متن خبر

میان رده موتورولا Edge 2024 بزرگتر، بهتر و مقرون به صرفه تر است.

میان رده موتورولا Edge 2024 بزرگتر، بهتر و مقرون به صرفه تر است.

شناسهٔ خبر: 498951 -




موتورولا اج 2024
(اعتبار تصویر: موتورولا)

موتورولا به طور رسمی گوشی هوشمند میان رده جدید خود را معرفی کرد: Edge (2024)، دستگاهی که شباهت های زیادی با مدل l سال گذشته دارد ، اما چند تفاوت کلیدی دارد.

قابل توجه ترین در این میان چیپست است زیرا به جای سخت افزار مدیاتک، از یک SoC Snapdragon 7s Gen 2 (سیستم روی چیپست) بهره می برد. از تست‌های بنچمارک آنلاینی که دیده‌ایم ، این تراشه اجازه نمی‌دهد Edge (2024) از نسخه 2023 بهتر عمل کند. این یک ارتقاء مستقیم نیست، اما عملکرد قابل مقایسه ای را ارائه می دهد.

این به موتورولا این فرصت را می دهد که دستگاه خود را کمتر شارژ کند، به ویژه فقط 550 دلار. 50 دلار ارزان تر از نسل قبلی است که موتورولا هنوز 600 دلار برای آن شارژ می کند.

اگر قدرت بیشتری می خواهید، Edge (2024) دارای RAM Boost است که فضای ذخیره نشده باقیمانده در درایو 256 گیگابایتی شما را به رم مجازی تبدیل می کند. معمولاً 8 گیگابایت حافظه دارد که برای مرور معمولی مناسب است. با این حال، اگر در حال پخش یک فیلم یا بازی هستید، ابزار تقویت می تواند مفید باشد.

این گوشی هوشمند همچنین دارای باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند تا 36 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، از شارژ سریع 68 واتی TurboPower پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید آن را برای حدود 15 دقیقه وصل کنید تا «تا 50 درصد عمر باتری» داشته باشید.

به روز رسانی طراحی

Edge (2024) دارای طراحی مشابه با نسخه 2023 است، با یک تفاوت عمده. در کنار، دکمه سریع جدیدی را خواهید دید که به گفته موتورولا، یک دکمه قابل تنظیم است که می تواند به یک برنامه یا عملکرد خاص متصل شود.

می‌توانید از آن برای راه‌اندازی Google Maps، دسترسی به حساب Gmail یا باز کردن برنامه پیام‌رسانی خود استفاده کنید. به دلیل دکمه سریع، موتورولا Edge (2024) کمی بزرگتر از قبل است، در 159.63 x 71.99 x 8.09 میلی متر (6.28 x 2.83 x 0.3 اینچ).

یک ویژگی منحصر به فرد دیگر وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم. دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی دارای سنسور تصویر Sony LYTIA 700C است. موتورولا در پست اعلامیه خود ادعا می کند که به لنز اجازه می دهد نور بیشتری جذب کند و به آن اجازه می دهد "تصاویر با جزئیات خیره کننده" تولید کند. پشتیبانی از دوربین ترکیبی از OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) و تثبیت‌کننده تطبیقی ​​است که با هم کار می‌کنند تا عکس‌ها را شفاف کنند. آنها "حرکت غیرارادی دست را صاف می کنند." همراه دوربین اصلی یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک گزینه سلفی 32 مگاپیکسلی است.

دسترسی

این همه به‌روزرسانی‌های اصلی است که Edge (2024) معرفی می‌کند. هر چیز دیگری یک ویژگی بازگشتی است. این گوشی همچنان دارای صفحه نمایش لبه بی پایان 6.6 اینچی POLED است، به این معنی که شیشه دور بدنه می‌پیچد و صفحه نمایش تصویری با وضوح فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز ارائه می‌کند. شما همچنین یک جفت بلندگوی استریو دارید که از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و صدای همه جانبه را فعال می کند.

Motorola Edge (2024) در 20 ژوئن با قیمت 550 دلار عرضه می شود و به صورت قفل در دسترس خواهد بود تا بتوانید اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید. خریداران علاقه مند می توانند برای اطلاعیه ها ثبت نام کنند تا به شما اطلاع دهند که چه زمانی می توانید دستگاه را خریداری کنید. در ماه های آینده در کانادا عرضه خواهد شد.

اگر به دنبال گزینه های دیگری هستید، مطمئن شوید که فهرست TechRadar از بهترین گوشی های موتورولا برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است