متن خبر

مری بارا مدیر عامل جنرال موتورز در مورد سیاست خودروهای الکتریکی، آینده خودروهای AV و دور شدن از چین

مری بارا مدیر عامل جنرال موتورز در مورد سیاست خودروهای الکتریکی، آینده خودروهای AV و دور شدن از چین

شناسهٔ خبر: 804611 -





مری بارا، رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز، روز سه‌شنبه در TechCrunch Disrupt روی صحنه گفت: «من هرگز فکر نمی‌کردم پیشرانه یک وسیله نقلیه به یک موضوع سیاسی تبدیل شود.

در حالی که مقامات اجرایی در مورد این بیانیه توضیح ندادند، رئیس جمهور سابق ترامپ علیه خودروهای الکتریکی انتقاد کرد و به اشتباه ادعا کرد که دستور ساخت و فروش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده وجود دارد.

بارا ادامه داد: "هدف جنرال موتورز این است که فقط به ارائه وسایل نقلیه عالی ادامه دهد، به پشتیبانی از زیرساخت شارژ برای قوی تر شدن ادامه دهد ... و همچنین باز کردن شبکه شارژ تسلا، پس مردم آن را انتخاب می کنند زیرا یک وسیله نقلیه عالی است. " و این همان سفری است که ما روی آن کار می کنیم، در حالی که هزینه باتری را کاهش می دهیم. ما هنوز به دنبال نوآوری باتری هستیم تا چگالی انرژی را افزایش دهیم، هزینه را کاهش دهیم، همه این چیزها باز خواهند شد."

کاهش هزینه باتری می تواند به کاهش قیمت خودروهای الکتریکی کمک کند. مقرون به صرفه بودن برای بارا که بيان کرد این عامل اصلی برای مصرف کنندگان است، مهم است.

او گفت: "به همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده هستیم که Equinox و Blazer را در آن استفاده کنیم، زیرا در حال ورود به محدوده مقرون به صرفه هستیم، به خصوص وقتی به یک Equinox EV نگاه می کنید که با قیمت متوسط ​​30000 دلار شروع می شود."

او ادامه داد: "اما آنها خواهان مقرون به صرفه بودن با محدوده مناسب هستند." و آن نقطه شیرین واقعاً 300 مایل قبل از اینکه مردم دچار اضطراب برد شوند فاصله دارد.

در نهایت، دسترسی به کار، روشنایی خوب، پرداخت آسان برای ایستگاه های شارژ چیزی است که مصرف کنندگان می خواهند.

او با اشاره به اینکه جنرال موتورز صدها میلیون دلار برای کمک به تقویت زیرساخت شارژ با مشارکت شرکت‌هایی مانند EVgo هزینه کرده است، گفت: «شارژ کردن همچنان بهتر خواهد شد.

در حالی که خودروهای الکتریکی جزء کلیدی چشم انداز باررا برای جنرال موتورز هستند، استقلال، امنیت سایبری و استراتژی برای چین نیز مهم هستند. در اینجا برخی از نکات برجسته آورده شده است.

کروز همچنان به جنرال موتورز کمک خواهد کرد تا صنعت را متحول کند

بارا گفت: «من در سال 2014 مدیرعامل شدم و در سال 2015 در واقع زمان زیادی را در سیلیکون ولی، در استنفورد و سایر مکان‌های تیم رهبری گذراندیم. «فناوری هایی که واقعاً صنعت ما را متحول می کردند چه بودند؟ ما شروع به نگاه کردن به آنها کردیم. و خودمختاری یکی بود.»

او بيان کرد که وقتی جنرال موتورز کروز را در سال 2016 خریداری کرد، این خودروساز دست خود را از کسب و کار استارت آپ AV دور نگه داشت و به آن اجازه داد تا مانند یک استارتاپ توسعه یابد، که باعث شد کروز رباتاکسی کاملاً بدون راننده را در سانفرانسیسکو تجاری کند. مجوز فعالیت کروز پس از یک حادثه ایمنی در اکتبر گذشته به حالت تعلیق درآمد.

با این وجود، Barra هنوز در مورد احتمالات AVها برای ایجاد ایمنی بالا خوش بین است. او همچنین معتقد است که سرمایه‌گذاری کروز به جنرال موتورز کمک می‌کند تا روزی وسایل نقلیه خودران شخصی ارائه کند.

جنرال موتورز روزی یک A V هدفمند خواهد ساخت

پس از حادثه ایمنی کروز، این شرکت برنامه های خود را برای تولید Origin، یک دستگاه AV هدفمند بدون فرمان یا پدال لغو کرد. در حالی که بارا اذعان داشت که ورود چنین وسیله نقلیه ای به جاده های عمومی چالش هایی وجود دارد - یعنی استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال - او معتقد است یک AV که بدون کنترل انسانی ساخته شده است هنوز برای جنرال موتورز در آینده است.

ایمن نگه داشتن داده ها

وسایل نقلیه الکتریکی امروزه رایانه‌هایی روی چرخ هستند و در نتیجه داده‌های زیادی از جمله محیطی که خودرو در آن در حال رانندگی است، نحوه عملکرد خودرو و رفتار رانندگی جمع‌آوری می‌کنند. این داده ها می تواند حاوی اطلاعات حساس باشد، چیزی که بارا می گوید جنرال موتورز در اولویت قرار دارد.

بارا گفت: «من امنیت سایبری را از منظر وسایل نقلیه واقعاً جدی می‌گیرم، زیرا باز هم، اگر مشکلی پیش بیاید، می‌تواند عواقب بدی داشته باشد. پس این چیزی است که ما سال ها در آن سرمایه گذاری کرده ایم. حفظ حریم خصوصی نیز، با احترام به داده‌ها و ادامه بالا بردن سطح مدیریت داده‌ها و اطمینان از اینکه ما کار درست را انجام می‌دهیم.»

لازم به ذکر است که جنرال موتورز در میان تعدادی از خودروسازانی است که داده های رانندگی مصرف کنندگان را با شرکت های بیمه به اشتراک می گذارد، NYT در اوایل سال جاری گزارش داد. جنرال موتورز از آن زمان به اشتراک گذاری آن داده ها را با LexisNexis Risk Solution و Verisk، دو کارگزار داده که پروفایل های ریسک را برای صنعت بیمه ایجاد کردند، متوقف کرد و همچنین یک مدیر اجرایی را برای نظارت بر حریم خصوصی مشتریان استخدام کرد.

دور شدن از چین

بارا از رقابت برای سهم بازار خودروهای برقی در چین به عنوان "مسابقه به سمت پایین" یاد کرده است و او سه شنبه این اظهارات را دوچندان کرد.

او گفت: «از منظر سیاسی چیزهای زیادی در جریان است. "کسب و کار ما در چین در حال تغییر است. "

در سه ماهه سوم، شرکت جی ام چین 137 میلیون دلار در مقایسه با سود 192 میلیون دلاری سال قبل از دست داد. به این دلیل که رقابت با برندهای داخلی که از حمایت دولت برخوردار هستند برای تولید خودروهای عالی با هزینه کم دشوار است.

او گفت: "مسابقه به تازگی ادامه دارد." از منظر قیمت گذاری، پایین تر و پایین تر و پایین تر است. و پس شما باید ببینید که کسب و کار پایدار چیست؟ زیرا وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد پایدار نیست. ما حدود 100 شرکت داریم که کمتر از تعداد انگشت شماری سودآور هستند.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است