متن خبر

نتفلیکس آخرین رویارویی فصل ششم Cobra Kai و ماجراجویی‌های آب‌های آزاد بعدی فصل دوم One Piece را به تصویر می‌کشد.

نتفلیکس آخرین رویارویی فصل ششم Cobra Kai و ماجراجویی‌های آب‌های آزاد بعدی فصل دوم One Piece را به تصویر می‌کشد.

شناسهٔ خبر: 612674 -




کیم و جان کریس در فصل 6 کبرا کای جلوی چند درخت ایستاده اند
(اعتبار تصویر: کورتیس باندز بیکر/نتفلیکس)

نتفلیکس چیزهای خوبی در راه است، با پخش کننده تریلر فصل ششم Cobra Kai ، که قرار است اواخر این ماه در 18 ژوئیه به اکران ما بازگردد، و تایید کرد که فیلمبرداری فصل دوم One Piece در حال انجام است.

هر دوی این نمایش‌ها موفقیت‌های بزرگی برای بهترین سرویس استریم داشته‌اند، با اسپین‌آف بچه کاراته کید ، کبرا کای ، امتیاز ۹۶ درصدی Rotten Tomatoes و ریبوت لایو اکشن One Piece را دریافت کرد. دریافت ستایش مشابه با امتیاز 85 درصد. پس طرفداران تشنه چیزهای بیشتری هستند و استریمر ارائه خواهد کرد.

با این حال، این یک خبر تلخ برای طرفداران کبرا کای است، زیرا فصل ششم آخرین قسمت این مجموعه خواهد بود، زیرا متأسفانه همه چیزهای خوب باید به پایان برسد. اما به نظر می‌رسد که با تریلر «رازهای مدفون» و درام فراوان به پایان خواهد رسید.

در جاهای دیگر، ما باید کمی صبر کنیم تا بفهمیم One Piece چه زمانی در حال پخش است زیرا فیلمبرداری فصل دوم به تازگی آغاز شده است، اما مطمئن هستیم که از آنجایی که طرفداران متعهد چقدر تحت تاثیر این اقتباس قرار گرفتند، ارزش آن را دارد. از آنجایی که تلاش های لایو اکشن اغلب ممکن است شکست بخورند، آنها کار بسیار خوبی انجام داده اند.

نتفلیکس در مورد فصل ششم Cobra Kai و فصل دوم One Piece چه گفته است؟

این سرویس استریم با اشتراک‌گذاری این خبر در X (توئیتر سابق)، یک تیزر One Piece را فاش کرد که برخی از پشت صحنه‌های فیلم بازیگران اصلی را نشان می‌داد که به کیپ تاون می‌رفتند، جایی که آنها برای کار روی سریال دوباره متحد شدند.

بار دیگر، ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، جیکوب رومرو و تاز اسکایلار دوباره نقش‌های خود را در One Piece بازی می‌کنند و جزئیات پخش در زمان مقرر پس از پایان فیلم‌برداری ماجراجویی بزرگ بعدی‌شان دنبال می‌شود.

این اتفاق می افتد، ناکاما! 🏴‍☠️ از سراسر جهان، کلاه های حصیری ما دوباره متحد شده اند تا فیلم ماجراجویی حماسی فصل 2 خود را شروع کنند! هیچ مکانی بهتر از عرشه Going Merry با @InakiGodoy @Mackenyu1116 @emilysteaparty @itsbookofjacob و… برای شروع این سفر وجود ندارد pic.twitter.com/zgROgfAEZO 1 ژوئیه 2024

در جای دیگر، فصل ششم Cobra Kai دقیقاً در گوشه و کنار است و نتفلیکس تأیید می کند که در 18 ژوئیه منتشر می شود. ما می دانیم که قسمت بعدی پس از حذف دوجوی Cobra Kai از دره آغاز می شود - حسی ها و دانش آموزان اکنون باید تصمیم بگیرند که آیا و چگونه آنها در Sekai Taikai، مسابقات قهرمانی جهانی کاراته بسیار رقابتی، رقابت خواهند کرد.

همچنین می دانیم که جان کریس (مارتین کوو)، بنیانگذار کبرا کای، پس از جعل کردن مرگ خود و فرار از زندان، به بازی بازگشته است. در صحبت با نتفلیکس تودوم ، او کنایه زد: "در فصل شش سورپرایزهای زیادی وجود دارد. شما آن را دوست خواهید داشت."

تمام تمرینات برای این لحظه بوده است. این مسابقات نهایی است که در آن میراث در تعادل است. مبارزه نهایی 18 ژوئیه آغاز می شود. pic.twitter.com/CCITaLf8uW 1 ژوئیه 2024

در حالی که منتظر دو تا از بهترین نمایش‌های نتفلیکس هستید، فصل‌های قبلی Cobra Kai و One Piece در نتفلیکس در حال پخش هستند، و پیشنهادهای زیادی وجود دارد که شما را در خارج از آن سرگرم کند. اگر به الهام بیشتری نیاز دارید، خلاصه‌ای از 9 نمایش غیرقابل غفلت نتفلیکس در سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد سرگرمی

لوسی یک عاشق قدیمی سینما و تلویزیون است که منتقد مورد تایید Rotten Tomatoes است. او در زمان خود چندین نقد نوشته است، از یک وبلاگ کوچک خودگردان به نام لوسی به هالیوود می‌رود و سپس به وب‌سایت‌های بزرگ‌تری مانند What's on TV و What to Watch رفت، که TechRadar جدیدترین سرمایه‌گذاری او است. علایق او در درجه اول در فیلم های ترسناک و هیجان انگیز نهفته است و چیزی بیش از یک داستان مهیج را دوست ندارد که لحظاتی پس از پخش تیتراژ فکرش را حفظ کند. بسیاری از این داستان های وحشتناک را می توان در سرویس های استریم که او مرتباً پوشش می دهد، یافت.

وقتی با نمایش‌ها و فیلم‌های مختلفی که تماشا می‌کند خود را تا حد مرگ نمی‌ترساند، دوست دارد با انجام بازی‌های ویدیویی در حالت Easy Mode به آرامش برسد و شرم ندارد اعتراف کند که در آن بازی‌ها وحشتناک است. او همچنین از The Simpsons به صورت مذهبی نقل قول می کند و یک خالکوبی Blinky the Fish دارد که موقعیت او را به عنوان یک نرد کامل تثبیت می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است