متن خبر

مدیر فرنچایز World of Warcraft می گوید بلیزارد از هوش مصنوعی مولد در MMO استفاده نمی کند

مدیر فرنچایز World of Warcraft می گوید بلیزارد از هوش مصنوعی مولد در MMO استفاده نمی کند

شناسهٔ خبر: 461688 -




World of Warcraft
(اعتبار تصویر: Blizzard Entertainment)

جان هایت، مدیر فرنچایز World of Warcraft، او میگوید که بلیزارد اینترتینمنت از هوش مصنوعی مولد در بازی آنلاین چند نفره (MMO) استفاده نمی‌کند.

طی مصاحبه اخیر با IGN در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2024، هایت توضیح داد که هوش مصنوعی هیجان انگیزترین چیز برای صنعت بازی در حال حاضر است، به ویژه یادگیری ماشین، ابزاری که سال ها توسط استودیوها برای آسان کردن کارها برای توسعه دهندگان استفاده می شود. هوش مصنوعی مولد نیست

در مورد World of Warcraft ، تیم از یادگیری ماشینی برای کمک به جا دادن زره روی مدل‌های کاراکتر استفاده می‌کند، در مقایسه با توسعه‌دهندگانی که این کار را به صورت دستی برای هر یک انجام می‌دهند، که ممکن است زمان بیشتری را ببرد. هایت بيان کرد که هنرمندان مجبور بودند برای اشکال مختلف بدن، از جمله شاخ، پوزه و دم، زره بسازند، و گفت : «این کار برای آنها کار جالبی نبود».

هایت گفت: «ما از یادگیری ماشینی برای کمک به انجام کارهایی استفاده کرده‌ایم که مردم یا نمی‌توانند انجام دهند یا انجام آن بسیار دشوار است.

«...چند سال پیش، گفتیم، آیا می‌توانیم از یادگیری ماشینی استفاده کنیم تا حداقل به نقطه‌ای برسیم که 90 درصد کار برای آنها انجام شود و سپس آنها بتوانند آن را تنظیم کنند؟ و ما آن را ادامه دادیم. در واقع خیلی خوب کار شد. به ما این امکان را می‌دهد که زره‌های بسیار متفاوت‌تری بسازیم. هنرمندان آن را دوست دارند، زیرا مانند این است، "اوه، خدا را شکر که از شر بخش زشت کاری که ما انجام می‌دهیم خلاص شدی. ."

مدیر فرنچایز ادامه می دهد و می گوید که NPC AI نیز بسیار بهبود یافته است و از منطقه شروع MMO Exile's Reach پشتیبانی کرده است. او اضافه می‌کند که تیم از این ابزار برای کار بر روی ویژگی جدیدی به نام Delves برای توسعه آینده The War Within استفاده می‌کند، اما توضیح می‌دهد که بلیزارد به هیچ وجه از هوش مصنوعی مولد استفاده نمی‌کند.

هایت می گوید که او پسر یک مهندس هوانوردی و یک هنرمند خوب است، پس او از روند خلاقیت خود قدردانی می کند.

فکر می‌کنم هنرمندان تیم از این می‌ترسند که هوش مصنوعی برای از کار انداختن آنها به کار گرفته شود و مطمئناً نمی‌خواهند کارشان بدون اجازه آنها یا بدون اعتبار یا هر چیز دیگری مورد استفاده قرار گیرد، پس فکر می‌کنم. ما همه آن را مرتب می کنیم.» او گفت.

"مسائل حقوق، میزان استفاده ما از این فناوری، اما از آن استفاده نمی کنیم. ما از هوش مصنوعی مولد در WoW استفاده نمی کنیم."

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است