متن خبر

ناپلئون در ماه مارس اپل تی‌وی پلاس را شارژ می‌کند، اما بعید به نظر می‌رسد که این کار از جانب کارگردان باشد.

ناپلئون در ماه مارس اپل تی‌وی پلاس را شارژ می‌کند، اما بعید به نظر می‌رسد که این کار از جانب کارگردان باشد.

شناسهٔ خبر: 451074 -




ناپلئون خواکین فینیکس <a href= به اهرام مصر در حماسه تاریخی ریدلی اسکات بر اساس فرمانده فرانسوی تبدیل شده به امپراتور خیره شده است. " class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SRaykZVmS8AmDnebDxxHjB.jpg">
ناپلئون خیلی زود وارد اپل تی وی پلاس می شود. (اعتبار تصویر: اپل)

اپل تایید کرده است که Ridley Scott's Napoleon چه زمانی در سرویس استریم خود عرضه خواهد شد و ما زمان زیادی برای انتظار نداریم.

حماسه تاریخی با بازی خواکین فینیکس که ظهور و سقوط فرمانده افسانه‌ای فرانسوی ناپلئون بناپارت را به تصویر می‌کشد، در روز جمعه، اول مارس، روی اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. به نظر می رسد که رونمایی قریب الوقوع آن در آستانه اسکار 2024 نیز به موقع است، با ناپلئون برای سه جایزه اسکار قبل از مراسم 10 مارس امسال.

وقت آن است که امپراتور به خانه بیاید. پخش ناپلئون در Apple TV+ در 1 مارس. pic.twitter.com/iNIU5zoymh 15 فوریه 2024

متأسفانه، به نظر نمی رسد نسخه ای که ما در پلتفرم استریم اپل دریافت می کنیم، نسخه اصلی کارگردان ظاهری اسکات باشد. در سپتامبر 2023، اسکات به مجله امپایر بيان کرد (با تشکر از Variety برای شکار) که از آخرین پروژه سینمایی پرهزینه خود، یک برش چهار و نیم "فوق العاده" و در عین حال گیج کننده دارد.

در آن زمان، اسکات بيان کرد که دوست دارد اپل - که در کنار سونی پیکچرز از ناپلئون حمایت مالی کرده است - پس از اکران فیلم، قطعه کارگردانی طولانی مدت را منتشر کند. با این حال، یک سخنگوی به TechRadar بيان کرد که "در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن" در مورد برش طولانی ناپلئون وجود ندارد. پس بعید است که در آینده ای نزدیک شاهد عرضه این نسخه در یکی از بهترین سرویس های استریم جهان باشیم.

آیا فیلم ناپلئون ریدلی اسکات ارزش پخش دارد؟

ناپلئون بناپارت در فیلم خود <a href= به کارگردانی ریدلی اسکات از طریق تلسکوپ در کنار سربازان خود نگاه می کند." class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4ut72gLo9dHFAoNziGT5qH.jpg">

ناپلئون پس از انتشار اولیه با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد. (اعتبار تصویر: Apple Studios/Sony Pictures)

این بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید و/یا توجه زیادی به بررسی‌ها در وب‌سایت‌های جمع‌آوری‌کننده، مانند Rotten Tomatoes داشته باشید.

اگر نظر خود را بر اساس دومی شکل دهید، احتمالاً بهتر است آن را از دست بدهید. طبق صفحه Rotten Tomatoes ناپلئون ، این چیزی نیست جز یک تلنگر گران قیمت مونتاژ شده و متوسط. در واقع، با 58 درصد امتیاز انتقادی و 59 درصد امتیاز مخاطب، ناپلئون ارزش تماشا کردن را ندارد. اگر بخواهم این امتیازات را در معادله لحاظ کنم، مطمئناً چشم انداز اضافه کردن درام تاریخی تحت رهبری ققنوس را به فهرست بهترین فیلم های اپل تی وی پلاس خود نمی بینم.

و با این حال، علیرغم استقبال متفاوتی که از زمان نمایش آن در 22 نوامبر در سینماها شده است، ناپلئون بیش از سهم عادلانه خود در نامزدی پیش از فصل جوایز 2024 به دست آورد.

مطمئناً، تاکنون فقط یک گونگ برنده شده است - ونسا کربی، که اخیراً به عنوان بخشی از بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز مارول معرفی شد و جایزه بین المللی AATCA را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نقش ژوزفین همسر اول ناپلئون برنده شد. اما، با 17 فرصت دیگر برای گفت ن به این پیروزی انفرادی، از جمله چهار جایزه بالقوه بفتا و سه نامزدی اسکار ذکر شده، ناپلئون همچنان می تواند با حجم مناسبی از غنائم کنار رود.

پس ، آیا ناپلئون ارزش دیدن در Apple TV Plus را دارد؟ اجماع می گوید شاید نه. با این حال، بر اساس نامزدی جوایز متعدد آن، برخی افراد پیشنهاد می‌کنند که چنین است.

من شخصاً آن را پخش خواهم کرد - من ناپلئون را در سینما تماشا نکردم و با وجود اینکه تجربه‌ای را که فیلم لایق آن است به دست نمی‌آورم، اما دوست دارم ببینم این همه هیاهو برای چیست. فینیکس و کربی بدون در نظر گرفتن کیفیت فیلم‌هایی که در آن بازی می‌کنند، همیشه بازی‌های جذابی ارائه می‌کنند، و اگر ننشینم و جدیدترین تلاش کارگردانی اسکات را تماشا نکنم تا ببینم در بین بهترین فیلم‌های ریدلی اسکات کجا قرار دارد، پشیمان خواهم شد.

و سلام، اگر نمی خواهید در Apple TV Plus ثبت نام کنید – اگر فقط به تماشای ناپلئون علاقه مند هستید و در نهایت از آن لذت نمی برید، ممکن است آن را ارزشی در نظر نگیرید – می توانید یک اپل رایگان بگیرید. آزمایشی تی وی پلاس یک هفته ثبت نام کنید، ناپلئون را تماشا کنید و سپس اشتراک خود را لغو کنید. به این ترتیب، شما هیچ پولی را برای خدماتی که ممکن است در مورد آن نگران نباشید، خرج نخواهید کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده‌نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که می‌بیند، پیدا کرد.

در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است