متن خبر

مرورگر SigmaOS با پشتیبانی YC برای کسب درآمد به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی روی می‌آورد

مرورگر SigmaOS با پشتیبانی YC برای کسب درآمد به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی روی می‌آورد

شناسهٔ خبر: 460168 -




مرورگرهای وب متوجه شده‌اند که یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی کاربران به مجموعه فعلی ابزارهای هوش مصنوعی هستند، پس آنها در حال کار بر روی انتخاب اولین کانتینر برای آن هستند. SigmaOS، یک شرکت تحت حمایت Y Combinator، اکنون بر روی تمایل کاربران به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و پرداخت هزینه آنها حساب می‌کند، زیرا این شرکت آپشن های جدیدی مانند خلاصه‌های پیش‌نمایش پیوند، خلاصه کردن را برای خلاصه کردن و آپشن های مرور «نگاه کن» منتشر می‌کند.

برخی از این ویژگی ها مانند نسخه های اخیر مرورگر رقیب Arc صدا و کار می کنند. اما SigmaOS ادعا می‌کند که ویژگی آن نتایج با کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد، که تعیین کمیت آن سخت است.

این شرکت در حال انتشار pinch-to-summarize در دسکتاپ است که کمی شبیه ویژگی جدید موبایل Arc است. در حالی که خلاصه‌کننده ویژگی بخش‌هایی مانند اطلاعات، رتبه‌بندی‌ها، نظرات، قیمت‌ها و عکس‌ها را از فهرست Airbnb می‌گیرد، فقط یک پاراگراف کوچک از اطلاعات یک مقاله را ارائه می‌کند که کافی نیست. عملکرد خلاصه مرورگر Arc نیز از نظر از دست دادن اطلاعات کلیدی مشکلات خاص خود را داشت، اما به طور مداوم در قالب‌ها کار می‌ کرد.

خرج کردن برای خلاصه کردن

اعتبار تصویر: SigmaOS

یکی از بنیانگذاران این شرکت، مهیاد قاسم‌بویاقچی، بيان کرد که SigmaOS در ماه‌های آینده با انواع مختلف صفحات سازگار خواهد شد و خلاصه‌هایی را در قالب‌های مختلف بر اساس صفحه وب ارائه خواهد کرد.

ویژگی خیمه شب بازی SigmaOS از این نسخه «به آن نگاه کن» نام دارد. برای یک پرس و جو وب را مرور می کند و از اطلاعاتی که پیدا می کند یک صفحه خلاصه می سازد. این شبیه به عملکرد "Browse for me" Arc است، اما روی دسکتاپ. یکی از تمایزهای کلیدی این است که کاربران می توانند سؤالات بعدی را برای کشف بیشتر در مورد موضوع بپرسند.

نگاهش کن

اعتبار تصویر: SigmaOS

علاوه بر این، این استارتاپ همچنین پیش نمایش پیوندها را در شناور و تغییر نام خودکار برای صفحات قفل شده (پین شده) منتشر می کند.

همه چیز روی هوش مصنوعی است

سال گذشته، SigmaOS برخی از آپشن های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند یک دستیار متنی به نام Airis را منتشر کرد که می‌تواند به سؤالات شما در مورد یک صفحه وب یا وب گسترده‌تر پاسخ دهد.

در یک مقطع، استارتاپ سعی کرد از طریق ویژگی های مبتنی بر تیم کسب درآمد کند. اکنون، این شرکت به دنبال کسب درآمد از ویژگی های هوش مصنوعی خود است. گفته می‌شود که همه کاربران به آپشن های مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت، اما با پرداخت 20 دلار در ماه، کاربران محدودیت‌های نرخ بهتری برای آپشن های هوش مصنوعی دریافت خواهند کرد. با پرداخت 30 دلار در ماه، استفاده نامحدود و امکان انتخاب بین مدل‌های مختلف مانند GPT-4، Perplexity و Claude 3 Haiku را دریافت می‌کنند.

به طور جداگانه، این شرکت اکنون با هدف انتشار یک ویژگی شبیه به عامل هوش مصنوعی که به شما امکان می دهد از مرورگر در حالت هندزفری استفاده کنید، فکر بزرگی می کند. در یک ویدیوی نمایشی، قاسمی بویاقچی نشان می‌دهد که چگونه کاربران می‌توانند با تعامل صوتی با مرورگر، ایمیل‌ها را پاک کنند یا Airbnb رزرو کنند. این ایده مشابه دستگاه Rabbit r1 است که هدف آن عبور از یک رابط برای تکمیل یک کار است.

این شرکت همچنین قصد دارد چیزی به نام "جریان های تکرار شونده" بسازد که اقدامات خودکار مبتنی بر محرک هایی مانند زمان هستند. شما می توانید آنها را به عنوان مرورگرهای If This then That (IFTTT) در نظر بگیرید، اما این هنوز در مرحله مفهومی است.

به طور جداگانه، Arc رقیب SigmaOS که اخیراً 50 میلیون دلار سرمایه با ارزش 550 میلیون دلاری جذب کرده است، در ژانویه اعلام کرد که قصد دارد یک عامل هوش مصنوعی بسازد که وب را برای شما مرور می کند.

قاسمی بویاقچی گفت: بیش از 100 هزار کاربر از محصول آنها استفاده کرده اند. SigmaOS تاکنون 4 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند LocalGlobe و Y Combinator جذب کرده است. با این راه اندازی، این شرکت قصد دارد کمی جذب شود و می خواهد برای افزایش درآمد بعدی خود آماده شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است