متن خبر

مهندسی هوش مصنوعی را با OpenAI و JavaScript بیاموزید

مهندسی هوش مصنوعی را با OpenAI و JavaScript بیاموزید

شناسهٔ خبر: 467942 -




گفت ن هوش مصنوعی به برنامه‌های کاربردی شما می‌تواند مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و کاربردهای عالی را باز کند. ما به تازگی دوره ای را در کانال YouTube freeCodeCamp.org ارسال کردیم که شما را با مهندسی هوش مصنوعی با استفاده از OpenAI API و جاوا اسکریپت آشنا می کند.

این دوره آموزشی که توسط مربیان متخصص Scrimba، Tom Chant، Per Borgen، و Guil Hernandez ایجاد شده است، مقدمه ای همه جانبه برای ساخت برنامه های وب مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهد.

این دوره برای کسانی طراحی شده است که شاهد ظهور برنامه های مبتنی بر OpenAI بوده اند و می خواهند به آن بپیوندند. با شروع یک پروژه عملی که شامل تجزیه و تحلیل داده های بازار سهام و ارائه توصیه های سرمایه گذاری است، تجربه عملی با GPT- خواهید داشت. 4، مدل پیشرفته هوش مصنوعی مولد OpenAI.

سپس دوره به سمت تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی با DALL·E 3، آخرین مدل تولید تصویر OpenAI می رود. شما یاد خواهید گرفت که تصاویر واضحی را از ورودی های متن ساده ایجاد کنید و در عین حال بینش هایی در مورد ایمنی هوش مصنوعی و بهترین شیوه های صنعت به دست آورید.

در پایان این دوره، شما:

با نحوه ادغام OpenAI API در برنامه ها آشنا شوید.

بر تنظیمات و تکنیک های به حداکثر رساندن خروجی از OpenAI API مسلط شوید.

یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی آماده نمونه کارها داشته باشید.

دانش حیاتی در مورد ایمنی هوش مصنوعی و بهترین شیوه ها به دست آورید.

این دوره همه چیز را از اصول مهندسی هوش مصنوعی تا استقرار برنامه های هوش مصنوعی با استفاده از Cloudflare را پوشش می دهد. ماژول های کلیدی عبارتند از:

مبانی مهندسی هوش مصنوعی و درک مکانیک API.

چالش های عملی مانند مهندسی سریع.

موضوعات پیشرفته مانند رویکرد "چند شات" و تنظیم دقیق.

استقرار برنامه های هوش مصنوعی ایمن و قوی با استفاده از Cloudflare.

پس اگر آماده هستید که چگونه برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسازید و به کار بگیرید که نه تنها نوآورانه هستند، بلکه برای صنعت نیز آماده هستند، دوره را در کانال YouTube freeCoeCamp.org (تماشای 2.5 ساعته) تحلیل کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است