متن خبر

مرکز کنترل iOS 18: 18 برنامه که اقدامات مفیدی را به آیفون شما اضافه می کند

مرکز کنترل iOS 18: 18 برنامه که اقدامات مفیدی را به آیفون شما اضافه می کند

شناسهٔ خبر: 771223 -




به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS 18 اپل در اوایل این ماه منتشر شد و تغییرات قابل‌توجهی را در مرکز کنترل iOS ایجاد کرد، که دسترسی راحت به عملکردهای رایج را با یک کشیدن انگشت به پایین در صفحه اصلی فراهم می‌کند. اکنون، علاوه بر کنترل‌های موجود مانند Wi-Fi، بلوتوث، چراغ قوه و غیره، اپل به توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا کنترل‌هایی را برای برنامه‌های خود ایجاد کنند.

در زیر، فهرستی از برنامه‌های آماده iOS 18 را گردآوری کرده‌ایم که کاربران می‌توانند برای استفاده از مرکز کنترل مجدد طراحی شده آن‌ها را امتحان کنند.

بولتن

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Bulletin، اپلیکیشن خبرخوان مبتنی بر هوش مصنوعی که مقالات را خلاصه می‌کند، به ویژه دارای 9 ابزارک مرکز کنترل است (بیشترین ویجت‌هایی که تاکنون دیده‌ایم). اینها شامل گزینه های جدیدی برای انجام سریع اقدامات برنامه، مانند رفتن مستقیم به برگه "For You" بدون باز کردن برنامه است. علاوه بر این، گزینه‌هایی برای رفتن به دسته‌های خبری مختلف، از جمله «کسب و کار»، «سرگرمی»، «مد»، «ورزش» و «فناوری». همچنین گزینه‌ای برای بالا بردن ویژگی «Smart Summary» برنامه وجود دارد که از هوش مصنوعی برای جمع‌بندی مقالات برتر روز استفاده می‌کند.

هوای هویج

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

CARROT Weather، برنامه‌ای که پیش‌بینی‌های آب‌وهوای سخت را ارائه می‌کند، همچنین از به‌روزرسانی iOS با دو ویجت مرکز کنترل بهره می‌برد. اکنون، کاربران می توانند میانبرهایی برای باز کردن سریع تب آب و هوا و نقشه اضافه کنند.

کروتون

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

برنامه سازمان‌دهی دستور غذا و برنامه‌ریزی غذا Crouton یک ویجت مفید مرکز کنترل را برای کاربرانی که به دنبال وارد کردن دستور العمل‌های جدید با یک ضربه هستند راه‌اندازی کرد.

یادداشت های چیت

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Cheatsheet ویجتی است که به کاربران امکان می دهد یادآورهای مهمی مانند شماره اتاق هتل، شماره پلاک و ترکیب قفل را یادداشت کنند تا به سرعت از صفحه اصلی آیفون خود دسترسی داشته باشند. این برنامه اکنون دارای یک ویجت مرکز کنترل است که افراد می توانند برای دسترسی به یکی از مهم ترین یادداشت های خود انگشت خود را به پایین بکشند. همچنین گزینه جدیدی برای اضافه کردن یک «تقلب» یا یادداشت جدید وجود دارد.

FitBee

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

به گفته توسعه دهندگان برنامه، FitBee یک برنامه جدید ردیابی تغذیه است که به شما امکان می دهد یک وعده غذایی را با عکس گرفتن از آن ثبت کنید و هوش مصنوعی می تواند کالری و ماکروهای غذا را تخمین بزند. FitBee اخیراً دو ویژگی را منتشر کرد که از مزایای مرکز کنترل جدید استفاده می کند، از جمله توانایی اسکن بارکد و عکس گرفتن از مواد غذایی که به کاربران امکان می دهد حتی سریعتر وارد سیستم شوند.

کار متمرکز

مرکز کنترل برنامه Focused Work iOS 18
اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Focused Work، یک برنامه مدیریت زمان که به کاربران کمک می‌کند تمرکز کنند، دارای ویجت‌های کنترلی جدیدی است که به افراد امکان می‌دهد یک جلسه تمرکز را شروع کنند و به «Scratch Pad» یا بخش یادداشت‌ها برای نوشتن افکاری که می‌توان بعد از جلسه دوباره مرور کرد، دسترسی پیدا کنند.

جستجو

ویجت کنترل LookUp iOS 18
اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

LookUp یک برنامه فرهنگ لغت است که یک کلمه در روز به کاربران آموزش می دهد. چندین عملکرد را به مرکز کنترل معرفی کرد، مانند امکان جستجوی یک کلمه، اسکن یک کلمه با دوربین تلفن برای دیدن تعریف آن، یا تنظیم "حالت خواندن" برنامه، که یک فعالیت زنده را برای مشاهده سریع روشن می کند. یک کلمه از صفحه قفل.

انبه بیبی

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

برنامه Mango Baby که برای مراقبت از نوزاد طراحی شده است، به والدین پنج ویجت مفید ارائه می دهد که می توانند به مرکز کنترل آنها اضافه شوند. این برنامه اکنون به کاربران اجازه می دهد تا تغییرات پوشک را ثبت کنند و این گزینه را برای تنظیم تایمرهای مختلف مانند تایمر خواب، تایمر پمپاژ، تایمر حمام و زمان سنج شکم فراهم می کند تا به والدین کمک کند تا برنامه روزانه کودک خود را پیگیری کنند.

MediSOS

ویجت کنترل برنامه MediSOS iOS 18
اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

قابل توجه ترین ویژگی MediSOS آژیر اضطراری آن است که با فشار دادن دکمه SOS در برنامه فعال می شود و به اطرافیانشان اطلاع می دهد که به مراقبت پزشکی نیاز دارند. اکنون، مردم می توانند به لطف به روز رسانی iOS 18، زنگ هشدار فوریت های پزشکی را از مرکز کنترل شروع کنند.

نویز تاریک

Dark Noise، برنامه ای که صداهای محیط را پخش می کند، چندین گزینه را به Control Center اضافه کرده است، پس کاربران می توانند یک نوع نویز را انتخاب کنند، شروع به پخش صداهای باران کنند و یک تایمر را بدون باز کردن برنامه تنظیم کنند.

گام شمار ++

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Pedometer++ به افراد امکان می دهد تعداد قدم ها، مسافت پیاده روی، کالری فعال و ضربان قلب خود را ردیابی کنند. ویجت های جدید این برنامه به کاربران اجازه می دهد فوراً پیاده روی، دویدن و پیاده روی را آغاز کنند. آنها همچنین می توانند برنامه را با یک ضربه باز کنند.

زحل

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Saturn اپلیکیشنی است که اخیراً راه اندازی شده است به نام «Mastadon برای همه» و با شبکه اجتماعی غیرمتمرکز برای نمایش محتوای محبوب کار می کند. اکنون، کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از اقدامات برای مرکز کنترل آیفون خود دسترسی داشته باشند، مانند توانایی باز کردن برگه‌هایی مانند «Communities»، «Hightlights»، «Latest News»، «Peoplepages»، «Suggested Accounts» و «Trending Tags» " کاربران همچنین می توانند یک پست جدید ایجاد کنند یا عملکرد جستجو را باز کنند.

مبل

برنامه مبل iOS 18 Control Center
اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Sofa به کاربران امکان می دهد فهرست ی از چیزهای مختلف ایجاد کنند، از برنامه ها گرفته تا دانلود تا چیزهایی برای تماشا، خواندن، پخش و گوش دادن. چهار ویجت کنترلی جدید برای انتخاب وجود دارد: "The Pile" که همه چیز را در یک مکان ذخیره می کند. "اقلام سنجاق شده" که کاربران را به آیتم های مورد علاقه خود می برد. «دفترچه گزارش»، برای چیزهایی که قبلاً تکمیل کرده‌اند. و "فهرست" که به سرعت یک فهرست برو به بالا می کشد.

جرقه

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Spark یک دستیار ایمیل هوش مصنوعی است که برای کمک به افراد در مدیریت و مرتب‌سازی ایمیل‌ها در حین اتصال چندین حساب به یک صندوق ورودی طراحی شده است. این برنامه چهار ویجت را ارائه می دهد که می توانند به مرکز کنترل اضافه شوند و به کاربران امکان می دهد به راحتی به برنامه برای نوشتن ایمیل، انجام جستجو، دسترسی به پیوست ها یا تحلیل تقویم دسترسی داشته باشند.

تریپسی

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Tripsy یک برنامه برنامه ریز سفر است که به افراد امکان می دهد فهرست ی از فعالیت ها را برای سفر بعدی خود برنامه ریزی کنند، به روز رسانی های پرواز را در زمان واقعی دریافت کنند و حتی هزینه ها را پیگیری کنند. اقدامات کنترلی جدید آن به افراد امکان می دهد به سرعت به برنامه سفر خود دسترسی داشته باشند یا برنامه سفر آینده خود را ایجاد کنند.

کنترل تلویزیون

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

TV Remote یک برنامه کنترل از راه دور کاملاً قابل تنظیم برای تلویزیون های LG، Samsung، Roku و Sony است. یکی از مفیدترین اقدامات جدید برای مرکز کنترل، "فرمان از راه دور" است که به کاربران اجازه می دهد هر زمان که بخواهند به سرعت به کنترل از راه دور دسترسی داشته باشند بدون اینکه نیازی به راه اندازی برنامه باشد.

واترلاما

ویجت های مرکز کنترل برنامه Waterllama
اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Waterllama، برنامه‌ای که میزان مصرف روزانه آب را برای اطمینان از هیدراته ماندن افراد ردیابی می‌کند، دارای یک ویجت جدید Control Center است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت مقدار سفارشی آب یا سایر نوشیدنی‌ها را به کل روزانه اضافه کنند. قابل ذکر است که ویجت ها ثابت نیستند، پس وقتی افراد روی آنها ضربه می زنند، انیمیشن ها را نیز در بر می گیرند. کاربران همچنین می توانند انیمیشن را از شش گزینه مختلف سفارشی کنند: چلپ چلوپ، چلپ چلوپ بزرگ، نم نم نم باران، قطرات، دایره ها، و پاشش پیکسلی.

زنیتایزر

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

Zenitizer به کاربران اجازه می دهد تایمرهای مدیتیشن ایجاد کنند، به صداهای آرامش بخش گوش دهند، اهداف روزانه را دنبال کنند و یادآوری تنظیم کنند. اکنون، افراد می توانند ویجت برنامه را به مرکز کنترل خود اضافه کنند تا با یک ضربه یک تایمر مراقبه تنظیم کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است