متن خبر

ممکن است امروز اپل واچ اولترا 3 دریافت نکنیم، اما رنگ جدید اپل واچ اولترا 2 ممکن است به جای آن عرضه شود

ممکن است امروز اپل واچ اولترا 3 دریافت نکنیم، اما رنگ جدید اپل واچ اولترا 2 ممکن است به جای آن عرضه شود

شناسهٔ خبر: 740799 -




Apple Watch Ultra 2 در پس زمینه نارنجی
شاید باید منتظر ارتقای Apple Watch Ultra 3 باشیم (اعتبار تصویر: Apple)

وبلاگ زنده رویداد آیفون 16 ما امروز در آستانه نمایشگاه بزرگ راه اندازی شده است، اما به نظر می رسد که ممکن است یک دستگاه مورد انتظار گم شود: یک منبع خوب می گوید اپل واچ اولترا 3 در کنار آیفون های جدید عرضه نخواهد شد. .

این از مارک گورمن در بلومبرگ است که معمولاً یکی از خبرنگاران آگاه تر در مورد بیت اپل است. از آنجایی که اپل واچ اولترا را در سال 2022 و اپل واچ اولترا 2 را در سال 2023 دریافت کردیم، اگر نسخه جدیدی از ساعت هوشمند ممتاز برای سال 2024 وجود نداشته باشد، جای تعجب خواهد داشت.

به گفته گورمن، یک نسخه جدید وجود خواهد داشت: ظاهراً یک گزینه تیتانیومی مشکی برای Apple Watch Ultra 2 معرفی خواهد شد. در حال حاضر این ساعت فقط در یک رنگ تیتانیوم طبیعی تا آنجایی که بدنه آن وجود دارد در دسترس است.

همانطور که می‌توانید از بررسی Apple Watch Ultra 2 ما جمع‌آوری کنید، این جهش بزرگی نسبت به Apple Watch Ultra اصلی نبود، که باعث می‌شد فقدان نسل سوم محصول امسال برای خریداران ساعت‌های هوشمند ممتاز ناامیدکننده‌تر شود.

این فضا را تماشا کنید

من انتظار ندارم اپل فردا اپل واچ اولترا 3 را معرفی کند. در عوض، من انتظار دارم که Ultra 2 در اطراف بماند و - در نهایت - یک گزینه رنگ مشکی به دست آورد. همچنین تاخیر در Watch SE جدید را رد نمی کنم. 9 سپتامبر 2024

گورمن همچنین او میگوید جانشین اپل واچ مقرون‌به‌صرفه‌تر SE 2 که در سال 2022 عرضه شد، ممکن است تاخیر داشته باشد. ما انتظار داشتیم یک مدل به‌روزرسانی شده در مقطعی از این سال به نمایش درآید.

چیزی که ذکر نشده دلیلی است که چرا این رفرش های ساعت هوشمند امروز ظاهر نمی شوند، پس ما فقط می توانیم در مورد دلیل آن حدس بزنیم. شاید اپل فکر نمی کند که افزایش قابل توجهی در فروش وجود داشته باشد، یا شاید ویژگی های جدید اپل واچ اولترا 3 وجود داشته باشد که به موقع کامل نشده است.

با این حال ، اپل واچ 10 عملا تضمین شده است که ظاهر شود. ویژگی های جدیدی که ظاهراً برای این پوشیدنی در راه است شامل طراحی تازه ، حسگرهای ارتقا یافته و توانایی تشخیص مشکلات احتمالی آپنه خواب است .

همه به این معنی است که بحث اپل واچ اولترا 3 و اپل واچ اولترا 2 جالب تر شده است. رویداد Apple 'It's Glowtime' در ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر BST (3 صبح روز 10 سپتامبر برای کسانی که در منطقه زمانی AEST هستند) برگزار می شود و همانطور که گفته شد می توانید از طریق وبلاگ زنده رویداد Apple ما را دنبال کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است