متن خبر

منصوری پوگناتور معرفی شد؛ فراری پوروسانگوئه با ظاهری عجیب

منصوری پوگناتور معرفی شد؛ فراری پوروسانگوئه با ظاهری عجیب

شناسهٔ خبر: 771146 -




منصوری در یکی از تیون‌های جدید خود، سراغ نخستین کراس‌اوور تاریخ فراری، مدل پوروسانگوئه، رفته است. منصوری پوگناتور در واقع نسخه تیون‌شده فراری پوروسانگوئه توسط منصوری است. این خودرو به‌دلیل ظاهر عجیب‌وغریبش موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

منصوری در گذشته نیز تیون‌های عجیبی را روی برخی خودروها انجام داده بود. این تیون‌های غیرمتعارف در واقع منصوری را مشهور کرده‌اند. کلمه  «Pugnator» در لاتین به‌معنای رقیب است و انتخابی بحث‌برانگیز برای نام خودرو محسوب می‌شود؛ پس منصوری پوگناتور مانند ظاهرش، نام حاشیه‌سازی نیز دارد.

فراری پوروسانگوئه

تغییرات ظاهری منصوری روی فراری پوروسانگوئه آن‌قدر گسترده بوده‌اند که به‌سختی قابل‌شناسایی است. منصوری از رنگ قرمز خاصی موسوم به «Vermillion» برای این خودرو استفاده کرده است. قرمز متالیک قدرتمند و درعین‌حال ظریف با سایر ادوات خودرو که مشکی‌ هستند، ترکیب جذابی به وجود آورده است. بااین‌حال کاپوت خودرو و قطعات کیت بدنه فقط طرح فیبرکربن هستند. استفاده از قطعات طرح فیبرکربن به‌جای قطعات اصلی، باعث می‌شود این تیونینگ تا حدی دست‌کم گرفته شود.

کیت بدنه عظیم منصوری برای فراری پوروسانگوئه

کیت بدنه منصوری برای مدل پوگناتور آن‌قدر بزرگ است که رینگ‌های FC.5 این خودرو به‌سختی دیده می‌شوند. این رینگ‌ها در جلو 22 و در عقب 23 اینچی هستند. باوجود اینکه زمان زیادی صرف طراحی این رینگ‌ها شده، چندان در معرض دید نیستند و جلب‌توجه نمی‌کنند.

منصوری مانند دیگر تیونینگ‌هایش، قدرت پیشرانه را نیز ارتقا داده است. فراری پوروسانگوئه پس از تیونینگ منصوری 755 اسب‌بخار قدرت و 730 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. سیستم اگزوز اسپرت جدید منصوری با 4 لوله جدید نیز تنفس مناسبی برای پیشرانه فراهم می‌آورند.

منصوری

مانند ظاهر خارجی، کابین منصوری پوگناتور نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است. چرم عاج‌رنگ با تزیینات قرمز و قطعات طرح کربن، فضایی مجلل در این خودرو به وجود آورده است. کمربندهای ایمنی آرم‌دوزی شده‌اند و پدال‌ها نیز از نوع آلومینیومی هستند. فرش‌های کف و رودری‌ها نیز به‌شکلی طراحی شده‌اند که نمایانگر آسودگی کاربران باشند. منصوری هنوز قیمت پوگناتور را اعلام نکرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است