متن خبر

مک مینی جدید اپل ممکن است با برخی مصالحه در طراحی عرضه شود

مک مینی جدید اپل ممکن است با برخی مصالحه در طراحی عرضه شود

شناسهٔ خبر: 725558 -




کامپیوتر Apple Mac Mini M1 روی میز با صفحه کلید
(اعتبار تصویر: Djordje Novakov / Shutterstock)

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود، مک مینی اپل بالاخره ممکن است طراحی جدیدی داشته باشد، اما ممکن است به قیمت برخی مصالحه ها تمام شود. به گفته وی، M4 Mac mini آینده به احتمال زیاد پورت های USB-A را به نفع سایز شاسی به شدت کاهش خواهد داد.

اگر آخرین شایعات Mac mini M4 درست باشد، چند نسخه مختلف از رایانه رومیزی کوچک وارد شده است که تیتر آن نسخه M4 Pro است که از نظر همه حساب ها، می تواند پریمیوم ترین مک مینی باشد. Gurman او میگوید این مدل می‌تواند در ماه اکتبر عرضه شود، و در حالی که شما باید بدون درگاه USB-A کار کنید، همچنان دارای پنج پورت USB-C و همچنین یک پورت اترنت، پورت HDMI و جک هدفون است.

این برای دستگاهی که گفته می‌شود اندازه آن بسیار شبیه به تلویزیون اپل است بسیار عالی است، و حتی نیازی به حمل یک آجر برق جداگانه نخواهید داشت، زیرا به گفته Gurman، منبع تغذیه داخلی خود را خواهد داشت.

از آنجایی که آیفون 16 به زودی رونمایی می شود ، گورمن بیان می کند که نه M4 و نه M4 Pro Mac mini در رویداد Apple 'It's Glowtime' در 9 سپتامبر معرفی نخواهند شد، بلکه حداقل یک ماه بعد از آن رونمایی خواهند شد - پس ما چیزی برای آن نمی دانیم. مطمئناً حداکثر تا اکتبر.

فداکاری شایسته؟

زمان زیادی از زمانی که طراحی مک مینی شاهد تغییراتی بوده است - دستگاه‌های موجود در بررسی‌های Apple Mac mini و Apple Mac mini (2023) ما تقریباً یکسان به نظر می‌رسند - همانطور که توسط Gurman بیان شد، آخرین باری که ما یک طراحی مک مینی مناسب دیدیم. رفرش تقریبا 15 سال پیش بود.

در حالی که برخی از کاربران ممکن است فکر کنند که رفتن بدون پورت USB-A شرم آور است، ما فکر می کنیم ارزش آن را دارد. اگر درست باشد که M4 Mac mini به اندازه یک تلویزیون اپل خواهد بود، آن را به نصف مدل 2023 کوچک می کند – برای زمینه، ابعاد Apple TV 93 x 93 x 31 میلی متر (3.66 x 3.66 x 1.2 اینچ) است. ) در مقایسه با M2 Mac mini 197 x 197 x 35.8 میلی متر (7.75 x 7.75 x 1.41 اینچ).

علاوه بر این، USB-C اکنون در همه دستگاه‌ها کاملاً استاندارد است، اما داک‌ها و هاب‌ها به آسانی در دسترس هستند، پس اگر هنوز آماده نیستید صفحه‌کلید یا ماوس USB-A خود را کنار بگذارید، خوب هستید. با دور شدن جهان از درگاه USB قدیمی، ما تعجب نخواهیم کرد که مک پرو و ​​مک استودیو 2025 را نیز بدون آن ببینیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کارمند نویسنده

Max یک نویسنده محتوای دیجیتال برای تیم استرالیایی TechRadar، همه چیزهای فنی و سبک زندگی را پوشش می‌دهد و مشتاق استفاده از فناوری برای آسان‌تر کردن زندگی است. مکس که در سال 2023 فارغ التحصیل روزنامه نگاری است، در زمینه ورزش، سرگرمی و تجارت برای برندهایی مانند Zero Digital Media و Valnet.Inc نوشته است، اما عشق خود را به فناوری در زمان خود در GadgetUser پیدا کرد. مکس در خانه وقتی همه چیز را از آخرین معامله و کد کوپن گرفته تا آخرین خروجی سرویس استریم، تلفن یا ساعت هوشمند پوشش می‌دهد، در استفاده از تحقیق، تجربه و توانایی نوشتن به شما زمان بیشتری برای استفاده از فناوری خود می‌دهد، نه اینکه زمان را برای یافتن آن تلف کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است