرده است، تقویت کنیم. "ما در مورد نحوه ارائه تبلیغات به طرز باورنکردنی استراتژیک هستیم زیرا قصد داریم اعضای ما تجربه فوق العاده ای داشته باشند. ما تحقیقات عمیقی در مورد مصرف کنندگان انجام می دهیم تا مطمئن شویم که از رقبا جلوتر می مانیم و فرصت هایی را برای اعضا و برای برندها بهتر به ارمغان می آوریم.

نتفلیکس دقیقاً نگفت که راه حل داخلی آن چگونه نحوه ارائه تبلیغات را تغییر می دهد، اما به احتمال زیاد از تبلیغات عمومی فاصله خواهد گرفت. طبق گزارش فایننشال تایمز، نتفلیکس می‌خواهد کمپین‌های «اپیزودیک» را آزمایش کند، که شامل یک سری تبلیغات است که به جای ارائه تبلیغات تکراری، داستانی را روایت می‌کنند.

در طول ارائه، نتفلیکس همچنین بيان کرد که در تابستان امسال قابلیت‌های خرید خود را گسترش خواهد داد، که اکنون شامل The Trade Desk، Google's Display & Video 360 و Magnite به عنوان شرکا خواهد بود. قابل ذکر است، رقیب Disney+ نیز با The Trade Desk قرارداد تبلیغاتی دارد.

نت‌فلیکس همچنین موفقیت‌های سطح پشتیبانی‌شده توسط تبلیغات خود را تبلیغ کرد و گزارش داد که ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه جهانی این طرح را انتخاب می‌کنند. این ردیف تبلیغاتی در عرض شش ماه از راه اندازی حدود 5 میلیون کاربر داشت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است