متن خبر

مصاحبه Kickstart، یک استارت‌آپ سودآور، بودجه اولیه را برای مقابله با بحران استعدادهای فناوری جمع‌آوری می‌کند

مصاحبه Kickstart، یک استارت‌آپ سودآور، بودجه اولیه را برای مقابله با بحران استعدادهای فناوری جمع‌آوری می‌کند

شناسهٔ خبر: 453702 -




به گفته این شرکت‌ها، مصاحبه Kickstart، یک استارت‌آپ سودآور که به متخصصان فناوری کمک می‌کند مهارت‌های پیشرفت شغلی را کسب کنند، ۱۰ میلیون دلار سرمایه اولیه خود را از Blume Ventures جمع‌آوری کرده است.

این استارت آپ مستقر در سانفرانسیسکو که در سال 2014 تأسیس شد، به مهندسان کمک می کند تا از کارمندان شرکت های برتر فناوری یا فارغ التحصیلان آنها یاد بگیرند. رایان واله، یکی از بنیانگذاران، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت، اگرچه همیشه سودآور بود، اما سال 2023 برای Interview Kickstart بسیار مهم بود، پس از آن که این استارت آپ در عمودی هوش مصنوعی تازه راه اندازی شده خود با هدف مهندسین به دنبال تغییر به نقش های پیشرفته بود.

او بيان کرد که پیشنهادات مصاحبه Kickstart همچنین به مهندسان کمک می‌کند تا از چالش‌های مقیاس بزرگی که Big Tech به دنبال آن هستند قدردانی کنند و در مصاحبه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.

شرکت‌های بزرگ فناوری در حال انجام کارهای باورنکردنی و تغییردهنده جهان هستند و به استعدادهای استثنایی نیاز دارند. اما سیستم آموزشی با آن همراه نشده است. راهی برای درک خلأ موجود در این شرکت‌های برتر، نرخ پذیرش است. 2-3 درصد است. »

والس که قبلا در شرکت مخاطره‌آمیز Accel کار می‌کرد و یکی از بنیان‌گذاران سوهام مهتا، که فرآیند مصاحبه باکس را ساخت، از تجربیات خود در شکل‌دهی استارت‌آپ استفاده کردند.

مصاحبه فراگیران Kickstart پیشنهادهای کاری بیش از 250000 دلار دریافت کرده اند که بالاترین آنها بیش از 1.2 میلیون دلار است. بسیاری از متخصصان پس از گذراندن دوره‌هایی که توسط حدود 550 مربی فناوری بزرگ تدریس می‌شوند، غرامت را دو برابر کرده‌اند. واله گفت: این استارت آپ آمازون، اپل، فیس بوک، گوگل و نتفلیکس را از جمله مدرسان فارغ التحصیل می داند که بسیاری از آنها ارتباط خود را با Interview Kickstart راهی برای بازگشت به جامعه می دانند.

مصاحبه با بنیانگذاران Kickstart، از چپ، Ryan Valles و Soham Mehta. (اعتبار تصویر: مصاحبه Kickstart)

در سال 2023، ما این تجارت را بازسازی کردیم. ما هوش مصنوعی را به‌عنوان دوره‌های عمودی کاملاً مجزا و بسیاری از دوره‌های سطح بالا و یک دوره تعویض راه‌اندازی کردیم.»

کار از راه دور و اخراج فرصت ها را کمیاب تر کرده است. «قانون قدرت در مشاغل وجود دارد. مشاغل برتر 2 تا 3 برابر برای همان سطح پرداخت می کنند. پس می‌توان شغلی پردرآمدی نامتناسب داشت و می‌توانید تمام خانواده خود را با خود همراه کنید.

این برنامه 2500 تا 10000 دلاری شامل کلاس های زنده، راهنمایی و تحلیل عملکرد است. بیش از 20000 متخصص تا به امروز ثبت نام کرده اند که بیش از 2000 نفر در دوره هوش مصنوعی سال گذشته ثبت نام کرده اند. نیمی از ثبت نام برای مشاغل جدید یا ترفیعات در عرض 12 ماه اعمال می شود.

واله گفت : «ما تنها پلتفرمی در جهان هستیم که می‌توانید دانش شرکت‌های برتر را که توسط مربیان شرکت‌های برتر آموزش داده می‌شود، به‌طور کامل از راه دور برای بهترین مهندسان و افراد محصول دریافت کنید».

این استارت‌آپ در گذشته از جمع‌آوری پول مخاطره‌آمیز اجتناب می‌کرد، زیرا ولس بيان کرد مصاحبه Kickstart همیشه سودآور بوده و بر روی اقتصاد واحدهای پایدار متمرکز بوده است. او گفت: «ما از بسیاری از عادت‌های بدی که بسیاری از استارت‌آپ‌ها در این بخش از آن استفاده کردند، اجتناب کردیم، زیرا همیشه روی مشتریان خود متمرکز بودیم.

مصاحبه Kickstart بالاخره در حال افزایش سرمایه خارجی است زیرا قصد دارد به طور تهاجمی بر دو تا سه حوزه جدید تمرکز کند. این شرکت قصد دارد به طور فعال در ارائه های هوش مصنوعی خود سرمایه گذاری کند و رویکرد خود را در سطح بندی و تغییر برنامه های درسی به حوزه های بیشتری از جمله مدیریت محصول و طراحی گسترش دهد. والس بيان کرد که این استارتاپ همچنین در حال ارزیابی پیشنهاد برنامه نویسان خود به مشاغل است، اگرچه او هشدار داد که استارتاپ هنوز تصمیمی نگرفته است.

برای Blume Ventures، سرمایه گذاری در Interview Kickstart بزرگترین چک افتتاحیه آن در تاریخ ده ساله آن است.

Karthik Reddy، شریک مدیریت Blume Ventures، در بیانیه‌ای گفت: «Interview Kickstart یک فرصت منحصر به فرد ارائه کرد. "سرمایه گذاری گواهی بر اعتقاد ما به ماموریت و سابقه مصاحبه Kickstart در ارائه تاثیر تغییر شغل به حرفه ای ها است. آنها تأثیر زیادی بر حرفه ای ها داشته اند که خود را با مهارت ها و فرصت های جدید برای پیشرفت در صنعت فناوری به شدت رقابتی مسلح می کنند. سوهام و رایان در موقعیت خوبی قرار دارند که این را به یکی از بزرگترین داستان های دهه تبدیل کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است