متن خبر

من بالاخره یک اقتباس اوزوماکی خوب از مانگای مورد علاقه‌ام پیدا کردم و هر طرفدار ترسناک باید فوراً سریال انیمه را در Max تماشا کند.

من بالاخره یک اقتباس اوزوماکی خوب از مانگای مورد علاقه‌ام پیدا کردم و هر طرفدار ترسناک باید فوراً سریال انیمه را در Max تماشا کند.

شناسهٔ خبر: 785586 -




مردی دیوانه وار شکل مارپیچی <a href= را در رامن خود به هم می زند، در حالی که آشفته به نظر می رسد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kSmrQqZx3brSofwGHxjtQf.png" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: شنای بزرگسالان)

با اوج گیری ماه اکتبر، ممکن است به دنبال برخی از بهترین فیلم های ترسناک برای پخش باشید. اما خارج از فیلم‌های کلاسیک و فیلم‌های جدید ترسناک، یکی از بهترین سرویس‌های استریم به تازگی رقیب سریال ترسناک مورد علاقه من در سال را حذف کرده است، اقتباسی عالی از مانگای جونجی ایتو اوزوماکی . پس از ناامید شدن توسط فیلم 2000 (که در Prime Video در ایالات متحده و Shudder در بریتانیا در دسترس است)، در نهایت اینکه آن را به درستی انجام می‌دهیم، شاداب است.

Uzumaki: Spiral Into Horror اقتباسی چهار قسمتی از مانگای عظیم ایتو است که شما را از قسمت اول به تنهایی در اعماق قرار می دهد. این برنامه در Max and Adult Swim در ایالات متحده و Channel 4 در بریتانیا پخش می شود. زمان را برای ایجاد این دنیای وحشتناک تلف نمی کند، جایی که شهروندان شهر کوروزو چو درگیر مارپیچ ها هستند. همانطور که این مفهوم سورئال است، بلافاصله با این وسواس و پارانویا در اطراف مارپیچ ها شبیه به بیماری است. مردم از آن وحشت دارند، تا جایی که چیزهای دیوانه کننده ای جدی اتفاق می افتد. سخت است، تاریک است، و مکس واقعاً این لحن را ارائه می‌کند، به خصوص وقتی به فیلم DC The Penguin نگاه می‌کنید، که ما آن را با The Sopranos مقایسه می‌کنیم ، و به درستی هم همینطور است.

من همچنین از کشف این موضوع خوشحال شدم که حتی افرادی که هرگز مانگا را نخوانده‌اند نیز ممکن است مجذوب شوند. شریک زندگی من اولین قسمت را با من تماشا کرد و از آن زمان به بعد مشتاق بود که هر هفته آن را تنظیم کند و از قضا، ما متوجه شدیم که در حال تبدیل شدن هستیم. به همان اندازه که افراد روی پرده روی مارپیچ ها سرمایه گذاری کرده اند. البته با اتفاقات وحشتناک کمتر.

خطوط جونجی ایتو روی پرده زنده می شوند

زنی موهایش <a href= را عقب می زند تا علامت مارپیچی روی پیشانی او آشکار شود" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf-320-80.webp 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf-480-80.webp 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf-650-80.webp 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf-970-80.webp 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf-1024-80.webp 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf-1200-80.webp 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QkmafsYQQQtsdeUynFAEYf.webp">

(اعتبار تصویر: شنای بزرگسالان)

برای من، چشمگیرترین چیز این است که نگاه کردن به آن چقدر خیره کننده است. به همین دلیل است که مانگا مرا هم گرفت، من ناامید شدم که به صفحه بعدی برگردم تا ببینم این بار چه چیز وحشتناک، هرچند زیبا، به من خوشامد او میگوید ، و تماشای اقتباس تلویزیونی هم فرقی نمی‌کند. با چسبیدن به طرح اصلی سیاه و سفید، مانند تماشای یک نسخه متحرک از مانگا است. این دقیقاً همان جایی است که فیلم به نظر من شکست خورد، زیرا یک اکشن زنده رنگی از داستان بود و به سادگی کار ن کرد. دنیای وحشتناک ایتو وقتی بهترین است که اصلاً هیچ رنگی نداشته باشد، من می گویم بیایید همینطور ادامه دهیم.

هنر زیباست همچنین این بدترین چیزی است که تا به حال دیده اید. من برخی از تصاویر واقعا افتضاح را حذف کرده ام تا آن را خراب نکنم. اگر قبلاً مانگا را خوانده باشید، بدون شک متوجه می‌شوید که لحظات معروف خاصی را پیش‌بینی می‌کنید، و حتی وقتی می‌دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد، باز هم احساس می‌کردم که در حال هولیدن هستم. از دگرگونی‌ها گرفته تا جهش‌ها تا افرادی که به دلیل مارپیچ‌ها دچار وقفه‌های روان‌پریشی می‌شوند، هیچ چیز نمی‌تواند شما را به طور کامل برای آن آماده کند. اگر تعجب می کنیم، بله، زمانی که انیمیشن است بدتر است.

اوزوماکی برای مدت طولانی در حال کار بوده است، و من خوشحالم که آنها زمان زیادی را صرف کردند تا آن را تا حد امکان به منابع منبع دقیق کنند. زمانی که ایتو چنین داستان بزرگی را به ما ارائه کرده است، انحراف بیش از حد از آن فایده ای ندارد. آن بالا با برخی از بهترین نمایش های انیمه ای که تماشا خواهید کرد.

وقتی کارتان در اینجا تمام شد، چیزهای شبح آور دیگری نیز وجود دارد که می توانید دندان هایتان را در آن فرو کنید. من همچنین جام چای جیمز وان و برخی از این بازی های ترسناک مستقل را توصیه می کنم ( Cult of the Lamb مورد علاقه من است!). اما تا آن زمان، لطفا وارد دنیای وحشتناک اوزوماکی شوید. پشیمون نمیشی

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد سرگرمی

لوسی یک عاشق قدیمی سینما و تلویزیون است که منتقد مورد تایید Rotten Tomatoes است. او در زمان خود چندین نقد نوشته است، از یک وبلاگ کوچک خودگردان به نام لوسی به هالیوود می‌رود و سپس به وب‌سایت‌های بزرگ‌تری مانند What's on TV و What to Watch رفت، که TechRadar جدیدترین سرمایه‌گذاری او است. علایق او در درجه اول در فیلم های ترسناک و هیجان انگیز نهفته است و چیزی بیش از یک داستان مهیج را دوست ندارد که لحظاتی پس از پخش تیتراژ فکرش را حفظ کند. بسیاری از این داستان های وحشتناک را می توان در سرویس های استریم که او مرتباً پوشش می دهد، یافت.

وقتی با نمایش‌ها و فیلم‌های مختلفی که تماشا می‌کند خود را تا حد مرگ نمی‌ترساند، دوست دارد با انجام بازی‌های ویدیویی در حالت Easy Mode به آرامش برسد و شرم ندارد اعتراف کند که در آن بازی‌ها وحشتناک است. او همچنین از The Simpsons به صورت مذهبی نقل قول می کند و یک خالکوبی Blinky the Fish دارد که موقعیت او را به عنوان یک نرد کامل تثبیت می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است