متن خبر

من در مورد عمر باتری سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ هیجان زده بودم … سپس چاپ کوچک را خواندم

من در مورد عمر باتری سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ هیجان زده بودم … سپس چاپ کوچک را خواندم

شناسهٔ خبر: 437927 -




یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام جستجوی یک لپ تاپ جدید، عمر باتری است. از آنجایی که قدرت و عملکرد با هر نسل بهتر می شود، حتی ممکن است مهمترین آنها باشد. در انتهای پریمیوم بازار، دستگاه های رده بالا می توانند بسیار همه کاره و قدرتمند باشند، اما این معمولاً به قیمت عمر باتری تمام می شود، که می تواند یک بازدارنده واقعی در عصر کار هیبریدی باشد.

وارد Surface Laptop Studio 2 شوید که در رویداد اخیر مایکروسافت Surface 2023 معرفی شد، که نقطه عطفی برای دستگاه های ویندوزی است. از هر زاویه ای، به نظر می رسد معامله واقعی است. یک CPU Core نسل سیزدهم اینتل با یک پردازنده گرافیکی ۸۰ واتی Nvidia GeForce RTX4060 جفت شده است و دستگاه همچنین دارای حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت SSD است.

با شروع قیمت ۱۹۹۹.۹۹ دلار، این دستگاه نه تنها با بهترین لپ‌تاپ‌های موجود قابل مقایسه است، بلکه حتی می‌تواند بر اساس ادعای سازنده، مک‌بوک پرو اپل را به سود خود به ارمغان بیاورد.

آیا ادعاها در مورد سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ واقعاً بالا می رود؟

تعداد کمی از دستگاه های ویندوزی می توانند از نظر عملکرد از مک بوک پرو پیشی بگیرند، چه رسد به اینکه به لطف پردازنده های داخلی سری M، مانند M2 Ultra، که اپل در آنها قرار می گیرد، باتری آن را برآورده کند یا از آن فراتر رود.

اما سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ نه تنها ادعا می‌کند که از جدیدترین مک بوک پرو پیشی می‌گیرد، بلکه دارای حداکثر عمر باتری ۱۸ ساعته است که مایکروسافت در نمایش‌های کنترل‌شده به آن دست یافته است.

برای مقایسه، مک بوک پرو ۱۴ اینچی (۲۰۲۳) با یک بار شارژ بیش از ۱۹ ساعت دوام می آورد.

این یک تغییر دهنده بازی است: در نهایت، یک قاتل قدرتمند رده بالا، احتمالاً مک بوک پرو، که می تواند عملکرد بالا را برای تقریبا یک روز کامل استفاده ارائه دهد. یا حداقل تا زمانی که پرینت فایند را نخواندم، این چیزی بود که فکر می کردم.

با کاوش عمیق‌تر، به نظر می‌رسد این «نمایش‌های نمایشی کنترل‌شده» بیش از هر جایی که در نزدیکی فعالیت‌های معمولی معمولی روزانه باشد، شبیه به یک دویدن سبک است که هر کاربر به طور طبیعی سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ را تحت آن قرار می‌دهد.

مایکروسافت با به کارگیری چند ترفند، از جمله اجرای دستگاه با روشنایی کم و «بخشی از زمان با دستگاه در حال استفاده با برنامه‌های غیرفعال»، به این طول عمر باتری دست یافت.

ما نمی‌توانیم با اطمینان ادعا کنیم که مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ دارای عمر باتری ۱۸ ساعته است، یا هر جایی که آن را ببندیم، بدون اینکه خود دستگاه را آزمایش کنیم.

شرایط "کنترل شده" مایکروسافت منعکس کننده استفاده روزمره معمولی نیست، اما ما مطمئن هستیم که در اسرع وقت این موضوع را تأیید می کنیم. زیرا حداقل روی کاغذ، Surface Laptop Studio 2 به خوبی می تواند ورود بزرگی به بازار پریمیوم باشد. باید دید که آیا این در عمل جواب می دهد یا خیر.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است