متن خبر

مشخصات صفحه نمایش اولین هدست XR سامسونگ ممکن است به تازگی فاش شده باشد

مشخصات صفحه نمایش اولین هدست XR سامسونگ ممکن است به تازگی فاش شده باشد

شناسهٔ خبر: 458490 -




شخصی <a href= که در حالی که Meta Quest Pro را پوشیده است، بازی می کند" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SNghohVvhBi8baKjpqqUcU.jpg">
هدست سامسونگ ممکن است کمی شبیه به Meta Quest Pro باشد (اعتبار تصویر: Meta)

ما در آینده نزدیک منتظر یک هدست سامسونگ XR/VR هستیم – این واقعیت توسعه یافته و/یا واقعیت مجازی است – و یک نشت جدید به ما ایده بهتری از مشخصات صفحه نمایش که دستگاه سخت افزاری ممکن است همراه با آن ارائه دهد، می دهد.

به گفته Daily Korea (از طریق SamMobile این هدست از صفحه نمایش میکرو OLED عرضه شده توسط سونی با اندازه 1.3 اینچ، وضوح 3840 در 3552 پیکسل، نرخ تجدید 90 فریم در ثانیه و حداکثر روشنایی استفاده خواهد کرد. از 1000 نیت

برای مقایسه، هدست متا کوئست 3 که سال گذشته عرضه شد، وضوح 2064 در 2208 پیکسل در هر چشم، حالت آزمایشی 120 هرتز نرخ تازه سازی و حالت نرخ تجدید استاندارد 90 هرتز را ارائه می دهد. اندازه نمایشگرها مشخص نشده است، اما از فناوری LCD استفاده می کنند، و می توانید نظرات ما را در مورد آن در بررسی Meta Quest 3 بخوانید.

در مورد Apple Vision Pro ، در داخل آن دستگاه خاص، فناوری میکرو OLED داریم. اپل رزولوشن مشخصی ندارد، اما او میگوید ۲۳ میلیون پیکسل در هر دو نمایشگر وجود دارد و نرخ تازه‌سازی تا ۱۰۰ هرتز می‌رسد. همانطور که بررسی Apple Vision Pro ما به شما خواهد گفت، عملکرد بصری نسبتاً چشمگیری ارائه می دهد.

به زودی؟

سامسونگ در ابتدای سال 2023 اعلام کرد که با کمک گوگل و کوالکام بر روی هدست XR کار می کند. با این حال هنوز روز روشن نیست – شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه راه اندازی Vision Pro به مدیران سامسونگ ذهنیت کافی داد تا تصمیم بگیرند زمان بیشتری را برای دستگاه خود صرف کنند.

واقعیت بسط یافته یا XR، اگر آشنا نیستید، اصطلاح فراگیر برای واقعیت مجازی (جهان های مجازی کاملاً محصور)، واقعیت گفت ه (عناصر دیجیتالی در بالای دنیای واقعی) و واقعیت ترکیبی (عناصر دیجیتال و واقعی است). جهان به شیوه‌های واقعی‌تر تعامل می‌کند، مانند یک واقعیت گفت ه ارتقا یافته).

تا کنون شاهد نشت باتری بوده ایم، تاییدیه ای دریافت کرده ایم که چیپست Snapdragon XR2 Plus Gen 2 انرژی دستگاه را تامین می کند، و... از نظر مشخصات و ویژگی ها به این موضوع مربوط می شود. اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی وجود دارد که ممکن است در نیمه دوم سال اتفاق بیفتد .

به طور خاص، این ممکن است به معنای جولای باشد . سامسونگ در جولای 2023 رویداد Unpacked را برگزار کرد و انتظار داریم که امسال نیز همین کار را انجام دهد و از گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7، گلکسی رینگ و احتمالاً موارد دیگر رونمایی کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است