متن خبر

من اسپیکر بلوتوث Bearbrick گران قیمت و در عین حال عجیب و غریب را امتحان کردم و از آن متنفر نبودم

من اسپیکر بلوتوث Bearbrick گران قیمت و در عین حال عجیب و غریب را امتحان کردم و از آن متنفر نبودم

شناسهٔ خبر: 446265 -




BE@RBRICK Audio بالای یک پخش کننده وینیل قرار داشت
(اعتبار تصویر: آینده)

قبل از پرداختن به یکی از عجیب‌ترین اسپیکرهای بی‌سیمی که تا به حال با آن مواجه شده‌ایم، باید دو نکته را بدانید (Bearbrick بسیار منحصر به فرد و قیمت فوق‌العاده‌ای است که احتمالاً هرگز در بین بهترین اسپیکرهای بلوتوث ما قرار نخواهد گرفت. آزمایش کرده‌ایم، اما این بدان معنا نیست که یکی از جالب‌ترین مواردی نیست که با آن برخورد کرده‌ایم).

اولین مورد این است که Medicom Toy (تامین کننده فیگورهای اکشن کلکسیونی، عروسک های وینیل و آنچه شما دارید) با مدل Bearbrick خود به چیزی نزدیک به همه جا دست یافته است. هیچ موزه طراحی شایسته این نام وجود ندارد که یکی دو نمونه در مورد آن وجود نداشته باشد، و به معنای واقعی کلمه هزاران تنوع از مدل "400%" آن در وب سایت شرکت موجود است. دوست دارید یک آجر خرسی در نقش توییتی پای داشته باشید؟ یا در نقش اندی وارهول؟ یا یکی از دفت پانک؟ بفرما.

مورد دیگر این است که من بیش از دو دهه است که تجهیزات صوتی را تحلیل می‌کنم و در این مدت هرگز واقعاً از این عقیده منحرف نشده‌ام که یک محصول باید به استانداردی عمل کند که قیمت درخواستی آن را توجیه کند اگر من نمی‌روم. من تعداد دفعاتی را که یک تولید کننده (یا نمایندگان آن) سعی کرده اند به من بگویند که از آنجایی که یک محصول با روکش طلا، یا نسخه محدود یا تایید شده توسط یک موسیقیدان است، گم شده است. قوانین «کیفیت به ازای هر کود» نباید اعمال شوند. طبیعتاً من همیشه بسیار مودب هستم، اما به همان اندازه طبیعی است که نادیده گرفتن این مزخرفات برایم سخت نیست.

رینارو اسباب بازی درست نمی کند

بلندگوی بلوتوث 400 درصد صوتی Bearbrick روی یک دستگاه پخش ضبط قرار گرفت

(اعتبار تصویر: آینده)

در حالی که من همیشه تمام تلاش خود را می‌کنم که تجهیزات را پیش داوری نکنم، نمی‌توانم وانمود کنم که قبل از ورود Bearbrick Audio 400 رزرو خود را در مورد Bearbrick Audio 400 نداشتم. اسپیکر بلوتوث غیرهوشمند؟ یک بلندگوی بلوتوث گنگ (یعنی بدون Wi-Fi) با بازوها و پاهای قابل حمل؟ هزینه 500 دلار / 595 پوند / 760 دلار استرالیا؟ من به خوبی می‌دانم که نوشتن یک نقد منفی عموما آسان‌تر (و سرگرم‌کننده‌تر) از نوشتن یک نقد مثبت است، اما واقعاً... این شبیه تیراندازی به ماهی در یک بشکه بود.

اما مجدداً در بیانیه مطبوعاتی به ورودی Rinaro Isodynamics اوکراین اشاره شد. من با Rinaro Isodynamics آشنا هستم، که به دلیل برتری تایید شده اش در مورد چیزهای سطح بالا مانند درایورهای مغناطیسی مسطح، یک برند بسیار مورد توجه در محافل موسیقی دوست است.

من اخیراً تجربه دست اولی از تخصص آن داشتم، زمانی که یک هدفون Meze Audio به ارزش 3000 دلار / 2750 پوند / 4560 دلار استرالیا را تحلیل کردم که دارای اجزای ایزودینامیک Rinaro (مانند Meze Audio Liric ) بود - و با توجه به تجربیات شنیداری، این هدفون خارق العاده بود دخالت رینارو در Audio 400 باعث شد به این فکر کنم که آیا این واقعاً چیزی فراتر از یک فریبنده و بی ربط بود یا نه…

کودکانه یا زیباترین چیزی که می توان تصور کرد؟

بلندگوی 400% بلوتوث Bearbrick Audio

(اعتبار تصویر: آینده)

هنگامی که خود Bearbrick Audio 400 وارد شد، توانستم محصول را به درستی مورد توجه قرار دهم. از جنبه مثبت، یک آرایه چهار راننده (دو توییتر پلی پروپیلن 20 میلی متری، یکی در هر گوش، و دو محرک کاغذ کربنی 40 میلی متری مخروط میانی/باسی که از پشت جمجمه خرس خارج شده اند) طراحی شده است تا صدای همه جانبه را ارائه دهد و با 20 دستگاه تغذیه می شود. وات تقویت کلاس D، روی کاغذ خوب به نظر می رسد.

بلوتوث 5.0 با سازگاری کدک محدود به SBC و AAC، از سوی دیگر، چنین نیست. شش ساعت عمر باتری تا حدی خوب است، فکر می کنم. و من در مورد گزینه‌های کنترل دچار تعارض بودم - آیا چرخاندن پنجه چپ خرس برای تنظیم صدا و پنجه راست آن برای پرش به جلو یا عقب در فهرست پخش من به سادگی نوجوان است؟ یا این زیباترین چیزی است که می توان تصور کرد؟

با شارژ باتری (قابل تعویض) - از طریق سوکت USB-C در پاشنه چپ خرس - و اتصال بی سیم به یک گوشی هوشمند سامسونگ S23 Ultra ، زمان گوش دادن انتقادی فرا رسیده بود. Audio 400 در حالت عمودی ایستاده و با بازوهایش در کناره‌هایش، 280 x 132 x 70 میلی‌متر (HxWxD) است - به عبارت دیگر، اندازه‌ای عالی برای ایستادن روی میز و نگاه کردن به لپ‌تاپ در حالی که من به آن بی‌پایان گوش می‌دهم. فهرست پخش آهنگ های آزمایشی که من سال ها در حال جمع آوری آن هستم.

گوش دادن جادار و متعادل

بلندگوی بلوتوث 400% Bearbrick Audio <a href= از پشت" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DKXqEeXfvVQJipucmaGJTh.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

همانطور که گفتم، مدت زیادی است که این نوع کارها را انجام می دهم - اما می توانم مواقعی را که با محصولی روبرو می شوم روی انگشتان یک دست بشمارم که حاضرم حتی کوچکترین اشاره ای از آن را برش دهم. در مورد عملکرد به ازای هر پوند، سستی.

و علیرغم این واقعیت که در مورد ارائه صوتی آن دارای برخی نکات مثبت واقعی است - بسیار جادار، متعادل، نسبتاً شیوا و کاملاً شیوا است، به ویژه در میان رده ها - Bearbrick Audio 400 بدون اشکال نیست. به عنوان مثال، این ایده که صدای آن همه جانبه است، خیالی است. در مورد دینامیک اساساً مسطح است. بله، این یک گوش دادن پرانرژی و کاملاً کنترل‌شده است – اما اگر صدا را درست پایین بیاورید، به‌طور محسوسی باس به جلو می‌شود.

و برای فردی سخت گیر و بی احساس مثل من، البته بزرگترین مشکل قیمت است. 500 دلار / 595 پوند / 760 دلار استرالیا برای یک اسپیکر بلوتوث گنگ مقدار زیادی است، و حتی پرداخت هزینه برای بلندگوی بلوتوثی که صدایی پیشرو در کلاس ارائه نمی دهد، بیشتر است. صادقانه بگوییم، می توانید 300 دلار / 349 پوند / 520 دلار استرالیا را برای DALI Katch G2 خرج کنید و عملکرد صوتی کامل تری داشته باشید. آیا DALI شبیه خرس است؟ نه، اینطور نیست. آیا ارزش پولی بهتری نسبت به Audio 400 دارد؟ شما شرط می بندید که چکمه های شما این کار را انجام دهد.

پدیده Bang & Olufsen

نمای نزدیک <a href= از بلندگوی بلوتوث 400% Bearbrick Audio" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yLPmQLezghzfVrtCedCBFm.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

در این مثال، چیزی بیشتر از این است که آیا یک محصول خاص ارزش مناسبی برای پول دارد یا خیر. برای سال‌ها، من به طور خصوصی به این پدیده به عنوان «پدیده Bang & Olufsen» اشاره کرده‌ام. تجربه من این است که مشتریان Bang & Olufsen به خوبی می‌دانند که برای طراحی هزینه پرداخت می‌کنند، و اگر آماده باشند که عنصر طراحی را کنار بگذارند، می‌توانند عملکرد مشابهی را از یک جایگزین غیر B&O با پول بسیار کمتری به دست آورند - اما آنها نیستند. مشتریان Bang & Olufsen می‌دانند که در شرایط صرفاً عملکردی بیش از شانس پرداخت می‌کنند و برایشان اهمیتی ندارد.

Bearbrick Audio 400 نیز یک پیشنهاد مشابه است. فکر نمی‌کنم تصادفی باشد که تنها خرده‌فروش آجر و ملات در بریتانیا Selfridges است – در ایالات متحده، می‌توانید آن را با قیمتی جزئی در سایت MOMA بفروشید. این محصولی است که به مشتریان بسیار خاصی فروخته می‌شود که نمی‌توانند در مورد اینکه آیا می‌توانند کیفیت صدای مشابهی را از یک اسپیکر با ظاهر کمتر دراماتیک با هزینه بسیار کمتر دریافت کنند یا خیر، به فروش می‌رسد. خرس را می خواهند که بلندگو در گوشش باشد.

می‌خواستم Bearbrick Audio 400 را دوست نداشته باشم. می‌خواستم این یک تمرین بدبینانه در بازاریابی باشد و یک ترفند برای از بین بردن افراد زودباور. اما اینطور نیست - به هر حال نه به طور کامل. کاملا دوستش دارم. البته برای خرج کردن 500 دلار / 595 پوند / 760 دلار استرالیا کافی نیست، اما مطمئناً قصد ندارم چکمه را بگذارم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سیمون لوکاس یک متخصص ارشد تحریریه با تجربه عمیق در انتشارات چاپی/دیجیتال و چشم انداز لوازم الکترونیکی مصرفی است. Simon مستقر در برایتون، در سایت خواهر TechRadar What HiFi کار می کرد؟ برای چندین سال، هم به‌عنوان ویرایشگر ویژگی‌ها و هم به‌عنوان ویرایشگر دیجیتال، قبل از شروع حرفه‌ای در مشاوره آزاد، تولید محتوا و روزنامه‌نگاری برای برخی از بزرگترین برندها و نشریات در جهان.

سایمون با تخصص بسیار زیادی در سرگرمی‌های خانگی، همه چیز را از صفحه‌های گردان گرفته تا نوارهای صوتی برای TechRadar تحلیل می‌کند، و همچنین دوست دارد انگشتان پای خود را در آپشن های بلند شکل و راهنمای خرید فرو ببرد. خطوط فرعی او عبارتند از GQ، The Guardian، Hi-Fi+، Metro، The Observer، Pocket Lint، Shortlist، Stuff T3، Tom's Guide، Trusted Reviews، و موارد دیگر.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است