متن خبر

نتفلیکس اپل تی وی قدیمی شما را ترک می کند

نتفلیکس اپل تی وی قدیمی شما را ترک می کند

شناسهٔ خبر: 498953 -




Apple TV (نسل سوم)
(اعتبار تصویر: اپل)

نتفلیکس به زودی پشتیبانی از دستگاه های اپل تی وی نسل دوم و سوم را متوقف خواهد کرد. این خبر از یک ایمیل اخیر است که برای کاربران ارسال شده و آنها را از تغییر مطلع می کند.

به نظر می رسد در مورد اینکه آیا این بدان معناست که برنامه دیگر کار نمی کند یا اینکه آیا شرکت به سادگی به روز رسانی نرم افزار را متوقف می کند، سردرگمی آنلاین وجود دارد. با این حال، ایمیل ارسالی از پلتفرم ظاهراً بر مورد دوم دلالت دارد. و طبق یک صفحه مرکز راهنمایی نتفلیکس ، این یک خاموشی کامل است زیرا این سرویس پس از 31 ژوئیه 2024 دیگر در دسترس نخواهد بود.

این شرکت می گوید که برای اطمینان از "بهترین تجربه مشاهده نتفلیکس ممکن" به پشتیبانی پایان می دهد و ما فکر می کنیم احتمالاً به این دلیل است که سخت افزار بسیار قدیمی است. نسل دوم Apple TV 13 سال پیش و در زمان نگارش این مقاله وارد بازار شد و اپل حتی آن را و مدل نسل سوم را "محصولات قدیمی" می داند .

هر دو نسل دوم و سوم اپل تی وی قبل از انتشار tvOS هستند و به اپ استور دسترسی ندارند. در عوض، همانطور که 9To5Mac اشاره می کند، سخت افزار همراه با مجموعه ای از "برنامه های از پیش نصب شده" منتشر شد.

در طول سال‌ها، سایر سرویس‌ها به پشتیبانی از سخت‌افزار اولیه Apple TV پایان داده‌اند. گوگل در سال 2021 برنامه YouTube را قطع کرد و Crunchyroll چند سال پیش همین کار را انجام داد . اگر به آن فکر کنید، جای تعجب است که نتفلیکس تا زمانی که بسیاری از معاصرانش قبلاً آنجا را ترک کرده‌اند، ماندگار شد.

زمان برای ارتقا

تمام مدل‌هایی که پس از نسل سوم عرضه شدند، مانند Apple TV HD و Apple TV 4K ، تحت تأثیر این تصمیم قرار نگرفته‌اند. به این معنی که می توانید بدون هیچ مشکلی به تماشای نتفلیکس ادامه دهید. نمایشگرهای قدیمی‌تر بدون Netflix و سایر برنامه‌ها، اگرچه با ظرفیت محدود، به کار خود ادامه می‌دهند.

پس ، اگر به ارتقاء فکر می کردید، اکنون زمان خوبی برای انجام آن است. مدل‌های جدیدتر Apple TV 4K به یک اپ استور کامل و یک کنترل از راه دور سیری دسترسی دارند. از طرف دیگر، دستگاه‌های Roku Streaming به شما امکان دسترسی به Netflix و سایر سرویس‌ها را می‌دهند و در حال حاضر، معاملات بسیار خوبی برای سخت‌افزار لازم وجود دارد .

البته برای همراهی با جعبه Roku یا هر بخارشوی دیگر به تلویزیون نیاز دارید. پس ، برای توصیه، فهرست TechRadar از بهترین تلویزیون‌های سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است