متن خبر

نتفلیکس با تهدیدات افشای Stranger Things مواجه است زیرا هکرهای X ادعا می کنند که سه قسمت اول فصل آخر سریال را دارند.

نتفلیکس با تهدیدات افشای Stranger Things مواجه است زیرا هکرهای X ادعا می کنند که سه قسمت اول فصل آخر سریال را دارند.

شناسهٔ خبر: 691658 -




گروهی <a href= از بازیگران اصلی سریال Stranger Things در فصل 4 جلد 1 به چیزی خارج از صفحه نمایش خیره می شوند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eLKSXeG8NNijXMnaJwYJ3W.jpg">
آیا فصل 5 Stranger Things می تواند سریال بعدی نتفلیکس باشد که لو می رود؟ (اعتبار تصویر: تینا رودن/نتفلیکس)

طرفداران یکی از بهترین سریال های نتفلیکس صبورانه منتظر آمدن فصل پنجم Stranger Things بودند، اما اکنون غول استریم با تهدیدات آنلاینی مواجه شده است که تهدیدکننده تر از خود Vecna ​​ است. در یک پست X (توئیتر سابق) که در 8 آگوست منتشر شد، زمانی که نتفلیکس در وسط یک نقض بزرگ داده قرار داشت و قسمت هایی از برنامه های دیگر به بیرون درز کرد ، یک هکر ناشناس هشدار داد که آنها به سه قسمت اول فصل آخر دسترسی دارند و آنها آپلود کنید و آن را «بعداً» ارسال کنید.

نتفلیکس به تازگی یک نشت بزرگ داشت، از مردم شنیدم که ممکن است 3 قسمت اول ناتمام بعدا منتشر شود. آن را با یک دانه نمک ببرید، خودمان آن را خواهیم دید.#StrangerThings5 #StrangerThings #Netflix pic.twitter.com/0z9oSnD6ET 8 اوت 2024

این خبر از حساب کاربری @UpsideDownScoop، یک حساب طرفدار Stranger Things که اخبار، به‌روزرسانی‌ها و درزهای مربوط به نمایش نتفلیکس را به اشتراک می‌گذارد، منتشر شده است. در حالی که نتفلیکس هنوز به این تهدید واکنش نشان نداده است، سایت سرگرمی Soap Central از آن زمان در مورد فاش شدن این خبر گزارش داده است و به اشتراک گذاشته است که "ناشناس افشاکننده اصرار دارد که سه قسمت اول فصل 5 Stranger Things را داشته باشد، که در برخی مواقع لو خواهد داد. ".

اما درست مانند هفته گذشته، زمانی که این پست در ابتدا منتشر شد، هنوز هیچ اعتباری به شایعات وجود ندارد. با این وجود، این خبر نگرانی و شک و تردید زیادی را در میان طرفداران سریال ایجاد کرده است که اکنون، به طور قابل درک، نگران درز و اسپویل هایی هستند که ممکن است در فضای آنلاین ظاهر شوند.

از آنجایی که نشت‌های دیگر واقعی بودند، این احتمالاً هم هست. من خیلی می‌ترسم امیدوارم در 8 آگوست 2024 درز نکند.

نتفلیکس در بحبوحه بحران نشت

برای نتفلیکس ناامیدکننده است که نمایش دیگری با لو رفتن وجود داشته باشد، اما این منطقه جدیدی برای بهترین سرویس پخش جریانی نیست. به نظر می رسد که این هکرهای آنلاین آن را برای نتفلیکس با بسیاری از نمایش های آن که اخیراً به صورت آنلاین درز کرده اند، دارند. این به دلیل مشکلی بود که برای یکی از شرکای تولید آن رخ داد، و نتفلیکس به The Wrap گفت: " یکی از شرکای پس از تولید ما به خطر افتاده است و متأسفانه تصاویری از چندین عنوان ما به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است ."

در حال حاضر، این بزرگترین رسوایی مبتنی بر افشای نتفلیکس است و در نتیجه اقدامات فوری برای اطمینان از جلوگیری از افشای اطلاعات بیشتر انجام شده است، زیرا مشخص نیست چه تعداد از فیلم‌ها و نمایش‌های نتفلیکس در معرض خطر هستند. نگرانی مبنی بر اینکه فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things هدف بعدی فاش های آنلاین باشد به سرعت بالا گرفت و اکنون این نگرانی برای نتفلیکس به واقعیتی ناگوار تبدیل شده است.

پشت صحنه | چیزهای عجیب 5 | در مجموعه فصل آخر | نتفلیکس - یوتیوب پشت صحنه | چیزهای عجیب 5 | در مجموعه فصل آخر | نتفلیکس - یوتیوب
تماشا کنید

در فصل پنجم Stranger Things ، نتفلیکس در ماه ژوئیه اولین ویدیویی را با تصاویری از پشت صحنه و اشاره‌ای به یک جهش زمانی احتمالی، علاوه بر پست‌های رسانه‌های اجتماعی که پایان جذاب سریال را آزار می‌دهند، منتشر کرد. تاریخ انتشار رسمی هنوز مشخص نشده است، با این حال می توانم تصور کنم که فصل آخر مانند سایر عناوین اخیر در دو قسمت خواهد آمد - فقط امیدواریم که قسمت ها همانطور که نتفلیکس در نظر داشت منتشر شوند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

همکار تحریریه

Rowan یک دانشیار تحریریه و نویسنده شاگرد TechRadar است. او که اخیراً به تیم خبری اضافه شده است، درگیر تولید داستان هایی برای موضوعاتی است که در سراسر دسته بندی های TechRadar پخش می شوند. علاقه‌های او به فناوری صوتی و دانش در فرهنگ سرگرمی به ارائه آخرین به‌روزرسانی‌های اخبار فناوری به خوانندگان ما کمک می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است