متن خبر

من از زمان اولین نسخه از Kindles استفاده کرده ام، و این چیزی است که آمازون در مورد هوش مصنوعی با Kindle Scribe جدید دریافت می کند.

من از زمان اولین نسخه از Kindles استفاده کرده ام، و این چیزی است که آمازون در مورد هوش مصنوعی با Kindle Scribe جدید دریافت می کند.

شناسهٔ خبر: 788338 -




Amazon Kindle Scribe 2024 در پس زمینه کرم
(اعتبار تصویر: آمازون)

طلوع کتاب‌خوان الکترونیکی، پس از سال‌ها تلاش برای رفع نیازهای کتاب‌شناسانه‌ام، لحظه‌ای باشکوه برای من بود. خط Kindle آمازون از شکل متن اولیه و اولیه خود به بعد متمایز بود.

اکنون، آمازون Kindle Scribe جدید خود را با هوش مصنوعی از طریق چند ویژگی جدید بسیار مفید و شگفت‌آور بصری تقویت کرده است. سایر شرکت‌هایی که کتاب‌خوان‌های الکترونیکی تولید می‌کنند باید توجه داشته باشند، و به راحتی، این دقیقاً همان چیزی است که Kindle Scribe و ابزارهای هوش مصنوعی آن برای آن ساخته شده‌اند.

به طور خاص، در حالی که آمازون Kindle Scribe را به عنوان یک دستگاه یادداشت برداری جوهر E به بازار عرضه کرده است، جنبه جدید Active Canvas کتابخوان الکترونیکی به شما امکان می‌دهد یادداشت‌هایی را روی متن چاپ شده بنویسید، به طور خودکار به اطراف می‌چرخید و از قرارگیری چسبناک اطمینان می‌دهید.

خراش مرغ تصفیه شده

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که دست خط من هرگز زیباترین نبوده است. به من گفته شده که عالی است، اما فقط برای یادداشت های باج و به عنوان هشداری برای کودکانی که تمایلی به تمرین قلم خود ندارند. تنها زمانی بدتر می شود که در طول سخنرانی یا مصاحبه به سرعت یادداشت برداری می کنم. تلاش برای رمزگشایی بعد از آن هنر است به همان اندازه که یک علم است، اما به نظر می‌رسد Kindle Scribe در تبدیل یادداشت‌های دست‌نویس، حتی یادداشت‌های آشفته، به متنی خوانا که خواندن آن بسیار آسان‌تر است، مشکلی ندارد.

به عنوان کسی که همیشه یادداشت برداری با دست را به تایپ یا رونویسی صدا ترجیح داده است، این کار بسیار بزرگی است. هوش مصنوعی جذابیت دست خط را حفظ می کند و در عین حال آن را مفید نگه می دارد. این یک استقرار بی‌صدا از هوش مصنوعی است، اما نشانه‌ای است که آمازون می‌داند کاربران Kindle Scribe واقعاً از ابزارهای هوش مصنوعی چه می‌خواهند.

از پراکنده تا خلاصه

اگر یادداشت‌های زیادی می‌گیرید، حتی خواندن آن‌ها به این معنا نیست که آنها را مرتب کرده‌اید. به همین دلیل است که ویژگی خلاصه سازی هوش مصنوعی برای Kindle Scribe جدید بسیار فریبنده است. به عنوان یک خبرنگار، ممکن است یک اطلاعیه PDF برای یک محصول جدید را بخوانم و یادداشت برداری کنم، سپس بروم و سخنرانی مدیر عامل یک شرکت را هنگام رونمایی از آن یادداشت کنم و نظرات خود را در مورد آنچه در مورد آزمایش محصول فکر می کنم بنویسم. . Kindle Scribe می‌تواند آن یادداشت‌های پراکنده را که در طی چندین ساعت یا چند روز نوشته شده‌اند را در یک یا دو پاراگراف منظم تقطیر کند.

در واقع، هوش مصنوعی ممکن است همیشه مرتبط ترین نکات را از یادداشت ها استخراج نکند. ممکن است بیت‌های اضافی یا داده‌های باارزشی از قلم افتاده باشد، اما حداقل با توجه به آنچه که من دیده‌ام، این مشکل اصلی در مورد هوش مصنوعی Kindle Scribe نیست. وقتی دانشجو بودم، با خوشحالی از طریق بینی برای چنین ویژگی پرداخت می کردم.

بار دیگر، آمازون از هوش مصنوعی در Kindle Scribe استفاده می کند تا جذابیت یادداشت برداری دیجیتال را حفظ کند و در عین حال کارها را ساده و کارآمد نگه دارد. برای یک خواننده دیجیتال و نوت بوک، به مجموعه ای از گزینه ها و امکانات فراوان با هوش مصنوعی نیاز ندارید. تقویت تجربیات اصلی نوشتن و خواندن با هوش مصنوعی هیچ حقه‌ای نیست.

اگر ابزارهای پوشیدنی هوش مصنوعی که امسال برای فروش با مشکل مواجه هستند، چنین کاربرد آشکاری داشتند، ممکن است در بازار با مشکل مواجه نشوند. ممکن است فکر نکنید که به اصلاح دست خط و خلاصه کردن یادداشت نیاز دارید، اما تصور اینکه وقتی شروع به استفاده از آنها کردید، خیلی سخت است که آنها را کنار بگذارید. هوش مصنوعی آمازون ممکن است از رقبای خود هوشمندتر نباشد، اما مطمئناً در این مورد هوشمندانه تر از آن استفاده می کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او همچنان به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند درباره فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است