متن خبر

ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 از 18 ژانویه از سر گرفته می شود

ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 از 18 ژانویه از سر گرفته می شود

شناسهٔ خبر: 443416 -




فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 از ساعت 5 بعدازظهر فردا، 18 ژانویه، دوباره در ایالات متحده متوقف خواهد شد، به دلیل رد پیشنهاد اپل مبنی بر توقف ممنوعیت فروش در سراسر تجدیدنظر در تصمیم ITC که نشان داد ویژگی اکسیژن خون آن حق ثبت اختراعات شرکت فناوری پزشکی Masimo را نقض می کند.

دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال، این درخواست را به طور رسمی اوایل امروز (از طریق 9to5Mac ) رد کرد، بر اساس تعدادی از عوامل در دست تحلیل مانند اینکه آیا اپل شانس خوبی برای موفقیت در درخواست تجدید نظر خود داشت یا نه (اگرچه دادگاه نیز از این درخواست خارج شد. باید به این نکته توجه داشت که این انکار در مجموع بر شایستگی تجدیدنظر منعکس نمی‌شود).

در همین حال، اپل مسیر دیگری را برای جلوگیری از توقف در دسترس دارد: گمرک ایالات متحده در اوایل هفته اعلام کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در نظر می‌گیرد که آپشن های سنجش اکسیژن خون Apple Watch را غیرفعال می‌کند تا دستگاه‌ها را فراتر از محدوده ممنوعیت ITC قرار دهد. اگر به‌روزرسانی سیستم‌افزار را برای خاموش کردن تمام موارد پالس اکسیمتری فشار دهد، می‌تواند به طور موثر به فروش آنها ادامه دهد.

با این حال، جذابیت اپل همچنان ادامه خواهد داشت، و این بدان معنا نیست که آنها در نهایت برنده آن نخواهند شد، که امکان از سرگیری فروش با شامل ویژگی های اکسیژن خون را فراهم می کند. جالب خواهد بود که ببینیم فردا زمانی که مهلت ساعت 5 عصر به وقت محلی فرا می رسد چه اتفاقی می افتد.

برای کسانی که پیگیری می‌کنند، این بدان معناست که مدل‌های فعلی اپل واچ اکنون از فروش حذف شده‌اند، فروش را از سر گرفته‌اند و در انتظار توقف فروش دیگری هستند، همه در کمتر از یک ماه دیگر.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است