متن خبر

مهلت یک ماهه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

مهلت یک ماهه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

شناسهٔ خبر: 437827 -




به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن استان که در شهرستان طبس برگزار شد، گفت : این افراد اگر ساخت و ساز را شروع نکنند زمین از آنها پس گرفته می‌شود و به متقاضیان حائز شرایط تحویل خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این تصمیم را برای همه واگذاری‌های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اعلام می‌کنیم تا افراد حائز شرایط برای پروانه ساختمانی اقدام کرده و ساخت و ساز را شروع کنند.

تعیین مهلت یک ماهه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه جلسه شورای مسکن استان برای تحلیل طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس تشکیل شد گفت: الحاق و واگذاری زمین به متقاضیان و نیز روند اجرای خدمات زیربنایی آب، برق و گاز سایت‌های مربوط به نهضت ملی مسکن در شهرهای طبس، دیهوک و عشق آباد مورد تحلیل قرار گرفت.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه طبس به لحاظ تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جزو شهرستان‌های برتر استان است، اظهار داشت: هدف ما تامین زمین لازم برای متقاضیان است و مشکلی در واگذاری زمین برای افرادی که دارای شرایط هستند، نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که با این الحاقات، زمین لازم برای تمامی متقاضیان در شهرستان طبس حداکثر تا یک ماه آینده واگذار شود.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است