متن خبر

مقدمه ای بر پشته ها – آموزش ساختار داده و الگوریتم

مقدمه ای بر پشته ها – آموزش ساختار داده و الگوریتم

شناسهٔ خبر: 458828 -




درک ساختار داده پشته برای هر کسی که به علوم کامپیوتر علاقه دارد مهم است. این یک ساختار داده کلیدی است که در بسیاری از برنامه ها و همچنین چالش های کدنویسی استفاده می شود. درک پشته ها می تواند به شما در مصاحبه های فنی کمک کند.

ما به تازگی دوره‌ای را در کانال YouTube freeCodeCamp.org ارسال کردیم که به شما کمک می‌کند در ساختار داده‌های پشته تسلط پیدا کنید. این دوره یک شیرجه عمیق به یکی از اساسی ترین و قدرتمندترین ساختارهای داده در علوم کامپیوتر است. Parth from Destination FAANG این دوره را توسعه داد.

پشته ها ساختارهای داده پویا هستند که از اصل Last In, First Out (LIFO) پیروی می کنند، جایی که آخرین عنصر اضافه شده به پشته اولین عنصری است که حذف می شود. این دوره که با نمودارها و مثال‌های کد غنی شده است، درک کاملی از پشته‌ها به شما ارائه می‌کند و شما را برای پاسخگویی به سوالات مهم مصاحبه آماده می‌کند.

در اینجا بخش های موجود در corus آمده است:

بیشتر بخوانید

سومین اسکار ترکاند!


مقدمه ای بر پشته ها

این دوره با مقدمه‌ای بر ساختار داده‌های پشته شروع می‌شود و ماهیت LIFO و تشبیه آن به پشته‌ای از صفحات را توضیح می‌دهد. شما در مورد عملیات اصلی فشار ( گفت ن یک مورد به بالا)، پاپ (حذف آیتم بالا) و پیک (مشاهده آیتم بالا بدون حذف آن)، که با مثال های جاوا نشان داده شده است، یاد خواهید گرفت:

 Stack<Integer> stack = new Stack<>(); stack.push(10); // Pushes 10 on the stack stack.push(20); // Pushes 20 on the stack stack.pop(); // Removes the top item (20) int top = stack.peek(); // Returns 10 without removing it

پیاده سازی، عملیات، و موارد استفاده

این بخش عملکرد داخلی پشته ها را پوشش می دهد و نحوه پیاده سازی پشته در جاوا را با استفاده از آرایه ها یا فهرست های پیوندی نشان می دهد. شما عملیات پشته پیشرفته را کاوش خواهید کرد و به موارد کاربردی عملی مانند مکانیسم‌های لغو در ویرایشگرهای متن، تجزیه عبارات و الگوریتم‌های ردیابی خواهید پرداخت.

زمان استفاده از پشته ها

درک زمان و مکان اعمال پشته ها بسیار مهم است. این بخش از دوره شما را از طریق سناریوهایی که پشته ها می درخشند، از جمله مدیریت فراخوانی توابع، تجزیه نحوی و حفظ تاریخچه در برنامه ها راهنمایی می کند.

مصاحبه های خود را با این سوالات پشته ای آس کنید

این دوره شامل یک بخش اختصاصی برای آماده سازی شما برای مصاحبه است که بر روی 10 سوال محبوب مرتبط با پشته تمرکز دارد. هر مشکل با کد جاوا تجزیه، توضیح و حل می‌شود تا مهارت‌های حل مسئله و درک پشته شما را افزایش دهد.

    دماهای روزانه : نحوه استفاده از پشته برای یافتن تعداد روزهای تا دمای گرمتر را بیاموزید.

    ارزیابی معکوس نماد لهستانی : رمزگشایی و ارزیابی عبارات در نماد لهستانی معکوس با استفاده از پشته ها.

    پرانتز معتبر : از یک پشته برای تحلیل اعتبار پرانتزها در یک رشته استفاده کنید.

    حداقل پشته : پشته ای طراحی کنید که از فشار، پاپ، بالا و بازیابی حداقل عنصر در زمان ثابت پشتیبانی می کند.

    ایجاد پرانتز : نحوه ایجاد تمام ترکیبات پرانتزهای خوش فرم با پشته را کشف کنید.

    ناوگان خودرو : نحوه اعمال پشته ها برای حل مشکلات پیچیده مانند چالش ناوگان خودرو را بدانید.

    حداقل حذف برای ایجاد پرانتز معتبر : از پشته ها برای متعادل کردن پرانتزها در یک رشته به طور موثر استفاده کنید.

    بزرگترین مستطیل در هیستوگرام : با این مشکل کلاسیک با رویکردی مبتنی بر پشته مقابله کنید تا بزرگترین ناحیه مستطیلی را پیدا کنید.

    طولانی ترین پرانتز معتبر : یاد بگیرید که از پشته ها برای پیدا کردن طول طولانی ترین زیررشته پرانتز معتبر استفاده کنید.

    Max Stack : یک پشته حداکثر طراحی کنید که از تمام عملیات پشته معمولی همراه با بازیابی حداکثر عنصر پشته پشتیبانی کند.

مسیر شما برای تسلط بر پشته

در پایان این دوره، شما درک عمیقی از پشته ها خواهید داشت و به دانش لازم برای پیاده سازی و استفاده موثر از آنها در سناریوهای مختلف مجهز خواهید شد. چه در حال آماده شدن برای مصاحبه باشید و چه به دنبال تقویت درک خود از ساختارهای داده باشید، این دوره راهنمای جامعی برای تسلط بر پشته ها با برنامه های کاربردی دنیای واقعی و سوالات آماده مصاحبه ارائه می دهد.

دوره کامل را در کانال YouTube freeCodeCamp.org (تماشای 3 ساعته) تماشا کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است