متن خبر

مربی انگلیسی YC alum Fluently که با هوش مصنوعی کار می‌کند، دور بذر ۲ میلیون دلاری را جذب می‌کند

مربی انگلیسی YC alum Fluently که با هوش مصنوعی کار می‌کند، دور بذر ۲ میلیون دلاری را جذب می‌کند

شناسهٔ خبر: 607093 -




منابع زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، اما برای افراد نزدیک به بومی که هنوز می‌خواهند تسلط خود را بهبود بخشند، منابع زیادی وجود ندارد. این توصیف در مورد Stan Beliaev و Yurii Rebryk صدق می کند و این همان چیزی است که آنها را الهام بخش ساخت Fluently کرد.

با استفاده از هوش مصنوعی، Fluently به عنوان مربی عمل می کند که به کاربران بازخورد و نکاتی را در مورد انگلیسی گفتاری آنها ارائه می دهد. این باعث می شود که آن را شبیه به ELSA و معلم گفتار هوش مصنوعی آن، و همچنین راه حل های آنلاین و آفلاین مربیگری تک به تک، اما با این تفاوت که Fluently بازخورد خود را از گوش دادن به تماس ها ایجاد می کند.

به عنوان مثال هنگام استفاده از Zoom برای کار، کاربران می‌توانند به صورت روان تماس‌های واقعی خود را ضبط و رونویسی کنند. با این حال، گزینه ای برای تمرین با یک مربی هوش مصنوعی نیز وجود دارد - یا "رایان" برای چت روزانه، یا "Kyle" برای مصاحبه های ساختگی، که اغلب برای کاندیداهای خارجی که امیدوارند شغلی را پیدا کنند که به مهارت های صحبت کردن به زبان انگلیسی پیشرفته نیاز دارد اولویت است. ، همانطور که بیشتر و بیشتر اتفاق می افتد.

در حالی که آنها در حال خارش خود هستند، این دو تخمین می زنند که 84 میلیون کارمند غیر بومی وجود دارد که در محیط های انگلیسی زبان کار می کنند. به سختی می توان بيان کرد که چه تعداد از اینها می خواهند راحت تر درک شوند، اما مسلماً فضایی به اندازه کافی بزرگ، در حال رشد و فضای بسیار کمتری نسبت به ESL به عنوان یک کل شلوغ تر است.

کارت بازخورد روان
اعتبار تصویر: روان

این بازار بالقوه همان چیزی است که به Fluently کمک کرد تا در دسته زمستانی 2024 Y Combinator و حتی قبل از روز نمایشی، یک دور اولیه 2 میلیون دلاری را با مشارکت Pioneer Fund، SID Venture Partners و فرشتگان شخصی ببندد.

اینکه Fluently به شدت به سمت فناوری edtech متکی است، ضرری هم نداشت. ریبریک به TechCrunch بيان کرد که از تیم چهار نفره توزیع شده آن، سه مهندس هستند. با سابقه مشترک در یادگیری ماشینی، او و هم اتاقی سابقش در دانشگاه دارای سابقه ای هستند که این روزها VC ها را هیجان زده می کند، با دوره های کارآموزی در آمازون، گوگل و انویدیا.

شاید این موضوع باعث شود که هیچ یک از آنها معلم نیستند، چه رسد به متخصص آموزش. اما ساختن محصولی که خودشان نیاز دارند به آنها برتری می دهد. برای مثال، آن‌ها می‌دانند که افرادی که قبلاً کاملاً روان صحبت می‌کنند بیشتر به راه‌حلی علاقه‌مند هستند که بتوان در پس‌زمینه از آن استفاده کرد و فقط توجه خود را به موضوعاتی جلب می‌کند که نیاز به پرداختن دارند.

نکته دیگر این است که Fluently می‌خواهد یک فروشگاه برای مهارت‌های بهتر صحبت کردن باشد. هدف آن به جای لهجه، قابل درک بودن است و شامل بهبود تلفظ، گرامر و سرعت و همچنین گسترش دایره لغات است. Rebryk بيان کرد که توصیه‌های بازنویسی، مانند پیشنهاد Grammarly یا Ludwig برای نوشتن، می‌تواند یکی دیگر از موارد اضافی باشد.

Fluently در فرم بتا فعلی خود به وضوح هنوز در روزهای اولیه خود است و در برابر تصادف مصون نیست. اما برای کاربرانی که اهمیتی برای به اشتراک گذاشتن جزئیات کارت اعتباری خود برای استفاده از نسخه آزمایشی رایگان آن ندارند، در حال حاضر درک قوی از آنچه که می تواند به دست آورد، می دهد. به عنوان مثال، شما واقعاً یاد گرفته‌اید که چگونه «کامپیوتر» را بهتر تلفظ کنید، که می‌تواند زمانی که در زمینه فناوری کار می‌کنید بسیار مفید باشد. حداقل برای برخی، این می تواند ارزش ۲۵ دلار در ماه را داشته باشد که فلونتلی قصد دارد آن را شارژ کند.

روان - تلفظ کامپیوتری
اعتبار تصویر: روان

هنوز صفحه‌ای وجود دارد که Fluently می‌تواند از Duolingo استفاده کند تا به کاربران کمک کند اشتباهات خود را تصحیح کنند و پیشرفت خود را به‌صورت بازی‌سازی پیگیری کنند. این معمولاً برای کمک به افراد برای پایبندی به اهدافشان کلیدی است و انگیزه برای یادگیری یک زبان معمولاً کاهش می یابد. اما به‌جای یادگیری کلی، می‌خواهد از فناوری برای تمرکز بر مشکلات خاص کاربر در تبدیل شدن از تقریباً روان به مهارت کامل استفاده کند.

یکی از نگرانی‌های شخصی‌سازی می‌تواند حفظ حریم خصوصی باشد، به خصوص با برنامه‌ای که در پس‌زمینه اجرا می‌شود و به میکروفون دسترسی دارد. به همین دلیل، Fluently اصرار دارد که در هنگام ورود به کاربران بگوید که حریم خصوصی آنها تضمین شده است، با صداهای ذخیره شده در محلی، رمزگذاری و داده های محافظت شده از ارائه دهندگان شخص ثالث. در مورد دوم، استارت‌آپ خاطرنشان می‌کند که «داده‌هایی که برای رونویسی به ارائه‌دهندگان Al شخص ثالث ارسال می‌شوند، ناشناس هستند و برای آموزش استفاده نمی‌شوند».

Rebryk بيان کرد که برخی از این موارد با انتشار اخیر Apple Silicon امکان پذیر شده است. این به محدودیت دیگری برای نسخه بتا مرتبط است: این نسخه فقط در MacOS در دسترس است. با این حال، Fluently از قبل در حال ایجاد فهرست انتظاری از کاربران است که وقتی افزونه کروم آن آماده شد، به آنها اطلاع خواهد داد.

Rebryk گفت، با در نظر گرفتن این موضوع، دور اولیه به Fluently کمک می کند تا یکی دیگر از اعضای تیم را استخدام کند و پول نقدی برای صرف بازاریابی در زمان مناسب داشته باشد. او با لبخندی گفت: «وقتی تیم کوچکی دارید، ابتدا باید چه کاری انجام دهید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است