متن خبر

من متقاعد شده‌ام که watchOS 11 به اپل واچ 10 با عمر باتری بهتر اشاره می‌کند

من متقاعد شده‌ام که watchOS 11 به اپل واچ 10 با عمر باتری بهتر اشاره می‌کند

شناسهٔ خبر: 551365 -




WWDC 2024
(اعتبار تصویر: اپل)

در میان آپشن های ی مانند Apple Intelligence، به‌روزرسانی بزرگ Siri/ ChatGPT ، برنامه محاسبه‌گر iPad و عکس‌های فضایی در visionOS 2، watchOS 11 کمی در سر و صدای WWDC 2024 گم شد.

به‌روزرسانی سیستم‌عامل‌های بهترین ساعت‌های اپل تعدادی ویژگی جدید هیجان‌انگیز را به ارمغان می‌آورد، مانند پشته ویجت بهبودیافته، فعالیت‌های زنده، نمایه‌های ورزشی جدید GPS، مجموعه‌های عکس با دستیار هوش مصنوعی برای صفحه ساعت شما، بهبود ردیابی سلامت زنان و برنامه جدید Vitals برخی از آپشن های خوب، اما آن‌قدر که سال گذشته شاهد آن بودیم، تغییر بزرگی نداشت، و با نمایش‌دهنده‌هایی مانند نمونه‌های ذکر شده در بالا، برای فضا تکان می‌خورد. در نتیجه، watchOS 11 تا حدودی توسط بسیاری از صاحب نظران فراموش شده است، که بر روی هوش اپل و سایر آپشن های هوش مصنوعی تمرکز می‌کنند و این که آنها می‌توانند برای اپل در آینده چه معنی داشته باشند.

با این حال، من فکر می کنم کمی بیشتر از آنچه که به نظر می رسد برای watchOS 11 وجود دارد. امسال، بزرگ‌ترین تغییرات WatchOS همه در مورد قابلیت‌های Apple Watch برای نظارت بر سلامت کلی‌تر به جای تمرینات و فعالیت‌های ماجراجویانه مرتبط با تناسب اندام است. برنامه Vitals - طراحی شده برای نظارت بر خواب، دمای پوست و بهبودی - به همراه عملکرد ردیابی خودکار خواب برنامه Sleep، دو نمونه از این قبیل هستند.

این با بهترین ردیاب‌های تناسب اندام در حال حاضر مطابقت دارد: Samsung Galaxy Watch 6 سال گذشته تاکید زیادی بر خواب داشت و بهترین حلقه‌های هوشمند – ردیاب‌های تناسب اندام کوچکی که به طور غیرقابل مشاهده، ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و کیفیت خواب را کنترل می‌کنند. در حال حاضر همه خشم هستند تناسب اندام خارج است (یا حداقل به اندازه تناسب اندام "خارج" است) و تناسب اندام وجود دارد. جای تعجب نیست که اپل از این روند پیروی می کند، اما مانع بزرگی بر سر راه اپل وجود دارد که برخی از بهترین ردیاب های خواب را روی آنها قرار می دهد. قفسه ها در حال حاضر: آن عمر باتری لعنتی.

یک ساعت اپل روی مچ دست <a href= که ردیابی خواب را نشان می دهد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/akc2j7js8rSK2qmQ2kERW.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

در زمان نگارش این مقاله، اپل واچ ها را به مدت 18 ساعت، کمتر از یک روز، فهرست کرده است. در حالی که، به عنوان یک قاعده، این آمار بسیار محافظه کارانه است، اگر از برخی آپشن های تخلیه باتری مانند تمرینات GPS برای دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی یا شنا استفاده می‌کنید، احتمالاً کمتر از یک روز از آن استفاده می‌کنید. از یک اپل واچ استاندارد اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا 2 در 36 ساعت بیشتر دریافت می کنند، اما بسیار گران تر از مدل های اصلی تر هستند.

با وجود این واقعیت که ساعت های اپل خیلی سریع شارژ می شوند، بسیاری از مردم عادت ندارند ساعت های خود را یک شبه بپوشند. آنها در نهایت آنها را دو بار شارژ می کنند: یک بار قبل از خواب، یک بار در صبح - و طبق تجربه من، ساعت معمولاً در شب از مچ دست خود خارج می شود، اغلب با شارژر بی سیم.

تاکید بر آپشن های خواب در سال جاری می‌تواند به این معنی باشد که اپل قرار است اپل واچ 10 را با عمر باتری بهتر معرفی کند، ویژگی بسیار درخواستی تقریباً از هر کاربر اپل واچ موجود. من دوست دارم عملکرد داخلی دقیقاً تعداد افرادی که از آپشن های ردیابی خواب اپل استفاده می‌کنند ببینم – حاضرم شرط ببندم پول نقد آنچنان زیاد نیست – اما معتقدم اصلاح قابلیت‌های ردیابی خواب ساعت نشان می‌دهد که قصد ایجاد دستگاهی را داریم که به گونه ای طراحی نشده است که برای مدت طولانی خارج شود.

اگر اپل بتواند عمر باتری 36 ساعته اپل واچ اولترا 2 را در ساعت پایه اپل واچ 10 قرار دهد فوق العاده خواهد بود. عمر باتری استاندارد گلکسی واچ 6 سامسونگ تا 40 ساعت به پایان می رسد، و من دوست دارم اگر اپل از این روند پیروی کند و ساعت دیگری ارزانتر بسازد که بتواند مسافت را طی کند و در طول شب و روز بعد برای شما دوام بیاورد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر تناسب اندام، سلامتی و پوشیدنی

مت متخصص TechRadar در همه چیزهای تناسب اندام، سلامتی و فناوری پوشیدنی است. کارمند سابق Men's Health، دارای مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری از کاردیف است و برای برندهایی مانند Runner's World، Women's Health، Men's Fitness، LiveScience و Fit&Well در مورد همه فن آوری تناسب اندام، ورزش، تغذیه و سلامت روان نوشته است.

مت دونده ای مشتاق، کیک بوکسور سابق است، با جریان عجیب یوگا مخالف نیست و اصرار دارد که همه باید هر روز صبح حرکات کششی انجام دهند. وقتی او تمرین نمی‌کند یا درباره سلامتی و تناسب اندام نمی‌نویسد، می‌توان او را در حال خواندن کتاب‌های فانتزی ضخیم با تعداد زیادی نقشه تخیلی در آنها یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است