متن خبر

مدیران استریمینگ فکر می کنند آینده تلویزیون بسیار شبیه گذشته آن است

مدیران استریمینگ فکر می کنند آینده تلویزیون بسیار شبیه گذشته آن است

شناسهٔ خبر: 594242 -




ما در یک لحظه انتقالی در جریان هستیم - رشد کاربران کند می‌شود و بازیگران اصلی به دنبال تثبیت هستند، اما رویای سودآوری که مدت‌ها وعده داده بود در نهایت به نظر می‌رسد (به خصوص اگر نتفلیکس باشید).

پس زمان مناسبی برای نیویورک تایمز برای مصاحبه با بسیاری از نام‌های بزرگ صنعت - از جمله تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، مایک هاپکینز رئیس Prime Video آمازون و بری دیلر، رئیس IAC - در مورد آنچه که آنها فکر می‌کنند در آینده انجام می‌شود، مناسب است.

به نظر می رسید که توافق گسترده ای در مورد بسیاری از موضوعات بزرگ وجود دارد: تبلیغات بیشتر، قیمت های بالاتر، و نوسانات بزرگ کمتر در تلویزیون معتبر. همه این تغییرات با تغییر به سمت سودآوری به جای رشد به هر قیمتی متحد می شوند. اگر قیمت‌های اولیه بسیاری از سرویس‌های استریم در زمان راه‌اندازی به‌طور ناپایدار پایین به نظر می‌رسید، به نظر می‌رسد که اینطور بوده است - قیمت‌ها به طور پیوسته در حال افزایش بوده است، در حالی که پخش‌کننده‌ها سطوح اشتراک مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای بینندگانی که مایل به تماشای تبلیغات هستند معرفی کرده‌اند.

در واقع، برخی از مدیران به تایمز گفتند که پخش‌کننده‌ها به افزایش قیمت‌های سطوح بدون آگهی ادامه می‌دهند تا به جای آن مشتریان بیشتری را برای ثبت‌نام برای اشتراک‌های پشتیبانی شده از آگهی تشویق کنند.

رشد پخش جریانی تبلیغاتی می‌تواند بر انواع فیلم‌ها و نمایش‌هایی که تولید می‌شوند نیز تأثیر بگذارد، زیرا تبلیغ‌کنندگان عموماً می‌خواهند به مخاطبان انبوهی دست یابند - به دوران اوج تلویزیون شبکه‌ای با پشتیبانی از تبلیغات، با برنامه‌های بی‌پایان آن درباره پزشکان و پلیس‌ها فکر کنید. در مقایسه با کرایه بلندپروازانه تر در HBO با پشتیبانی از اشتراک.

این تغییر در حال حاضر در جریان است، اگرچه مدیران اصرار دارند که امیدهای خود را برای یافتن "سوپرانوها" یا "خانه پوشالی" بعدی رها نمی کنند. ساراندوس (که قبلاً از افتخار دهه‌ای خود که می‌خواست نتفلیکس «پیش از اینکه HBO ما شود» به HBO تبدیل شود، عقب نشینی می‌کرد) بيان کرد نتفلیکس می‌تواند «تلویزیون پرستیژ در مقیاس انجام دهد»، اما گفت : «ما فقط پرستیژ نمی‌کنیم. "

به طور مشابه، هاپکینز بيان کرد که در پرایم ویدیو، «رویه‌ها و سایر قالب‌های آزمایش شده و واقعی برای ما خوب عمل می‌کنند، اما ما همچنین به نوسان‌های بزرگی نیاز داریم که مشتریانی بگویند «وای، نمی‌توانم باور کنم که این اتفاق افتاده است» و مردم نیز به آن‌ها بگویند. دوستان.'"

دیگر پیش‌بینی‌های نه چندان شگفت‌انگیز شامل سرمایه‌گذاری بیشتر در ورزش‌های زنده (به گفته جان مالون، عضو هیئت مدیره برادران وارنر، ساده‌ترین و جالب‌ترین چیز)، بسته‌بندی بیشتر، و یا خاموش شدن یا ادغام برخی از سرویس‌های موجود است. ظاهراً در میان مدیران اجماع وجود داشت که استریمرها به حداقل 200 میلیون مشترک نیاز دارند تا «به اندازه کافی برای رقابت بزرگ باشند»، همانطور که باب چاپک، مدیرعامل سابق دیزنی گفت.

برخی از این تغییرات خوشایند خواهند بود، اما این حس را تقویت می‌کنند که استریمینگ - حداقل همانطور که توسط مدیرانی که در حال حاضر کسب و کار را اداره می‌کنند تصور می‌کنند - تفاوت چندانی با اکوسیستم تلویزیون کابلی قدیمی نخواهد داشت. برخی چیزها بهتر خواهند بود (مشاهده بر حسب تقاضا)، برخی دیگر بدتر (غرامت برای نویسندگان، بازیگران و استعدادهای دیگر)، و ممکن است بازیکنان مختلفی در بالای صفحه حضور داشته باشند. اما از بسیاری جهات، شبیه همان تلویزیون قدیمی خواهد بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است