متن خبر

“من قبلاً این را به اشتراک نگذاشته ام”: داستان عمیقا شخصی ستاره “حلقه های قدرت” شما را وادار می کند صحنه های فصل دوم پادشاه دورین و شاهزاده دورین را با دیدی متفاوت ببینید.

“من قبلاً این را به اشتراک نگذاشته ام”: داستان عمیقا شخصی ستاره “حلقه های قدرت” شما را وادار می کند صحنه های فصل دوم پادشاه دورین و شاهزاده دورین را با دیدی متفاوت ببینید.

شناسهٔ خبر: 746513 -




شاهزاده دورین در حالی <a href= که در Eregion در فصل دوم The Rings of Power ایستاده، شبیه آسمان شب است" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cY8Vbe8yZx6XxkH3m7qb4f.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
رابطه شاهزاده دورین با پادشاه دورین یک بار دیگر در فصل 2 قسمت 5 تیره می شود (اعتبار تصویر: بن روتشتاین / پرایم ویدیو)

اسپویل‌های کامل دو فصل اول The Lord of the Rings: The Rings of Power ، تا – و شامل – فصل ۲ قسمت ۵ دنبال می‌شود.


اوین آرتور، بازیگر سریال حلقه‌های قدرت ، خاطره شخصی فوق‌العاده‌ای را که برای اطلاع‌رسانی صحنه‌های دلخراش فصل دوم بین شخصیت خود شاهزاده دورین و کینگ دورین اثر پیتر مولن استفاده کرده بود، باز کرد.

آرتور در 29 آگوست، قبل از پخش فصل 2 حلقه‌های قدرت ، درباره داستان عمیقا خصوصی و تکان‌دهنده صحبت کرد - داستانی که به قول خودش «قبلاً هرگز آن را به اشتراک گذاشته نشده بود» - صحنه‌های احساسی فوق‌العاده‌ای بین خزاددوم. حاکم و وارث ظاهری او.

سکانس‌های مربوط به این جفت همیشه ملودراماتیک بوده‌اند، به‌ویژه از زمانی که در فصل 1 حلقه‌های قدرت، قسمت 7، بر سر استخراج ذخایر عظیم میتریل خزاددوم به هم خوردند. با این حال، با آشتی پادشاه کوتوله و شاهزاده در اوایل فصل دوم سریال پرایم ویدیو ، به نظر می رسید که آنها رابطه خود را ترمیم کرده اند.

شاه دیرین <a href= از طریق سوراخی در کوه خزاد دوم در حلقه‌های قدرت فصل 2 به یک شفت نور خورشید نگاه می‌کند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cHUaBDXasdc4fYMtNnBHNn.jpg">

در ابتدا، به نظر می رسد حلقه پادشاه دورین مشکلات خزاددوم را حل کند (اعتبار تصویر: Prime Video)

اینطور نیست. مشکلات متعددی از جمله تخریب شفت‌های خورشیدی آن‌ها، پادشاهی کوتوله‌های Khazad-dûm را از زمان بازگشت سریال پر رتبه آمازون تحت تأثیر قرار داده است. کوتوله‌ها به‌طور قابل‌توجهی که برای راه‌حلی ناامید بودند - با وجود این، شاهزاده دورین مشکوک - پیشنهاد کمک لرد سلبریمبور و آناتار مرموز را برای جلوگیری از خراب شدن قلمروشان پذیرفتند. جعل هفت حلقه از حلقه های عنوان را برای پادشاه دورین و اربابان کوتوله همکارش نشان دهید.

متأسفانه، این حلقه‌ها شبیه الف‌هایی نیستند که در پایان فصل اول The Rings of Power ساخته شده‌اند. همانطور که سازندگان سریال قبل از انتشار فصل 2 به من گفتند، آنها "فریبنده تر و شیطانی تر" هستند. محصول جانبی آناتار - جدیدترین لباس مبدل سائورون - که به شدت در خلق آنها نقش داشته است.

پیش از بازگشت سریال پیش درآمد ارباب حلقه‌ها ، سوفیا نوموت، بازیگر پرنسس دیزا، همچنین پیشنهاد کرد که با ساخت حلقه‌های کوتوله، «هزینه‌ای وجود دارد» و مطمئناً «هزینه‌ای» وجود دارد. حتی با وجود اینکه سرسختی اربابان کوتوله باعث می‌شود که تحت تأثیر حلقه‌های سائورون کاملاً خراب نشوند، جادوی تاریکی که درون آنها قرار دارد تأثیری دستکاری بر آنها دارد. در واقع، آن‌ها را حریص طلا و جواهرات می‌کند، به همین دلیل است که می‌بینیم پادشاه دیرین به‌طور غیرمنتظره‌ای برای ثروت طمع می‌کند که فصل 2 قسمت 5، با عنوان «تالارهای سنگی» پیشرفت می‌کند.

حلقه ها برای کوتوله ها کامل شد. The Rings of Power قسمت 5 را هم اکنون در Prime Video تماشا کنید. pic.twitter.com/Z1J9EWmhGH 12 سپتامبر 2024

شاهزاده دورین با آگاهی کامل از این که پدرش هیچ‌گاه علاقه‌مند به احتکار گنج نبوده است، احساس می‌کند چیزی تغییر کرده است - و واضح است که برای بهتر شدن نیست. آنچه طرفداران در اپیزود پنجم این فصل مشاهده کردند، به ویژه در صحنه مشت زدن به شکم، جایی که دیرین سوم با بازگرداندن رسمی پسرش به عنوان وارث تاج و تخت، نگرانی های پسرش را در مورد حلقه ها منحرف می کند، آغاز یک رکود دیگر در رابطه پدر و پسر آنه است. . و همانطور که آرتور به طور انحصاری به من گفت، اتفاقی که در طول آن سکانس افتاد، و همچنین صحنه‌های تاثیرگذار دیگری که در سه قسمت پایانی فصل 2 اتفاق افتاد، برای او در سطحی سخت و شخصی بسیار نزدیک به خانه بود.

آرتور گفت: «شاه دیرین لنگر قوی برای خزاددوم و پسرش است و همیشه نصیحت می‌کند.» و هنگامی که او شروع به پوشیدن حلقه می کند، تغییری در او ایجاد می شود. تقریباً شبیه به آلزایمر [بیماری] است. من قبلاً این را به کسی نگفته ام، اما با افرادی که از آلزایمر رنج می برند برخورد کرده ام و می توانستم از این احساس از دست دادن پدرت فرار نکن، حتی اگر او درست در مقابل تو باشد.

"حلقه او را از شاهزاده دورین دور می کند و اگرچه تلاش می کند، نمی تواند به پدرش و پادشاه خود بگوید که دیگر حلقه را نبندند، اما او را در داخل می کشد تا ببیند پدرش در مقابل چشمانش تغییر می کند. پس ، این چالشی است که او با آن روبروست و تغییر بزرگی که ما بین آنها در فصل دوم می بینیم."

واضح است که آناتار/سائورون با ایجاد فاصله ای دیگر بین دیرین سوم و دورین چهارم، پاسخ های زیادی دارد، اما در آخرین قسمت حلقه های قدرت، بیشترین خشم بینندگان را برانگیخته است. در واقع، پس از اپیزود 5، طرفداران با خشم نسبت به وقایع پیرامون لاغرترین فرد فصل 2 واکنش نشان دادند . من آنچه را که در یکی از بهترین نمایش‌های پرایم ویدیوی سه قسمت پایانی ارائه می‌شود خراب نمی‌کنم، اما مطمئن باشید: با نزدیک شدن به پایان بازی فصل 2، همه شما در یک سواری بسیار تلخ‌تر و انفجاری هستید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که به آن برخورد کرد، پیدا کرد. در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است