متن خبر

من پنکه همه کاره شارک در فضای باز-داخلی را امتحان کردم و پیوست هوشمندانه InstaCool آن مرا گیج کرد

من پنکه همه کاره شارک در فضای باز-داخلی را امتحان کردم و پیوست هوشمندانه InstaCool آن مرا گیج کرد

شناسهٔ خبر: 448064 -




بادبزن شارک FlexBreeze روی پایه
(اعتبار تصویر: آینده)

این روزها، طرفداران با تکنولوژی بالا می توانند بسیار بیشتر از نوسان انجام دهند، و این مطمئناً در مورد آخرین دستگاه کیفیت هوای Shark ، فن Shark FlexBreeze با InstaCool Misting صدق می کند.

این اولین قدم برای خنک کردن فضای باز برای این برند است، و یک قدم جسورانه است که می تواند رتبه محصول را در بین بهترین طرفداران موجود در حال حاضر مشاهده کند.

این پنکه رومیزی به پایه قابل تبدیل به طور چشمگیری همه کاره است و می تواند هم در داخل و هم در داخل خانه، بدون سیم و سیمی استفاده شود. به‌علاوه، با مجموعه‌ای از آپشن های چشمگیر، وقتی آن را در رویداد راه‌اندازی Shark Ninja در EMEA این هفته امتحان کردم، طرفدار کاملاً مرا غافلگیر کرد.

فن Shark FlexBreeze با مه پاش InstaCool که با خیال راحت طراحی شده است به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان تطبیق پذیری بیشتری را ارائه دهد و نیاز به چندین فن را از بین ببرد. تعویض فن بین دو فاکتور شکل آن بسیار آسان است. به سادگی سر پنکه اصلی سبک وزن را از پایه پایه بیرون بیاورید، چهار پایه آن را باز کنید و آوایلا، پنکه شما روی میز آماده است.

فن Ninja FlexBreeze در پیکربندی رومیزی خود

(اعتبار تصویر: کوسه نینجا)

برای مدرسه خیلی باحاله

خارج از طراحی 2 در 1، فن Shark FlexBreeze با InstaCool Misting دارای آپشن های خارق‌العاده فراوانی است که می‌تواند شما را در تابستان‌هایی که به طور فزاینده‌ای گرم و خفه‌کننده می‌شوند، راحت نگه دارد. دارای پنج سرعت فن، 180 درجه نوسان پهلو به پهلو و شیب 55 درجه است و دارای یک کنترل از راه دور متصل به صورت مغناطیسی است. اما این تازه شروع است

فن Shark FlexBreeze با درمان مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و باران، به طور منحصر به فردی در موقعیتی منحصر به فرد قرار گرفته است تا هوای خنک را در فضای باز به ارمغان بیاورد. و حتی اگر منبع برق در فضای باز ندارید، می توانید فقط از فن بدون سیم استفاده کنید.

به‌علاوه، فن Shark FlexBreeze با InstaCool Misting تا 20 ساعت باتری را در صورت استفاده بی‌سیم ارائه می‌کند، به این معنی که اگر بخواهید می‌توانید از طلوع تا غروب بیرون زیر گرمای خورشید با پنکه خود بنشینید و در تمام طول روز خنک بمانید. فقط مطمئن شوید که مقداری لوسیون برنزه کننده آفتاب استفاده کرده اید.

با این حال، چیزی که هیجان‌انگیزتر است، اتصال هوشمندانه InstaCool است که به جلوی پنکه و داخل شیلنگ باغچه شما می‌چسبد و یک غبار خنک‌کننده فوق‌العاده برای جلوه خنک‌کننده بیشتر ایجاد می‌کند. من به طور جدی از چگونگی بیرون آمدن غبار تحت تأثیر قرار گرفتم، و در حالی که آنقدر در مجاورت نبودم که بتوانم تفاوت زیادی در دما را مشاهده کنم (و روز بسیار معتدلی هم بود)، شارک ادعا می کند که می تواند هوا را ایجاد کند. تا 10 درجه خنک تر احساس کنید.

همچنین حالت BreezeBoost فن Shark FlexBreeze که به ادعای کوسه می تواند از بیش از 70 فوت / 21.3 متر دورتر احساس شود، قابل توجه است. برای زمینه، به اندازه زمین تنیس است. فن نیز بسیار بی صدا به نظر می رسد، هرچند شایان ذکر است که در مدت زمانی که من با دستگاه کار می کردم، مقدار زیادی نویز پس زمینه وجود داشت.

در حال حاضر می توانید پنکه Shark FlexBreeze را در ایالات متحده به قیمت 199 دلار در SharkClean.com خریداری کنید، خرده فروشان بزرگی از جمله Amazon و Best Buy دستگاه را اواخر بهار امسال عرضه می کنند، همچنین Costco و Walmart پنکه مستقل را بدون پیوست InstaBreeze با قیمت 149 دلار ارائه می دهند. فوریه. ما هنوز قیمت بریتانیا را نداریم، اما بهار امسال در دسترس خواهد بود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر مدیریت، شیوه زندگی

جوزفین واتسون ( @JosieWatson ) سردبیر مدیر TechRadar - شیوه زندگی است. ژوزفین قبلاً در مورد موضوعات مختلفی نوشته است، از فرهنگ پاپ گرفته تا بازی و حتی صنعت انرژی، و برای پشتیبانی از مدیریت عمومی سایت به TechRadar ملحق شده است. او یک فرد هوشمند خانه هوشمند و همچنین مدافع امنیت و آموزش اینترنت است و همچنین از موقعیت خود برای مبارزه برای پیشرفت در درمان تنوع و شمول، سلامت روان و تنوع عصبی در محیط‌های شرکتی استفاده می‌کند. به طور کلی، او را در حال تماشای فیلم های دیزنی، بازی در سوئیچ خود، یا نشان دادن عکس هایی از گربه هایش، آقای اسمیت و هدی، به مردم خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است