متن خبر

مراقب دایسون باشید: این 3 سشوار کاملاً متفاوت، مراقبت از مو را دوباره هیجان‌انگیز می‌کنند

مراقب دایسون باشید: این 3 سشوار کاملاً متفاوت، مراقبت از مو را دوباره هیجان‌انگیز می‌کنند

شناسهٔ خبر: 763308 -




سه سشوار <a href= از IFA 2024 که من را تحت تاثیر قرار داد. Dreame Pocket (راست) Laifen Mini (وسط) و Shark FlexFusion (سمت چپ)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yyLKwpf8kboX5FpYchywWD.png" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: آینده)

در IFA 2024 دستگاه‌های زیادی وجود داشتند که نشان می‌دادند چگونه فناوری به طور کلی در شکل و کارکرد خلاقانه می‌شود، اما بسیاری از چشم‌ها به فضای زیبایی معطوف شدند زیرا همچنان به طور اساسی به اختراع مجدد ظاهر و احساس دستگاه‌های حالت دهنده مو ادامه می‌دهند.

گذشته است که سشوارهای معمولی در بازار رایج بودند. سشوارهای دستی تپانچه ای شکل که زمانی نمادین بودند، در حال تغییر شکل جدید هستند و بهترین سشوارها را بار دیگر جالب می کنند.

البته، بسیاری از این موارد را می‌توان به تجسم خلاقانه دایسون از فضای مراقبت از مو نسبت داد، با دستگاه‌هایی مانند Dyson Supersonic و Dyson Airwrap که محدودیت‌های مهندسی مراقبت از مو را افزایش می‌دهند. با این حال، از آنجایی که گجت‌های آن بسیار پرهزینه هستند ، فقط زمان زیادی بود که برندها در سراسر صنعت ظهور کنند تا دوستداران زیبایی را با جیب‌های کوچک‌تر جذب کنند.

سه خشک کن جدید به طور خاص نشان دادند که اکنون چقدر ابزارها می توانند متنوع باشند. سشوار جدید تاشو جیبی با سرعت بالا Dreame، مولتی استایلر جدید FlexFusion Shark و Laifen Mini، یک سشوار پرسرعت فشرده تر.

جیب پر از آفتاب

در شروع کار، ما سشوار جدید Dreame، Dreame Pocket را داریم که برخی از مشخصات چشمگیر را در قاب تاشو خود دارد. وزن آن فقط 10.5 اونس / 300 گرم است، اما به لطف موتور پرسرعت آن که 110000 دور در دقیقه ارائه می دهد، تقریباً سطح عملکرد خشک کن های تمام اندازه را دریافت می کنید.

سشوار جیبی Dreame <a href= به همراه لوازم جانبی آن" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3jpj5pEmjs3nVUWxG92ZoV.jpg">

جیب رویایی کوچک اما قدرتمند است (اعتبار تصویر: آینده)

نازل آن لولایی است که باعث راحتی بیشتر در هنگام حرکت می شود، اما همچنین یک فرم همه کاره است که به شما امکان می دهد در زوایای مختلف و با پیوست های مختلف استایل بسازید. مسلماً، این‌ها بسیار حجیم هستند و به نظر می‌رسد در تضاد با اخلاق طراحی خشک‌کن هستند – به‌ویژه از آنجایی که اگر همه آن‌ها را در کیف مسافرتی قرار دهید، مناسب است. من همچنین وزن آن را هنگام استفاده در جهت عصا با بشکه پیچ‌دار دوست نداشتم، اما از راحتی داشتن یک بشکه پیچ‌دار در این فاکتور سبک وزن قدردانی می‌کنم.

این به نوعی ترکیبی از بهترین Airwrap با سر چرخان Shark's Flexstyle است که منجر به یک خشک کن خنک و با کارایی بالا می شود که برای سفر عالی است. با این حال، قیمت آن 159.99 دلار / 159 یورو است و طراحی آن ممکن است برای همه مناسب نباشد.

یک کوسه در آب های چند استایلر

جدیدترین مولتی استایلر/خشک کن کوسه کمی تفرقه انگیز بود. همانطور که ویرایشگر Homes ما در اولین برداشت خود از Shark FlexFusion جدید برجسته کرده است، این کورکر مولتی استایلر اساساً هر ضمیمه ای را که از یک دستگاه مراقبت از مو نیاز دارید را بسته بندی می کند، اما در انجام این کار، از لحاظ اندازه فداکاری های قابل توجهی انجام می دهد. به طور خلاصه، این یک مولتی استایلر درشت است.

با این وجود، برخی از موارد جدید ابتکاری اضافه شده است. کوسه به این واقعیت پرداخته است که بیشتر مردم موهای خود را هر روز نمی شویند، پس تنظیماتی را برای موهای مرطوب و خشک در نظر گرفته است. من همچنین به بیگودی و اتصال صاف کننده جدید آن علاقه مند شدم. با استفاده از منطق صاف کردن هوای مشابه Dyson Airstrait ، جایگزین کوسه از صفحات داغ علاوه بر جریان هوا برای رام کردن قفل های شما استفاده می کند. به طور مشابه، برس داغ موها و شانه‌های سرامیکی گرم شده را با هم ترکیب می‌کند تا موخوره را رام کند و در عین حال وزش زیبایی به دست می‌آورد.

مولتی استایلر Shark FlexFusion

FlexFusion تقریباً هر کاری را که بخواهید انجام می دهد (اعتبار تصویر: آینده)

FlexFusion دارای فهرست قیمت 369.99 پوند (تقریباً 490 دلار / 720 دلار استرالیا) خواهد بود که نسبت به برادر ساده‌تر خود، Shark FlexStyle که قیمت آن 249.99 دلار / 299.99 پوند است، یک جهش بیشتر است، اما دامنه پیوست‌های مشابهی را ارائه نمی‌دهد.

آن را مینی کنید

اسب تیره برای من در نهایت Laifen Mini بود، یک نسخه جدید در اندازه سفر از سشوار محبوب Laifen Swift. در حالی که دستگاه اصلی به عنوان یک جایگزین Dyson Supersonic با قیمت مقرون به صرفه‌تر قرار گرفت، این برند از آن زمان به شکل فاکتور حرکت کرده است - و مهم‌تر از همه، به بازخورد مصرف‌کنندگان گوش داده است.

از زمانی که Laifen Swift اصلی در سال 2022 راه اندازی شد، چندین نسخه جدید وجود داشته است که هر کدام کمی تکرار می شوند تا ویژگی هایی مانند قفل کودک، دوچرخه سواری گرم به خنک و طیف وسیع تری از گزینه های رنگی را اضافه کنند. در کنار مینی، لایفن Laifen SE 2 جدید خود را نیز معرفی کرد، نسخه ای کمی به روز شده از خشک کن سطح متوسط ​​خود.

لایفن سویفت

(اعتبار تصویر: آینده)

در حالی که ساده‌ترین خشک‌کننده‌هایی است که من دیدم، مینی در واقع یکی از خشک‌کن‌های مورد علاقه من در نمایشگاه بود، زیرا متعادل‌ترین خشک‌کننده‌ها را به‌وجود می‌آورد، و ترکیبی از آپشن های واقعاً مفید را با برخی مشخصات جامد و قیمت مناسب (۹۹.۹۹ یورو، تقریباً 80 پوند)، همه در یک طراحی بسیار زیبا و سبک وزن (299 گرم / 10.56 اونس) بسته بندی شده اند که هنوز هم با موتور 110,000 RPM خود بسیار جذاب است. در حال حاضر، به دلیل تفاوت در ولتاژ، هنوز به ایالات متحده نمی آید، اما تیم امیدوار است که به زودی این مورد را تغییر دهد.


در حالی که مقدار قابل توجهی از ویژگی های قرض گرفته شده و مشخصات مشابه در مراقبت از مو وجود دارد، با این وجود، دیدن چنین طیف گسترده ای از عوامل شکل و فناوری که زندگی را در حوزه مراقبت از مو که زمانی راکد مانده بود، واقعاً هیجان انگیز است.

این یک تغییر بسیار مورد نیاز است که ممکن است سرگرمی را به حالت عملکرد بازگرداند، و من نمی توانم صبر کنم تا برخی از این سشوارهای درخشان و چند استایلر را به دست بیاورم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، شیوه زندگی

جوزفین واتسون ( @JosieWatson ) سردبیر مدیر TechRadar - شیوه زندگی است. ژوزفین یک روزنامه نگار برنده جوایز (PPA 30 under 30 2024) است که قبلاً در مورد موضوعات مختلفی از فرهنگ پاپ گرفته تا بازی و حتی صنعت انرژی نوشته است و برای پشتیبانی از مدیریت عمومی سایت به TechRadar ملحق شده است. او یک ادم خانه هوشمند، قهرمان تلاش‌های پایداری TechRadar و مدافع امنیت و آموزش اینترنت است. او از موقعیت خود برای مبارزه برای رویکردهای مترقی به سمت تنوع و شمول، سلامت روان و تنوع عصبی در محیط های شرکتی استفاده کرده است. به طور کلی، او را می‌بینید که با تنظیمات خانه هوشمند خود دست و پنجه نرم می‌کند، فیلم‌های دیزنی را تماشا می‌کند، در سوئیچ خود بازی می‌کند یا نسخه توسعه‌یافته ارباب حلقه‌ها را دوباره تماشا می‌کند...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است