متن خبر

من آماده هستم iRobot Roomba خود را به نفع جاروبرقی ربات جدید Jet Bot Combo AI سامسونگ کنار بگذارم.

من آماده هستم iRobot Roomba خود را به نفع جاروبرقی ربات جدید Jet Bot Combo AI سامسونگ کنار بگذارم.

شناسهٔ خبر: 463415 -




هوش مصنوعی جت بات ترکیبی سامسونگ در یک غرفه در رویداد هوش مصنوعی سفارشی سامسونگ
(اعتبار تصویر: آینده)

اخیراً من با جاروبرقی ربات خود کمی مادیان داشتم. من از iRobot Roomba Combo J7 Plus از زمانی که برای اولین بار آن را یک سال و نیم پیش تحلیل کردم، استفاده می‌کنم، و در حالی که تا چند ماه گذشته بسیار جذاب بود، مشکلات ناگهانی زیادی باعث شد که بخواهم چیز جدیدی را امتحان کنم.

این اولین iRobot Roomba نیست که من امتحان کرده‌ام، و شک دارم که آخرین باشد، اما با توجه به قیمت بالای آن، من از برخی از مشکلات آن شگفت‌زده شدم. علیرغم تمیز کردن و نگهداری منظم من، عملکرد تمیز کردن تقریباً به طور کامل از کار افتاده است. ناگهان، جاروبرقی در لبه‌های تمیز کردن آشغال می‌شود، و با وجود فناوری ناوبری واقعاً چشمگیر که در طول آزمایش خود مشاهده کردم، Combo J7 Plus من به نوعی توانست در حین کار تمیز کردن تکه‌ای از لنز دوربین خود را خارج کند، به این معنی که تشخیص موانع برای همیشه مختل می‌شود.

iRobot با رقابت شدید فزاینده‌ای در فضای ربات خلاء مواجه است و با اخبار مربوط به خرید ناموفق آن در آمازون ، فضای کمتر و کمتری برای Roomba برای ادامه سلطه ده‌ها ساله‌اش در بازار وجود دارد.

این امر به‌ویژه اکنون صادق است که برخی از برندهای معروف لوازم خانگی مانند Dyson و Samsung برای تکه‌ای از پای خود در تلاش هستند و این کار را با وعده‌های فزاینده انجام می‌دهند (اگرچه Dyson 360 Vis Nav نتوانست ما را تحت تأثیر قرار دهد). من این شانس را داشتم که جاروبرقی ربات جدید Bespoke Jet Bot Combo AI سامسونگ را در رویداد جهانی راه اندازی هوش مصنوعی Bespoke آن ببینم و از پیشرفت های وعده داده شده نسبت به نسخه قبلی آن بسیار هیجان زده هستم.

جاروبرقی ربات سفید در حال آزمایش بر روی کف های سخت

سلف Jet Bot Combo AI، Jet Bot AI+ (اعتبار تصویر: آینده)

یک تاریخچه مختصر

هنگامی که سامسونگ اولین جاروبرقی ربات AI+ Jet Bot خود را در CES 2021 معرفی کرد، همه نگاه ها به این غول فناوری بود و منتظر بودند ببینند آیا می تواند با فناوری جدید خود بازار را جارو کند.

متأسفانه، حداقل بر اساس بررسی Samsung Jet Bot AI+ ، جاروبرقی ربات OG Jet Bot با برخی مسائل بسیار اساسی از رقابت عقب مانده است. برای یک چیز، قد آن 3.9 اینچ / 13.7 سانتی متر است. در مقایسه با بهترین جاروبرقی‌های روباتی که آزمایش کرده‌ایم، که میانگین آن‌ها در حدود 3.2 اینچ / 8.1 سانتی‌متر است، که هوش مصنوعی Jet Bot را بسیار درشت می‌کند، که برای تمیز کردن زیر مبلمان ایده‌آل نیست.

سپس ناوبری کمی درهم و برهم و تمیز کردن لبه‌های نه چندان چشمگیر وجود داشت، که همگی به یک ربات بسیار گران قیمت تبدیل می‌شدند که حتی با وجود امکانات جالبی که سامسونگ در جت تعبیه کرده بود، قیمت بالایی را تضمین نمی‌ کرد. ربات AI+.

با این حال، این یک تلاش مناسب برای ورود مجدد به بازار نظافت رباتیک پس از چند تلاش قبلی بود که به طور کامل از زمین خارج نشدند (RIP Crubo و PowerBot)، و Jet Bot AI+ همچنان توانست با مکش و توانایی فوق العاده خود تحت تاثیر قرار دهد. آشغال ها را بمكند، بسياري از روباوك هاي ديگر به سادگي كنار مي كشند.

چه خبر، گربه بیدمشک؟

از سوی دیگر، هوش مصنوعی جدید سفارشی جت بات ترکیبی سامسونگ، تجربه تمیز کردن بسیار بهتری را ارائه می‌کند - و نه فقط به این دلیل که می‌تواند هم تمیز کند.

اولین بار در CES 2024 معرفی شد، هوش مصنوعی Jet Bot Combo نه تنها شامل ویژگی های بازگشتی مانند توانایی جاسوسی از حیوانات خانگی شما نیست، بلکه برخی ارتقاهای جدی در سخت افزار و نرم افزار نیز دیده می شود.

مهم‌تر از همه، این است که نسبتاً کوتاه‌تر از Jet Bot AI+ اصلی است. به نظر من، به نظر می رسد که تقریباً همان قد است، اگر نه کمی بلندتر از iRobot Roomba Combo J7+ من با قد 3.4 اینچ / 8.6 سانتی متر. در حالی که من حتی جاروبرقی های باریک ربات را ترجیح می دهم، حتی فضای خالی اضافی در مقایسه با مدل قبلی، هوش مصنوعی Jet Bot Combo را بسیار برتر می کند.

سپس پدهای تمیزکننده قوی چرخان وجود دارد که با چرخش 170 دور در دقیقه حتی سخت ترین لکه ها را تمیز می کند. به لطف توانایی جاروبرقی برای تشخیص انواع کف و تنظیم الگوهای تمیز کردن بر اساس آن، هوش مصنوعی Jet Bot Combo Bespoke به طور خودکار پدهای پاک کن را بلند می کند تا از مرطوب شدن فرش جلوگیری کند. بهترین قسمت؟ Clean Station حتی پدهای دستشویی را بخارپز ، شستشو و ضدعفونی می کند و 99.9 درصد از باکتری ها را خنثی می کند.

وقتی صحبت از ایستگاه تمیز شد، پایه خانگی خالی‌کننده خودکار Bespoke Jet Bot Combo AI دارای مخزن‌های 3 لیتری برای آب کثیف و تمیز است، علاوه بر محفظه‌ای برای سطل گرد و غبار، که به گفته سامسونگ به طور متوسط ​​هر 2 تا 3 ماه یکبار باید تعویض شود. این بدان معناست که بسیار بزرگ است، که می‌تواند برای بعضی‌ها یک راه حل واقعی باشد، اما این ماهیت ترکیبی از جاروبرقی و موپ‌های روباتی است که دارای تمیز کردن پد تمیز کردن هستند.

در بخش نرم افزاری، همه چیز رو به جلو است. این پاک کننده هوشمند از پایگاه داده 1.7 میلیون تصویر برای تقویت شبکه عصبی عمیق هوش مصنوعی خود برای ویژگی هایی مانند تشخیص موانع استفاده می کند.

تبلتی <a href= که هوش مصنوعی Jet Bot Combo را در برنامه Smart Things و همچنین اطلاعات تعمیر و نگهداری نشان می‌دهد." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yNteaTB8ai3Ye7sKtTxFu4.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

فقط زمان می تواند بگوید…

من نمی‌توانم در مورد عملکرد جدید Suspoke Jet Bot Combo AI سامسونگ صحبت کنم، زیرا فقط آن را دیده‌ام که پایه‌اش، چرخش را ترک می‌کند و بازگشته است، اما مطمئناً آماده هستم تا چیز جدیدی را امتحان کنم.

تجربه سامسونگ در لوازم خانگی همراه با نرم‌افزارهای آن در تئوری یک رقیب قوی را ایجاد می‌کند، اگرچه نمی‌دانم که آیا خلاء از iRobot Roomba Combo J7+ من که در حال حاضر ناکارآمد است دوام بیاورد یا خیر.

هوش مصنوعی Jet Bot Combo در حال حاضر برای پیش‌سفارش در وب‌سایت سامسونگ در ایالات متحده با قیمت 1699 دلار در دسترس است که تا زمان نگارش 300 دلار کاهش یافته است، اما ما جزئیات قیمت یا تاریخ عرضه را برای بریتانیا یا استرالیا دریافت نکرده‌ایم. همین الان. با این حال، قیمت گذاری ایالات متحده یک شاخص برای مقایسه قیمت به ما می دهد. 300 دلار بیشتر از جدیدترین پاک کننده ترکیبی iRobot، Roomba J9+ است که با قیمت 1399.99 دلار / 1249 پوند / 1999 دلار استرالیا و 200 دلار بیشتر از Dyson Vis Nav فقط با جاروبرقی، که 1199.99 دلار / 29/39 پوند / 39 دلار استرالیا قیمت دارد به فروش می رسد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، شیوه زندگی

جوزفین واتسون ( @JosieWatson ) سردبیر مدیر TechRadar - شیوه زندگی است. ژوزفین قبلاً در مورد موضوعات مختلفی نوشته است، از فرهنگ پاپ گرفته تا بازی و حتی صنعت انرژی، و برای پشتیبانی از مدیریت عمومی سایت به TechRadar ملحق شده است. او یک فرد هوشمند خانه هوشمند و همچنین مدافع امنیت و آموزش اینترنت است و همچنین از موقعیت خود برای مبارزه برای پیشرفت در درمان تنوع و شمول، سلامت روان و تنوع عصبی در محیط‌های شرکتی استفاده می‌کند. به طور کلی، او را در حال تماشای فیلم های دیزنی، بازی در سوئیچ خود، یا نشان دادن عکس هایی از گربه هایش، آقای اسمیت و هدی، به مردم خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است