متن خبر

مدیرعامل اصرار دارد که مشکلات اینتل مانع از آمدن Arrow Lake به دسکتاپ شما نمی شود

مدیرعامل اصرار دارد که مشکلات اینتل مانع از آمدن Arrow Lake به دسکتاپ شما نمی شود

شناسهٔ خبر: 445893 -




CPU موبایل نسل دوازدهم اینتل
(اعتبار تصویر: اینتل)

پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل ، علیرغم مشکلات درآمدی آن در سه ماهه اول سال 2024، در مورد پنجره عرضه پردازنده های Arrow Lake آینده سازنده برای سال 2024 قاطعانه است.

نتایج مالی این غول فناوری برای سه ماهه اول سال 2024 منتشر شد و با آن متوجه شدیم که قیمت سهام اینتل 12 درصد کاهش یافته است، کاهشی عظیم در مقابل افزایش 10 درصدی در سه ماهه چهارم 2023 نسبت به مدت مشابه در سال 2022.

در مخالفت، Gelsinger اعلام کرده است که تراشه های سرور جدید تولید شده بر روی فناوری 3 گره اینتل هنوز تنظیم شده اند. با توجه به PC Gamer ، او همچنین از ورود به "عصر Angstrom با Intel 20A و Intel 18A" "هیجان زده" است، به خصوص که اینتل طبق اظهارات وی حدود دو سال پیش در این صنعت پیشرو بوده است. 20A به پردازنده های Arrow Lake اشاره دارد که هنوز در مسیر راه اندازی سال 2024 هستند، در حالی که 18A قرار است به طور خاص در نیمه دوم سال 2024 راه اندازی شود.

Arrow Lake اینتل امیدوارکننده است اما…

وقتی صحبت از دریاچه ارو می شود، چیزهای زیادی باید منتظر ماند. این غول فناوری نه تنها با برخی از بهترین فناوری های اینتل آشنا شده است، بلکه طبق گزارش ها، این غول فناوری دارای مجموعه ای از ویژگی های دیگر است.

طبق شایعه ای از افشاگر معروف Coelacanth Dream ، گرافیک یکپارچه Arrow Lake Xe-LPG Plus خواهد بود، به این معنی که نسخه برتر کارت های گرافیک نسل فعلی Alchemist است. این باعث می شود عملکرد بهتری در مقایسه با نسخه پایه Xe-LPG که در حال حاضر در Meteor Lake وجود دارد، داشته باشد. همچنین شامل Extended Matrix Extensions (XMX) است که نسخه ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی اینتل است که برای رقابت با DLSS انویدیا و FSR AMD طراحی شده است.

شایعه دیگری از افشاکننده YuuKi_AnS در توییتر/X نشان می‌دهد که پردازنده‌های Arrow Lake-S ممکن است با Thunderbolt 5 همراه باشند که دارای چندین ویژگی جدید از جمله پهنای باند 120 گیگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از PCIe Gen4 x4 است. این باعث می‌شود که کارت گرافیک‌های خارجی را که کارت‌های گرافیکی در یک محفظه خارجی هستند که برای لپ‌تاپ‌های بازی زمانی که پشت میز هستید، استفاده می‌شود، ایده‌آل کنید.

با این اوصاف، دیدن اینکه مدیر عامل اینتل ظاهراً بسیار ناامید است تا به ما (و سهامداران) اطمینان دهد که Arrow Lake قطعا امسال عرضه می شود، بسیار نگران کننده است. اگر همه چیز تا این حد مطمئن بود، پس چرا این همه امیدوارکننده صعودی است؟

البته، دلیل اصلی به احتمال زیاد کاهش قیمت سهام است، اگرچه این امر در صنعت فناوری غیر معمول است. پس چرا او به این اطمینان نسبتاً عجیب ادامه می دهد؟ این احساس می‌کند که می‌تواند اثر معکوس داشته باشد، و ما را متعجب کند که واقعاً در پس‌زمینه اوضاع چگونه پیش می‌رود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده کارکنان محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است