متن خبر

معامله انحصاری: با کد کوپن ما، 25٪ تخفیف برای طرح های LastPass دریافت کنید.

معامله انحصاری: با کد کوپن ما، 25٪ تخفیف برای طرح های LastPass دریافت کنید.

شناسهٔ خبر: 760881 -




LastPass
(اعتبار تصویر: آینده)

LastPass یکی از بهترین مدیریت های رمز عبور است. چندین ویژگی را ارائه می دهد که آن را به انتخاب خوبی برای بهبود امنیت آنلاین شما بدون هیچ زحمتی تبدیل می کند. یکی از بهترین چیزها در مورد LastPass این است که کل فرآیند ذخیره و بازیابی رمزهای عبور را بسیار ساده می کند و در عین حال بالاترین سطح امنیت را حفظ می کند.

LastPass از رمزگذاری دانش صفر استفاده می کند، به این معنی که فقط شما می توانید به صندوق خود دسترسی داشته باشید. همچنین نظارت بر وب تاریک و احراز هویت چند عاملی را فراهم می کند. علاوه بر این، آنها به شما کمک می کنند تا رمزهای عبور ضعیف یا استفاده مجدد را پیدا کرده و به روز کنید.

برای بسیاری، LastPass را می توان به عنوان یک لوکس نگاه کرد، اما نه بیشتر. فقط برای مدت محدودی، خوانندگان TechRadar ایالات متحده می توانند با استفاده از کد انحصاری ما در هنگام تسویه حساب، 25٪ تخفیف برای برنامه های LastPass دریافت کنند.

LastPass همچنین طیف وسیعی از کدهای کوپن دیگر را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. می توانید همه آنها را در مرکز کدهای کوپن LastPass زنده ما مشاهده کنید.

برترین ها از LastPass

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های LastPass توانایی آن در همگام سازی رمزهای عبور است. این بدان معنی است که رمزهای عبور شما به طور خودکار در تمام دستگاه های شما از جمله رایانه ها و تلفن های هوشمند همگام سازی می شود.

از هر دستگاهی که استفاده می کنید، رمزهای عبور شما همیشه در دسترس خواهند بود. این کار دردسر مدیریت دستی رمزهای عبور در چندین دستگاه را از بین می برد و تضمین می کند که هر زمان که به آنها نیاز داشتید به آنها دسترسی خواهید داشت.

نویسنده آزاد

پل یک متخصص دیجیتال است. پل در 20 سالی که از فارغ التحصیلی با مدرک درجه یک در رشته علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شد، به طور فعال در صنایع مختلف فناوری و خلاقانه شرکت داشته است که او را به مرد مورد علاقه برای بررسی، نظرات و مقالات برجسته تبدیل کرده است. پل با علاقه خاصی به همه چیزهای بصری، از جمله عکاسی، فیلمبرداری، و تجسم سه بعدی، هرگز از دوربین یا سایر فناوری‌هایی که خلاقیت‌های او را به جریان می‌اندازد دور نیست. همچنین نوشته های او را در جاهای دیگر، از جمله Creative Bloq، Digital Camera World، و 3D World Magazine خواهید یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است