متن خبر

من یک متخصص معاملات تلفن هستم و اینها سه گزینه برتر سامسونگ گلکسی S24 من هستند

من یک متخصص معاملات تلفن هستم و اینها سه گزینه برتر سامسونگ گلکسی S24 من هستند

شناسهٔ خبر: 446095 -




Samsung Galaxy S24 روی میز پشت میز
(اعتبار تصویر: آینده | رولاند مور کولیر)

ما همه آنجا بوده ایم. ما گوشی جدیدی را می بینیم که عالی به نظر می رسد و بلافاصله با ایده داشتن یک گوشی ستاره زده می شویم، خوب ثابت شده است که سامسونگ گلکسی S24 تفاوتی ندارد.

کاملاً واضح است که چرا. در عرض چند ماه، سامسونگ موفق شد گوگل را به عنوان پادشاه هوش مصنوعی خلع کند، نسخه جدید و انحصاری قدرتمندترین چیپست را که از کوالکام دیده‌ایم عرضه کند، و حتی در یک گلکسی متفاوت ارزش پیدا کند. گلکسی اس 24 پلاس ، مدلی که مدت هاست مورد بی مهری قرار گرفته است.

پس برای بسیاری، پیش خرید سامسونگ گلکسی اس 24 یک گزینه واضح است. با این حال، گلکسی S24 به تنهایی نمی ایستد.

علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد یک گوشی اندرویدی قدرتمند برای همه و همه است، بسیار ممکن است که با یک پرچم‌دار جایگزین که شما را به این اندازه عقب نمی‌اندازد و، مسلماً شخصیت بسیار بیشتری دارد، خوشحال باشید. اگر یک تلفن می تواند شخصیت داشته باشد، یعنی.

پادشاه سابق و آینده

Google Pixel 8 Pro پشتی با چینی در مقابل چاپ حیوانات

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

نقطه شروع هر چیزی اندروید به ناچار گوگل است و با توجه به تمرکز کنونی بر توسعه هوش مصنوعی، هیچ نشانه ای از تغییر آن به این زودی ها وجود ندارد. گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو ، علیرغم اینکه در ماه اکتبر عرضه شدند، معیاری را برای آنچه که بسیاری از نسل بعدی هوش مصنوعی انتظار دارند تعیین کردند.

و این سابقه ای را ایجاد کرد که سامسونگ گلکسی اس 24 در قالب هفت سال به روزرسانی های امنیتی و ویژگی های اندروید دنبال خواهد شد، تصمیمی که گواهی بر کیفیت برخی از تلفن هایی است که اکنون می توانیم ببینیم.

پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو همچنین قیمت گلکسی اس 24 و به خصوص سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را زیر سوال بردند. جدیدترین گوشی‌های پیکسل با قیمت‌های 699 پوند / 699 دلار و 999 پوند / 999 دلار، به راحتی در زیر قیمت‌های گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا قرار می‌گیرند که با قیمت‌های 799 پوند / 799 دلار، 899 پوند / 999 دلار و £ عرضه می‌شوند. به ترتیب 1249 / 1299 دلار. مطمئناً ابروها را بالا می‌برند، مخصوصاً وقتی کیفیت دستگاه‌هایی را که می‌گیرید در نظر بگیرید (که می‌توانید در بررسی Google Pixel 8 و بررسی Google Pixel 8 Pro اطلاعات بیشتری کسب کنید).

وقتی صحبت از مشخصات و ویژگی‌ها به میان می‌آید، پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو از برخی از قابلیت‌های سامسونگ گلکسی اس 24 جدید نیز فاصله چندانی ندارند، به خصوص وقتی که فاصله قیمتی 250 پوندی / 300 دلاری بین پیکسل 8 پرو را در نظر بگیرید. و گلکسی اس 24 اولترا. ویژگی هایی مانند Magic Eraser، Audio Magic Eraser و Best Take سری گوگل پیکسل 8 را از اکثر رقبای برتر متمایز کرده است، در حالی که ویژگی های Circle to Search و Photo Assist AI سامسونگ سطوح جدیدی از سادگی را به برخی از رایج ترین ها اضافه می کند. دلایلی که ما از گوشی خود استفاده می کنیم

تازه وارد دردسرساز

(اعتبار تصویر: OnePlus)

هنگامی که صحبت از ضعیف‌های چشمگیر به میان می‌آید، OnePlus همیشه در صدر فهرست برندهای مورد علاقه من قرار داشته است، و ظهور آن باعث شده است که محبوبیت آن در بین دوستداران تلفن رایج در ایالات متحده و بریتانیا بیشتر شود. جدیدترین گوشی این شرکت، OnePlus 12 ، نه تنها سطح قابل توجهی را افزایش داده است، بلکه احتمالاً با برخی از مشخصات چشمگیر خود، و در این مثال، طراحی ساده خیره کننده، شرکت هایی مانند سامسونگ و گوگل را به شدت وادار کرده است.

OnePlus 12 دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 – اگرچه نسخه انحصاری سامسونگ موجود در Samsung Galaxy S24 در ایالات متحده نیست – تا 16 گیگابایت رم LPDDR5X و صفحه نمایش 2K 120Hz ProXDR LTPO که همگی با 5400 میلی آمپر ساعت پر شده است باتری با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات، وان پلاس 12 را به طرز چشمگیری قدرتمند می کند، برای مدت زمانی که به نظر می رسد از گلکسی اس 24 دوام بیشتری داشته باشد.

مشخصات قابل توجه یک چیز است، اما در جزئیات است که می توانید متوجه شوید که چرا OnePlus به قدردانی گسترده تری نیاز دارد. OnePlus نه تنها سیستم خنک کننده گوشی را بازطراحی کرده است و به بهبود طول عمر و عملکرد OnePlus 12 کمک کرده است، بلکه اطمینان حاصل کرده است که تلفن با Wi-Fi 7 سازگار است، از USB 3.2 استفاده می کند و موتور باتری روی دستگاه دارد. می توانید تا زمانی که ممکن است از OnePlus 12 استفاده کنید. OnePlus 12 همچنین تنها 849 پوند / 799.99 دلار برای مدل پایه 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت قیمت دارد، قیمتی که Samsung Galaxy S24 به سادگی نمی تواند با آن مطابقت کند.

انتخاب پیچیده

Motorola Razr 40 Ultra

(اعتبار تصویر: موتورولا)

من می دانم که یک گزینه جایگزین است، اما Motorola Razr 40 Ultra – یا Motorola Razr+ اگر در ایالات متحده هستید – به سادگی باید این فهرست را بر اساس مقدار زیادی از شخصیتی که دارد تهیه کند. بدون شک Razr زیباترین گوشی تاشوی تاشو موجود در حال حاضر است، و این قبل از ورود به گزینه های رنگی مختلف است که شامل سیاه بی نهایت، Viva Magenta، Glacier Blue و Peach Fuzz می شود. در نوع خود خیره کننده هستند.

اشتباه نکنید، این گوشی قدرتمندترین گوشی موجود نیست، به خصوص در مقایسه با وان پلاس 12 یا گوگل پیکسل 8 پرو، اما این موضوع باعث نمی شود که موتورولا ریزر 40 اولترا استدلال های قوی به نفع خود داشته باشد.

در مرحله اول، و مهمتر از همه، Razr 40 Ultra دارای یک صفحه نمایش خارجی انعطاف پذیر AMOLED 3.6 اینچی است که بزرگترین و مسلما بهترین صفحه نمایش پوششی موجود در یک تلفن تاشو تاشو است. این گوشی همچنین از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند که اگرچه کمی قدیمی شده است، اما همچنان یک چیپست فراتر از توانمندی برای گوشی‌هایی با این اندازه است، در کنار تنظیمات دوربین پشتی دوگانه و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی. به طور کلی، یک فهرست مشخصات قابل احترام، به خصوص در مقایسه با برخی از رقبای تاشوی تاشو،

همانطور که در بررسی موتورولا ریزر پلاس خود ذکر کردیم، این گوشی لزوماً برای کسی نیست که خواهان جدیدترین و بهترین مشخصات و ویژگی‌ها باشد. با این حال، آنچه در عملکرد کم است، آن را در شخصیت جبران می کند. تجربه کاربری منحصر به فرد و سرگرم کننده، همراه با انتخاب های رنگی عالی و تعدادی از ویژگی های فکر شده برای یک گوشی هوشمند تاشو تاشو، همه موتورولا Razr 40 Ultra را به انتخابی عالی تبدیل می کند اگر به دنبال گوشی هستید که نخواهید داشت. شک لذت بردن از استفاده

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر معاملات

Rob ویرایشگر معاملات موبایل و پهنای باند برای TechRadar است. راب با سال‌ها تجربه کار با تلفن‌ها در طبقات مغازه‌ها و ارائه بهترین پیشنهادها در زمینه فناوری به مشتریان، مشاور رویایی خوانندگانی است که می‌خواهند صرفه‌جویی در هزینه‌های خود در مورد تلفن‌های همراه، لوازم جانبی و پهنای باند برتر صرفه‌جویی کنند. راب چه اطلاعات و تخصص مفید باشد، چه مزایای خاص، یا صرفاً یافتن بهترین ارزش برای پول، این دانش را دارد که شما را در مسیر درست به سمت تلاش های فناوری بعدی خود راهنمایی کند. خارج از محل کار، راب را در زمین های تنیس، در باشگاه یا شیرجه رفتن در بزرگترین و بهترین بازی های سال خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است