متن خبر

مرورگر اپرا تولید تصویر با هوش مصنوعی و کنترل های چند رسانه ای بهتر را اضافه می کند

مرورگر اپرا تولید تصویر با هوش مصنوعی و کنترل های چند رسانه ای بهتر را اضافه می کند

شناسهٔ خبر: 602992 -




Opera امروز اعلام کرد که نسخه دوم Opera One را در نسخه بتای توسعه‌دهنده با آپشن های ی از جمله کنترل‌های چندرسانه‌ای جدید، تب‌های تقسیم‌بندی و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید منتشر می‌کند.

این شرکت در حال معرفی تم ها و عناصر طراحی جدید است تا ظاهری تازه به Opera One R2 بدهد.

این شرکت به طور سنتی کنترل های چند رسانه ای را در نوار کناری قرار می دهد. اما با نسخه جدید، کنترل می تواند روی پنجره شناور خودش باشد، درست مانند ماژول تصویر در تصویر. Opera بيان کرد که مطمئن شده است که کنترل های شناور قابل تغییر اندازه با موضوع مرورگر که شما تنظیم کرده اید مطابقت داشته باشد. بسته به اندازه، پخش کننده چند رسانه ای کنترل هایی مانند گزینه های پخش/مکث، بعدی، قبلی، بازشو و صدا را خواهد داشت.

Opera One R2 همچنین کنترل‌های برگه جدیدی را با ویژگی خیمه‌ای پنجره‌ای تقسیم‌بندی می‌آورد، پس می‌توانید همزمان روی دو صفحه وب کار کنید. برخی از مرورگرهای جدیدتر مانند Arc و SigmaOS این قابلیت را به خوبی در محصولات خود قرار داده اند.

اعتبار تصویر: Opera

نسخه بازطراحی شده یک نشانگر جدید به شکل زیرخط اضافه می کند تا برگه اخیرا بسته شده را برجسته کند. این نشانگرها، که ردیابی نامیده می شوند، بر اساس مدت زمانی که برگه را بسته اید، روشن یا تاریک خواهند بود. برای افرادی که بیش از 30 برگه باز دارند ظاهر می شود.

ویژگی های هوش مصنوعی

اپرا در حال آزمایش ویژگی های هوش مصنوعی مانند نوار کناری با دستیار «آریا» خود، تابستانی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی است و به مردم اجازه می دهد از مدل های زبان بزرگ (LLM) به صورت محلی استفاده کنند.

این شرکت از طریق برنامه آزمایشی ویژگی های هوش مصنوعی خود، برخی از ویژگی ها مانند تولید تصویر و صدا و قابلیت های درک تصویر را با آریا ارائه کرده بود. این ویژگی‌ها در Opera One R2 قرار خواهند گرفت.

با نسخه جدید، اپرا حالت زمینه صفحه را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد سوالاتی درباره یک صفحه وب از جمله یافتن، ترجمه یا تابستانی کردن یک بیت خاص از اطلاعات آریا بپرسند.

اعتبار تصویر: Opera

اپرا قصد دارد تا اواخر سال جاری Opera One R2 را در یک پایگاه کاربری گسترده‌تر عرضه کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است