متن خبر

مهندس سابق هولولنز، هدست واقعیت افزوده را که نقطه مقابل Apple Vision Pro است راه اندازی کرد – و همکاری کمک از راه دور با اسپانسر پیراهن منچستریونایتد را ارائه کرد.

مهندس سابق هولولنز، هدست واقعیت افزوده را که نقطه مقابل Apple Vision Pro است راه اندازی کرد – و همکاری کمک از راه دور با اسپانسر پیراهن منچستریونایتد را ارائه کرد.

شناسهٔ خبر: 445729 -




Almer Arc2
(اعتبار تصویر: آلمر)

مهندس هولولنز سابق مایکروسافت ، سباستین بتسشن، هدست واقعیت گفت ه (AR) را راه اندازی کرده است که در تضاد کامل با Vision Pro آینده اپل است. این هدست، Almer Arc 2، جدیدترین محصول استارتاپ AR Almer است که توسط Beetschen و خلبان سابق جنگنده جت تیمون Binder در سال 2021 تأسیس شد.

Almer Arc 2 با وزن تنها 138 گرم، چهار برابر سبک تر از Vision Pro اپل است، که از آنجایی که بسیاری از افرادی که تاکنون هدست دومی را امتحان کرده اند، از وزن آن شکایت داشته اند، خبر خوشایندی خواهد بود.

Arc 2 دارای دوربین 25 مگاپیکسلی، میکروفون های شکل دهنده پرتو، بلندگوهای داخلی و صفحه نمایش هولوگرافیک است و عمر باتری 8 ساعته را ارائه می دهد. برخلاف Vision Pro که برای تنظیمات استاتیک داخلی طراحی شده است، می توان از صفحه نمایش شفاف آن در محیط های پویا استفاده کرد.

پشتیبانی از راه دور TeamViewer

اعلام آلمر همزمان با همکاری استراتژیک با TeamViewer، رهبر جهانی در پشتیبانی از راه دور فناوری اطلاعات و حامی منچستریونایتد است. هدف این مشارکت، ورود به بازار صنعتی است و به TeamViewer اجازه می دهد تا از راه دور از طریق هدست Arc 2 پشتیبانی کند.

پرسی استوکر، معاون ارشد مدیریت محصول AR در TeamViewer اظهار داشت: "ما شاهد پذیرش در مقیاس گسترده برای محصول و بلافاصله در صنعت هستیم. پشتیبانی از راه دور از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت ها محدودیت هایی دارد که دست کارگران را اشغال کرده است، اطلاعات در خط دید مستقیم آنها نیست. و دوربین دیدگاه کارگر را دنبال نمی‌کند. به این ترتیب، حرکت به سمت واقعیت گفت ه فرصتی برای TeamViewer برای حمایت از این بازار ضعیف ارائه می‌کند."

هدست Almer Arc امکان همکاری از راه دور را فراهم می کند، گویی طرفین به صورت فیزیکی حضور دارند. محیط کاربر را با اطلاعات مرتبط برای نشان دادن اشیاء در واقعیت تقویت می کند.

سباستین بتسشن Almer Arc را با یک گیره جنگنده جت مقایسه کرد و گفت: "Almer Arc یک هدست AR سبک، جمع و جور و آسان برای استفاده است. هنگامی که مشکلی پیش می آید، کارگر خط مقدم قوس Almer را می گیرد و با یک متخصص از راه دور تماس می گیرد. ، که می تواند آنچه را که کارگر تجربه می کند ببیند و بشنود. کارشناس موضوع را شناسایی می کند، اشیا را برجسته می کند و مستندات را در دید کارگر نمایش می دهد و یک تجربه مشارکتی و حضوری را شبیه سازی می کند."

پیش بینی می شود که بازار جهانی AR از 62.75 میلیارد دلار در سال 2023 به 1.1 تریلیون دلار در سال 2030 با CAGR 50.7 درصد افزایش یابد. در این روند، بازار هدست های AR قرار است در سال 2026 به 120 میلیارد دلار برسد.

Beetschen نتیجه گیری کرد: "پتانسیل صرفه جویی در هزینه استفاده از AR برای سرویس دهی به تمام ماشین های نصب شده برای 10 تولید کننده بزرگ ماشین آلات ابزار در DACH به تنهایی 7.9 میلیارد پوند در سال است، پس این فرصت بسیار واقعی است. "

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است