متن خبر

مدیر عامل اسنپ می گوید این شرکت در حال آزمایش یک اسنپ چت «ساده شده» است

مدیر عامل اسنپ می گوید این شرکت در حال آزمایش یک اسنپ چت «ساده شده» است

شناسهٔ خبر: 729276 -




ایوان اشپیگل، مدیر عامل شرکت اسنپ در نامه ای به کارمندان که روز سه شنبه در وب سایت اسنپ منتشر شد، نوشت: اسنپ در حال آزمایش "نسخه ساده شده اسنپ چت" است. مدیرعامل می گوید هدف نسخه ساده شده بهبود دسترسی و قابلیت استفاده پلتفرم است. برای کسانی که طراحی مجدد اسنپ چت در سال 2018 را به خاطر دارند، این خبر ممکن است کمک چندانی به ایجاد اعتماد به نفس نکند.

اشپیگل در روز سه‌شنبه، پس از یک سال افسرده‌کننده، با نامه‌اش تلاش کرد تا روحیه کارمندان را برای قیمت سهام شرکت که در سال 2024 نزدیک به 50 درصد کاهش یافته است، افزایش دهد.

اشپیگل در نامه می گوید: «سرمایه گذاران نگران این هستند که ما سریعتر رشد نکنیم.

اسنپ ​​چت «ساده‌شده» ممکن است تلاشی برای جذب کاربران مسن‌تر باشد که از نظر تاریخی با طراحی نه چندان شهودی این برنامه گیج شده‌اند. اسنپ ​​چت در جذب مخاطبان جوان‌تر که به نظر می‌رسد این اپلیکیشن را دریافت کرده‌اند، بسیار بهتر عمل می‌کند. اما این اولین باری نیست که اسنپ‌چت سعی می‌کند این مسائل را حل کند.

ممکن است تماس درآمد اسنپ در سال 2017 را به خاطر بیاورید، زمانی که اشپیگل اعتراف کرد که شنیده است: «درک یا استفاده از اسنپ سخت است، به ویژه برای افراد مسن تر. ماه‌ها بعد، اسنپ یک طراحی مجدد بزرگ را برای بازپس گیری این کاربران انجام داد و استوری‌ها را بین پیام‌های خصوصی پارازیت کرد، از جمله تغییرات دیگری که در نهایت باعث خشم کاربران بیشتر از آن‌هایی شد که جذب کرد.

درخواست سال 2018 Change.org برای «حذف به‌روزرسانی جدید اسنپ چت» 1.2 میلیون امضاکننده دریافت کرد، در حالی که تأثیرگذاران مشهوری مانند کایلی جنر، کریسی تیگن و مارکز براونلی ناامیدی خود را ابراز کردند. اما بدتر از آن، طراحی مجدد، بازدیدها و درآمدهای تبلیغاتی پلتفرم را تحت تأثیر قرار داد و پایگاه کاربران جوان‌تر آن را از بین برد و در عین حال در تلاش برای جذب افراد مسن‌تر شکست خورد. تا ماه مه 2018، اسنپ در تلاش بود تا برخی از تغییرات را لغو کند.

اشپیگل در نامه روز سه‌شنبه می‌نویسد که آزمایش‌های اولیه طراحی مجدد ساده‌شده «از نظر جهت مثبت» بوده است، اگرچه مدیر عامل خاطرنشان می‌کند که «ما متفکرانه و عمدی برای ایجاد تغییری در این بزرگی خواهیم بود.» او تقریباً به طور قطع به شکست طراحی مجدد 2018 اشاره می کند، که مطمئنم هیچ کس در اسنپ آن را فراموش نکرده است.

اعلام نسخه جدید و ساده شده اسنپ چت در تفکرات گسترده اشپیگل در مورد استراتژی تجاری اسنپ گنجانده شد. او ادعا کرد که سرمایه‌گذاری اسنپ روی عینک‌های واقعیت گفت ه - که آن را Spectacles می‌نامد - بازاری را بدون رقیب به همراه خواهد داشت. شاید او وانمود می کند که عینک AR متا، Meta Ray-Bans، به سادگی وجود ندارد؟

در تلاش برای تحریک بخش تبلیغاتی اسنپ چت، اشپیگل همچنین مکان‌های جدیدی را برای تبلیغات به نام‌های Sponsored Snaps و Promoted Places اعلام کرد. اولی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد اسنپ‌چت‌ها را مستقیماً به صندوق‌های ورودی چت کاربران بفرستند، و دومی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد مقصدها را در اسنپ مپ تبلیغ کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است