متن خبر

مجموعه دستگاه های جوجه کشی SF IndieBio وعده های بیوتکنولوژیکی وحشیانه ای می دهد

مجموعه دستگاه های جوجه کشی SF IndieBio وعده های بیوتکنولوژیکی وحشیانه ای می دهد

شناسهٔ خبر: 472435 -




انکوباتور IndieBio's Bay Area در آستانه راه اندازی پانزدهمین گروه استارتاپ های بیوتکنولوژیک خود است. ما توجه ویژه‌ای به چند مورد داشتیم، که ادعاهای بزرگی را مطرح می‌کردند که در حد مضحک بود و می‌توانست به شکلی بزرگ جواب دهد.

بیوتکنولوژی در سال‌های اخیر برای دست زدن به صنایع همجوار سرازیر شده است، زیرا شرکت‌ها متوجه می‌شوند که برای انجام کارها چقدر به فرآیندهای قدیمی یا حتی ارگانیسم‌ها متکی هستند. پس ممکن است تعجب نکنید که یک شرکت میکروبیوم در آخرین دسته وجود دارد - اما ممکن است وقتی بشنوید که میکروبیوم سنگ مس است تعجب کنید.

من با مدیر ارشد علمی IndieBio، Wes Dang، درباره شرکت‌هایی که به نظرم امیدوارکننده‌تر یا تحریک‌کننده‌تر بودند، صحبت کردم، و او به من اطمینان داد که علیرغم اینکه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسند، این شرکت‌ها جدی هستند و برنامه IndieBio کارهای راستی‌آزمایی زیادی انجام می‌دهد.

ما همه از نظر سوابق فنی هستیم، چندین دکترا، از جمله خودم - ما با هم این کار را انجام می دهیم. همه ما به اوراق نگاه می کنیم و برخی از ما عمیق می شویم و ارقام و فرضیات را تحلیل می کنیم.»

Stream Genomics شاید راحت‌ترین گروه جدید باشد: روش و دستگاه توالی‌یابی ژنومی که سریع‌تر و ارزان‌تر از Illumina رهبر بازار است و مهم‌تر از آن نیاز به آماده‌سازی آزمایشگاه مرطوب را کاهش می‌دهد که همچنان زمان و تخصص زیادی را می‌طلبد. .

اعتبار تصویر: جریان ژنومیکس

توالی‌سنج‌های ارزان‌تری وجود دارند، اما از آنجایی که Illumina عمیقاً تعبیه شده است، هزینه تعویض بالا است، به خصوص اگر فقط در مرحله توالی صرفه‌جویی کنید. رویکرد Stream Genomics آماده سازی نمونه و معرف های مورد استفاده را به حداقل می رساند (توالی یابی چرخه ای نیست) در حالی که مقدار زیادی از بار محاسباتی را به ابر منتقل می کند. آنها می گویند دستورات بزرگی سریع تر و ارزان تر است.

دانگ او میگوید : «با استریم، شما فقط ترکیب نوکلئوتیدها را در زمان واقعی مشاهده می‌کنید، به رنگ‌های مرتبط با As، Ts، Gs و Cs نگاه می‌کنید، و این کار را بدون بار محاسباتی بزرگ انجام می‌دهید. "این معادل استریم در مقابل دانلود بلوری است. "

Illumina آنقدر بزرگ است که نمی توان مستقیماً جابجا شود، اما عملیات های کوچکتر احتمالاً از یک گزینه سریعتر و کمتر درگیر برای توالی یابی نسبت به ارسال آن به یک شخص ثالث (که می تواند هفته ها یا ماه ها طول بکشد) یا ساخت آزمایشگاه توالی خود (گران قیمت) قدردانی می کند.

شرکت دیگری که به دنبال یک تغییر بالقوه عظیم است، AquaLith است، یک استارت آپ فناوری باتری که ادعا می کند (ما آنها را سال گذشته پوشش دادیم) یک ماده آند سیلیکونی را کشف کرده است که در برابر نوع سایش و پارگی طولانی مدت که معمولاً در معرض آن است مقاومت می کند. به گفته دانگ، مشخصات آن مطمئناً در علف‌های هرز است، اما شرکت در حال برنامه‌ریزی برای فروش مواد به باتری‌سازانی است که از قبل ابزاری برای ساخت باتری‌هایی از این نوع دارند، اما به مخلوط سیلیکونی نیاز دارند - که اساساً یک دوغاب است - که Aqualith می‌سازد. منحصرا

همانطور که می بینید، AquaLith (سمت راست) نرم تر است.
اعتبار تصویر: Aqualith

استارت‌آپ‌های باتری و شیمی‌های جایگزین برای چندین دهه آمده‌اند و رفته‌اند، و تنها بخش کوچکی از آن در نهایت چیزی جز پاورقی است. با این حال، AquaLith ظاهرا در حال حل یک مشکل بسیار خاص در یک بخش غیر قابل بحث از دامنه است. آنها همچنین قصد دارند به زودی یک سلول باتری غیرقابل اشتعال بسازند. در اینجا امیدواریم که کار کند.

Farm Minerals سفر خود را با کمی تبلیغات بدلکاری قدیمی و خوب آغاز می کند: اولین میلیون هکتار از کود مصنوعی خود را رایگان می دهد. دانگ گفت: "آنها اساساً این کار را به عنوان نوعی انعطاف انجام می دهند." "ساختن آن بسیار ارزان است. "

تصویر میکروسکوپ الکترونی از ساختار سطح بالای ماده گفت نی معدنی.
اعتبار تصویر: مواد معدنی مزرعه

کود برای کشاورزی هزینه هنگفتی دارد و برای پوشش یک مزرعه با وسعت خوب به تن ها از آن نیاز دارید. اما در نهایت محصولات فقط به مقدار کمی از مواد معدنی موجود در آن نیاز دارند - پس Farm Minerals این مواد معدنی را در یک پوشش کربنی فوق‌العاده زیست‌در دسترس قرار می‌دهد. می گویند 160 گرم آن برای - چک اسکناس - 2 میلیون هکتار کافی است؟!

دنگ پس از ارائه یک ارزیابی آبی مشابه گفت: «به عنوان یک دانشمند، فکر می‌کردم که این روش کار نمی‌کند. اما آنها آن را تحلیل کردند و ظاهراً دارد. همچنین، این بدان معناست که آنها به ارزش یک کاسه غلات محصول را برای شیرین کاری هدیه می دهند. ناگهان آن قسمت چندان وحشی به نظر نمی رسد. آن کوزه در تصویر بالا احتمالا برای پوشاندن کل کشور کافی است. ما به زودی با شرکت پیگیری خواهیم کرد تا در مورد تأیید مستقل این ادعاها ببینیم.

اعتبار تصویر: انتقال زیست معدنی

Transition Biomining ممکن است علمی‌تخیلی‌ترین شرکت‌ها باشد و همانطور که آن‌ها آن را توصیف می‌کنند، تلاش می‌کنند «زندگی را از سنگ بیرون بکشند». مسئله این است: فقط مقدار معینی از مواد معدنی موجود در سنگ معدن خام را می توان به راحتی از طریق فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی (که قبلاً کاملاً شدید و سوزاننده) استفاده می شود جمع آوری کرد. چه چیزی بهتر از بدست آوردن 95 درصد مس از پنج گیگاتن سنگ معدن؟ گرفتن 98 درصد از آن. (من دارم این اعداد را اختراع می کنم.) و اگر روش Transition کار کند، شخص دیگری کار را انجام می دهد: میکروب ها.

هدف این شرکت آزمایش و درک میکروبیوم سنگ - یعنی مجموعه منحصربه‌فرد میکروب‌هایی است که در داخل و اطراف آن زندگی می‌کنند - و آن را اصلاح کند تا مواد معدنی توسط آن میکروب‌ها استخراج شود. این جایگزین حمام های اسیدی و سایر روش های سنتی نمی شود، اما ممکن است به کارآمدتر شدن معادن کمک کند.

تعداد بیشتری در دسته وجود دارد. در اینجا خلاصه ای از موارد دیگر آورده شده است:

Able Sciences: RNA خودتقویت کننده که هزینه سلول درمانی را کاهش می دهد.

بریوسفر: درمان لکه های پیری ساخته شده در راکتور سلول خزه.

Hypercell: تست ایمنی ساده و فست فود برای تاسیسات بسته بندی صنعتی.

تغذیه از آب: آب پنیر کم کربن که از آبزی پروری تهیه می شود.

SpiralWave: راکتور متانول پلاسمای سرد Plug-and-play.

Reactosome: تحویل ژن از طریق یک هسته مکمل (!).

Rybodyn: پروتئین های ناشناخته را از "پروتئوم تاریک" می یابد و مشخص می کند.

کالیفرنیا ارگانیک: تامین کننده آمونیاک آلی از طریق تخمیر.

Cereswaves: "کود الکتریکی" که با میدان انرژی (؟) رشد محصولات و حیوانات را تقویت می کند.

Oxyle: حذف مکانیکی (ish) PFA از زمین و فاضلاب.

ما قصد داریم با این شرکت ها پیگیری کنیم زیرا آنها در مورد پیشرفت خود به سمت این جاه طلبی های گاه دیوانه وار به اشتراک می گذارند. روز نمایشی انکوباتور مستقر در سانفرانسیسکو در ماه ژوئن خواهد بود، در این زمان ممکن است شرکت ها اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است