متن خبر

مدیر عامل شرکت در مصاحبه ای پرتنش ادعا می کند که X در سال ۲۰۲۴ سودآور خواهد بود

مدیر عامل شرکت در مصاحبه ای پرتنش ادعا می کند که X در سال ۲۰۲۴ سودآور خواهد بود

شناسهٔ خبر: 438323 -




به گفته لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، شرکتی که قبلاً توییتر نام داشت تا اوایل سال ۲۰۲۴ سودآور خواهد بود.

یاکارینو روی صحنه گفت : « حالا که خودم را در این تجارت غرق کرده‌ام ، و چشم‌های خوبی به آنچه قابل پیش‌بینی است ، داریم ، آنچه در راه است این است که به نظر می‌رسد در اوایل سال ۲۴ ، ما به سود خواهیم رسید . » کنفرانس کد

این یک بیانیه بزرگ برای شرکتی است که در ۱۳ سال اول خود به سود سالانه دست پیدا نکرد و از آن زمان برای حفظ سودآوری خود تلاش کرده است - چه رسد به شرکتی که فقط یک سال پیش توسط ایلان ماسک خریداری شد. اما این نظرات با اظهارات قبلی یاکارینو در طی چند ماه از زمان مدیرعاملی او مطابقت دارد. در ماه آگوست، او در CNBC بیان کرد که X از نظر نرخ اجرای عملیاتی "بسیار نزدیک به نقطه سربه سر" است. در ماه ژوئیه، او در یک یادداشت فاش شده اظهار داشت که استفاده از X به بالاترین حد خود رسیده است.

یاکارینو امروز روی صحنه گفت: «۹۰ درصد از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر تنها در دوازده هفته گذشته به پلتفرم بازگشته‌اند».

X همچنین هزینه های خود را با کاهش تعداد کارکنان خود از ۸۰۰۰ به حدود ۱۵۰۰ کاهش داد. علاوه بر این، کارکنان اخراج شده هنوز حقوقی دریافت نکرده اند. X همچنین با شکایت های متعددی به دلیل عدم پرداخت اجاره بهای فضای اداری در چندین کشور مواجه است.

یاکارینو اضافه کرد که زمانی که کاربران در X صرف می‌کنند از ژوئن افزایش یافته است. اما مصاحبه‌کننده، جولیا بورستین، از CNBC، با اشاره به داده‌های شرکت تحلیل برنامه Apptopia، چنین ادعاهایی در مورد تعامل کاربر را رد کرد. اگرچه Boorstin آمار خاصی را روی صحنه ذکر نکرد، Apptopia اخیرا گزارش داده است که دانلود X در دو ماه پس از تغییر نام تجاری خود از توییتر، ۳۰ درصد کاهش یافته است. Apptopia همچنین از کاهش ترافیک وب به X و تعداد کاربران کمتر از قبل از عمومی شدن توییتر خبر داد.

در حول و حوش زمانی که Boorstin در مورد کاربران فعال روزانه سوال کرد، فضای بین این دو تا حدودی خصمانه شد. یاکارینو از قبل در حالت دفاعی روی صحنه آمد، زیرا کنفرانس کد مصاحبه ای با یوئل راث، رئیس سابق اعتماد و ایمنی توییتر در آخرین لحظه به رویدادهای روز اضافه کرد. اگرچه ماسک در ابتدای کار خود در توییتر به راث علاقه داشت، اما راث در نهایت شرکت را ترک کرد و مورد تهدید و آزار جدی قرار گرفت، که ماسک نقش کوچکی در آن داشت.

وقتی از راث پرسیده شد که چه توصیه‌ای به یاکارینو می‌دهد، راث در مورد امنیت شخصی خود بیشتر از مدیریت X برای گفتن داشت. او بیان کرد که از نمایه اخیر یاکارینو که در آن او در مورد حملات آنلاین خود صحبت می‌کند متعجب شده است. در نقش جدیدش موفق شد

هیچ کس نباید آن را تجربه کند. نه مدیر عامل، نه روزنامه نگار، نه من. نه کسی…. ببین رئیست با من چه کرد؟» او با اشاره به نقش ماسک در آزار و اذیتش که به حدی شدید شد که مجبور شد مخفی شود، گفت.

برای من اتفاق افتاد. این اتفاق پس از آن افتاد که او مداحی های من را علنا ​​خواند. بعد از اینکه به او حمله نکردم این اتفاق افتاد. من به شرکت حمله نکردم راث گفت، بی سر و صدا رفتم، سپس مستقیماً با یاکارینو صحبت کرد. برای کسانی که دوستشان دارید، باید نگران باشید. کاش بیشتر نگران بودم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است