متن خبر

متخصص شبکه ابزار رایگانی را معرفی می کند که قول می دهد مشکلات اتصال VPN و ZTNA را برای همیشه حل کند

متخصص شبکه ابزار رایگانی را معرفی می کند که قول می دهد مشکلات اتصال VPN و ZTNA را برای همیشه حل کند

شناسهٔ خبر: 468344 -




VPN روی صفحه نمایش لپ تاپ
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

Cloudbrink ارائه‌دهنده دسترسی ترکیبی به عنوان سرویس (HAaaS) ابزار جدیدی ایجاد کرده است که می‌تواند تأثیر از دست دادن بسته‌ها را اندازه‌گیری کند، و دلایل عمیق مشکلات عملکرد شبکه و برنامه‌های کاربردی را که بر نیروی کار ترکیبی تأثیر می‌گذارد، آشکار می‌کند.

تحقیقات خود Cloudbrink نشان می‌دهد که حداقل 0.0047٪ از دست دادن بسته در ارتباط با تاخیر 30 میلی‌ثانیه می‌تواند باعث کاهش چشمگیر سرعت شود و توان عملیاتی موثر را تا 95٪ کاهش دهد. این نشان می‌دهد که چگونه هرگونه افزایش تاخیر از سرویس‌های VPN یا ZTNA می‌تواند منجر به کاهش شدید عملکرد شود.

Cloudbrink اشاره می کند که از دست دادن بسته معمولاً در "آخرین مایل" - فاصله کاربر تا شبکه پهن باند یا نزدیکترین برج سلولی - یا بین دستگاه کاربر و روتر Wi-Fi رخ می دهد.

شرایط شبکه خانگی را تقلید می کند

ابزار رایگان Packet Loss Tool با تمرکز بر بهینه‌سازی نیروی کار از راه دور، به بخش‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا ببینند که چگونه استفاده از راه‌حل‌های VPN یا ZTNA بر برنامه‌های تجاری ضروری آنها و تجربه کلی کاربر تأثیر می‌گذارد.

پراکاش مانا، مدیر عامل کلودبرینک گفت: تغییر به مدل های کاری هیبریدی موانع جدیدی را به همراه دارد. کاربران از راه دور اغلب با تاخیر و ناهماهنگی اتصال (تأخیر و لرزش) مواجه می شوند که جریان کار آنها را مختل می کند و باعث ناامیدی از فناوری می شود. این ابزار جدید به تیم‌های فناوری اطلاعات این امکان را می‌دهد تا این تنگناها را شناسایی کرده و راه‌حل‌هایی را پیاده‌سازی کنند که عملکرد برنامه‌ها را بهینه می‌کند و به ناامیدی کارگران پایان می‌دهد.»

ابزار Cloudbrink شرایط شبکه را تقلید می کند که کارگران مستقر در خانه و افرادی که در حال حرکت هستند با اتصالات باند پهن معمولی یا از طریق شبکه های سلولی و نقاط دسترسی Wi-Fi عمومی روبرو می شوند. همچنین تأثیر شرایط مختلف شبکه را بر روی برنامه‌های خصوصی و SaaS آزمایش می‌کند.

استیو برادهد، مدیر تست پهنای باند گفت: "دیدن باور کردن است. این ابزار یک راه عالی برای قادر ساختن CTO فراهم می کند تا از نزدیک شاهد اثرات تخریب شبکه و نحوه تأثیر آن بر عملکرد برنامه باشد.

Packet Loss Tool به صورت دانلود رایگان در وب سایت Cloudbrink در دسترس است. قبل از دسترسی به آن باید یک نظرسنجی کوتاه تکمیل کنید.

ابزار <a href= از دست دادن بسته های ابری" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF-1200-80.png 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wRcBqSjLzwHVDz6TtLCvJF.png">

(اعتبار تصویر: Cloudbrink)

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است