متن خبر

ممکن است مدتی برای پشتیبانی از Wi-Fi 7 در ویندوز 11 منتظر بمانید – اما مایکروسافت در این مورد است

ممکن است مدتی برای پشتیبانی از Wi-Fi 7 در ویندوز 11 منتظر بمانید – اما مایکروسافت در این مورد است

شناسهٔ خبر: 453951 -




روتر Netgear Nighthawk RS700S Wi-Fi 7 روی میز
(اعتبار تصویر: Netgear)

ویندوز 11 اکنون پشتیبانی از Wi-Fi 7 را اضافه می کند، کسانی که می خواهند از استاندارد بی سیم بسیار بهبود یافته استفاده کنند بدون شک از یادگیری آن خوشحال خواهند شد – اما در حال حاضر فقط در مرحله آزمایش است.

این در حالی است که در حال حاضر روترهای Wi-Fi 7 وجود دارد، و استاندارد به طور رسمی توسط Wi-Fi Alliance نهایی شده است (برنامه Wi-Fi Certified 7 در واقع در آغاز ژانویه 2024 اعلام شد).

همانطور که ممکن است حدس بزنید، مدتی طول می کشد تا پشتیبانی رسمی Wi-Fi 7 به نسخه انتشار ویندوز 11 برسد، زیرا ابتدا باید از طریق کانال های آزمایشی پیشرفت کند.

در حال حاضر، فقط در کانال آزمایشی Canary (اولین) با بیلد 26063، نسخه پیش نمایشی که تا حدودی زیر رادار ما پرواز کرد، اما از این نظر مهم است. با این حال، مایکروسافت در پست وبلاگ معمولی در بیلد 26063 (که توسط توسعه دهندگان XDA پرچم گذاری شده است) به ما اطلاع داده است.

وای فای 7 در ویندوز 11

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

همانطور که غول نرم افزاری همچنین اشاره کرد، Wi-Fi 7 (معروف به 802.11be) 4 برابر سریعتر از Wi-Fi 6 و بیش از 6 برابر سریعتر از Wi-Fi 5 است.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید که چگونه این استاندارد جدید بی‌سیم گام‌های بزرگی را به جلو برمی‌دارد – و این فقط در مورد سرعت خام نیست، البته این بسیار مهم است راهنمای ما را در مورد ورودی‌ها و خروجی‌ها تحلیل کنید. وای فای 7 .


تجزیه و تحلیل: مهمانی بی سیم

انصافاً مایکروسافت، در حالی که به نظر می رسد برای مهمانی بی سیم بسیار دیر شده است، و Wi-Fi 7 ممکن است به طور رسمی آغاز شده باشد (حداقل در برخی کشورها، از جمله ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا)، هنوز روزهای اولیه برای استاندارد

این استاندارد ممکن است در حال حاضر به طور موثر تعیین شود، اما این بدان معنا نیست که در آینده تغییراتی وجود نخواهد داشت. به‌طور اجتناب‌ناپذیر به‌روزرسانی‌های سفت‌افزاری برای روترهای Wi-Fi 7 موجود وجود خواهد داشت تا در صورت نیاز، موارد را اصلاح یا اصلاح کنند، اگرچه تمام چرخ‌دنده‌های بزرگ از نظر ویژگی‌ها اکنون در جای خود هستند.

ویندوز 11 یکی از آخرین قطعات پازل است که برای پشتیبانی از Wi-Fi 7 اضافه می شود، سپس برای لپ تاپ هایی که دارای Wi-Fi 7 هستند. و البته همانطور که گفته شد، برای بهره مندی از آن به روتر Wi-Fi 7 نیاز دارید. از سرعت های بی سیم سریع تر (این دستگاه ها در حال حاضر نیز گران هستند، باید توجه داشت - اگرچه این به طور کلی در مورد هر فناوری پیشرفته صادق است).

با Wi-Fi 7 ما عملکردی را دریافت می کنیم که بازی های آنلاین بی سیم را از نظر عملکرد نزدیک به سیم (اترنت) به واقعیت تبدیل می کند و مطمئناً بسیار بهتر از سایر فاج ها برای رایانه های شخصی که مستقیماً به روتر وصل نیستند (مانند به عنوان آداپتورهای پاور لاین ، که در برخی از سناریوها می‌توانند به طرز بدنامی پوسته پوسته شوند).

در مورد پشتیبانی ویندوز 10 از Wi-Fi 7 چطور؟ ما هنوز در مورد آن نمره مطمئن نیستیم، اگرچه آخرین چیزی که شنیدیم این بود که ورودی است - اما هنوز هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است