متن خبر

مشخصات کامل و قیمت سری پیکسل ۸ گوگل پیش از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات کامل و قیمت سری پیکسل ۸ گوگل پیش از معرفی رسمی لو رفت

شناسهٔ خبر: 440749 -




گوگل امروز عصر ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران، با برگزاری یک رویداد، از گوشی‌های سری پیکسل ۸ و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات بسیار زیادی درباره این دستگاه‌ها منتشر شده و حالا به فاصله چند ساعت تا برگزاری رویداد، مشخصات مدل‌های پیکسل‌ ۸ به همراه قیمت این سری و پیکسل واچ ۲ فاش شده است.

براساس گزارش‌های منتشر‌شده، پیکسل ۸ گوگل از نمایشگر ۶.۲ اینچی فول اچ‌دی پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰) بهره خواهد برد و پیکسل‌ ۸ پرو دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ خواهد بود. گوگل برای هر دو دستگاه از پنل‌های OLED استفاده خواهد کرد که نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کنند.

از نظر چیپست، هر دو دستگاه به تراشه تنسور G3 گوگل مجهز می‌شوند و از نظر پیکربندی، رم و حافظه داخلی متفاوت خواهند بود. پیکسل‌ ۸ دارای ۸ گیگابایت رم است و در مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، پیکسل‌ ۸ پرو ۱۲ گیگابایت رم دارد و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت فضای داخلی را به کاربران ارائه می‌کند.

از دیگر مشخصات خانواده پیکسل ۸ می‌توان به باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپرساعتی نسخه استاندارد و باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی نسخه پرو اشاره کرد. همچنین هر دو دستگاه از فناوری‌های شارژ سریع و بی‌سیم بهره خواهند برد.

در بخش نرم‌افزار نیز هر دو دستگاه سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهند کرد.

درحالی‌که پیکسل ۸ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود، نسخه پرو علاوه بر سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض و تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سلفی هر دو گوشی نیز یک سنسور ۱۰.۵ مگاپیکسلی است.

قیمت سری پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲

درباره قیمت گوشی‌های سری پیکسل ۸، نسخه استاندارد این خانواده با قیمت پایه ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد. برای مقایسه، پیکسل‌ ۸ با قیمت اولیه ۵۹۹ دلار راهی بازار شده بود که این موضوع از افزایش ۱۰۰ دلاری پرچمدار گوگل خبر می‌دهد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز ظاهراً با قیمت ۷۵۹ دلار به فروش می‌رسد.

پیکسل ۸ پرو نیز در مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب ۹۹۹، ۱۰۵۹ و ۱۱۷۹ دلار قیمت خواهد داشت.

درنهایت، گوگل تصمیم گرفته است که قیمت پیکسل واچ ۲ را نسبت به نسخه اصلی آن افزایش ندهد. پس مدل Wi-Fi این دستگاه با قیمت ۳۴۹ دلار و مدل LTE با قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است