متن خبر

مدیر عامل انویدیا مرگ کدنویسی را پیش‌بینی می‌کند – جنسن هوانگ می‌گوید هوش مصنوعی کار را انجام می‌دهد، بنابراین بچه‌ها نیازی به یادگیری ندارند

مدیر عامل انویدیا مرگ کدنویسی را پیش‌بینی می‌کند – جنسن هوانگ می‌گوید هوش مصنوعی کار را انجام می‌دهد، بنابراین بچه‌ها نیازی به یادگیری ندارند

شناسهٔ خبر: 453815 -




جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در پس زمینه سیاه
(اعتبار تصویر: Nvidia)

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا ، بار دیگر از مرگ کدنویسی خبر داد، اما این بار در مقابل مخاطبان بالقوه بسیار تأثیرگذارتر.

هوانگ که در اجلاس دولت Word در دبی صحبت می کرد، استدلال کرد که به دلیل پیشرفت های سریع توسط هوش مصنوعی، یادگیری کدنویسی دیگر نباید در اولویت کسانی باشد که به دنبال ورود به بخش فناوری هستند.

یادگیری کدنویسی مدت‌هاست که یک مهارت حیاتی بوده است که توسط بسیاری از روسای صنعت برای موفقیت ضروری است، اما آخرین روایت هوانگ به نظر می‌رسد این سنت را بشکند.

کدنویسی یک خبر قدیمی است، پس روی کشاورزی تمرکز کنید

به لطف پیشرفت های صورت گرفته در زمینه هوش مصنوعی مولد، پردازش زبان طبیعی نویدبخش آینده کدنویسی است و نیاز متخصصان جوان به صرف صدها ساعت برای یادگیری زبان های برنامه نویسی خاص را از بین می برد.

"وظیفه ما ایجاد فناوری محاسباتی است که هیچ کس مجبور به برنامه ریزی نباشد. و اینکه زبان برنامه نویسی انسان است، اکنون همه در جهان یک برنامه نویس هستند. هوانگ در این نشست گفت: این معجزه هوش مصنوعی است.

مدیر انویدیا اظهار داشت: زمانی که در غیر این صورت برای یادگیری کد نویسی صرف می شود، باید به تخصص در صنایعی مانند کشاورزی، زیست شناسی، تولید و آموزش اختصاص داده شود. با این حال، همه چیز برای برنامه نویسی غم انگیز نیست، زیرا برای دانستن زمان و مکان استفاده از برنامه نویسی هوش مصنوعی همچنان به برخی مهارت ها نیاز است.

هوانگ می گوید که ارتقاء مهارت راه رو به جلو است و ارتقاء مهارت دانش چگونگی و زمان استفاده از برنامه نویسی هوش مصنوعی را فراهم می کند. وی همچنین اظهار داشت که پردازش زبان طبیعی تا جایی پیش خواهد رفت که تنها زبان مورد نیاز برای کدنویسی زبان مادری آنها باشد.

از طریق TomsHardware

بیشتر از TechRadar Pro

کارمند نویسنده (امنیتی)

بندیکت کالینز یکی از نویسندگان کارکنان TechRadar Pro است که حریم خصوصی و امنیت را پوشش می دهد. قبل از اینکه وارد روزنامه‌نگاری شود، او به‌عنوان مدیر تولید Livestream کار می‌کرد و به مدت 5 سال بازی‌های لیگ ملی هاکی روی یخ را پوشش می‌داد و کمک زیادی به پیشرفت پخش زنده در لیگ داشت. بندیکت عمدتاً بر روی مسائل امنیتی مانند فیشینگ، بدافزار و فعالیت‌های مجرمانه سایبری متمرکز است، اما او همچنین دوست دارد از دانش خود در زمینه ژئوپلیتیک و روابط بین‌الملل برای درک انگیزه‌ها و پیامدهای حملات سایبری تحت حمایت دولت استفاده کند.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امنیت، اطلاعات و دیپلماسی، در کنار مدرک لیسانس در سیاست با روزنامه نگاری، هر دو از دانشگاه باکینگهام است. پایان نامه کارشناسی ارشد او با عنوان "فروش تسلیحات به عنوان ابزار سیاست خارجی" استدلال می کند که صادرات سیستم های تسلیحاتی بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار دیپلماتیک مورد استفاده ایالات متحده، روسیه و چین از سال 1945 بوده است. بندیکت همچنین در مورد نقش ناتو در دوران جنگ ترکیبی، تأثیر گروه‌های ذینفع بر سیاست خارجی ایالات متحده، و اینکه چگونه ناامنی شهرت می‌تواند به سوء استفاده از اطلاعات کمک کند.

خارج از کار، بن ورزش های زیادی را دنبال می کند. مهم ترین هاکی روی یخ و راگبی. هنگامی که نمی دوید یا کوهنوردی نمی کنید، بن را اغلب می توان در اعماق درختچه های یک باغ میخانه پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است