متن خبر

متا فکر می کند که استفاده از هدست های Quest در کلاس برای دانش آموزان ایده خوبی است

متا فکر می کند که استفاده از هدست های Quest در کلاس برای دانش آموزان ایده خوبی است

شناسهٔ خبر: 464587 -




متا همچنان به انتقاد از نحوه برخورد با مصرف‌کنندگان جوان‌تر با استفاده از پلتفرم‌های خود ادامه می‌دهد، اما این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی محصولات جدیدی است که به آنها پاسخ می‌دهد. روز دوشنبه، این شرکت اعلام کرد که اواخر سال جاری یک محصول آموزشی جدید برای Quest راه اندازی خواهد کرد تا هدست واقعیت مجازی خود را به عنوان یک دستگاه پیشرو برای آموزش در کلاس های درس قرار دهد.

این محصول هنوز نامگذاری نشده است، اما نیک کلگ، رئیس امور جهانی این شرکت در یک پست وبلاگی که آن را توصیف می کند - سیاستمداری سابق که به احتمال زیاد به عنوان مدیر اجرایی متا تبدیل شده است، پیام هایی را در مورد موضوعات بحث برانگیزتر و تفرقه انگیز ارائه می دهد - بيان کرد که این شامل یک هاب برای برنامه ها و ویژگی های خاص آموزش و همچنین توانایی مدیریت چندین هدست به طور همزمان بدون نیاز به به روز رسانی هر دستگاه به صورت جداگانه است.

مدل های تجاری برای سخت افزار و خدمات نیز هنوز مشخص نشده است. با هیچ چیز روی میز، شرکت آن را به عنوان یک شرط بندی بلندمدت در نظر گرفته است.

کلگ در مصاحبه ای با Axios گفت: "ما قبول می کنیم که زمان زیادی طول می کشد، و به این زودی ها پولی از این بابت به دست نمی آوریم."

از طرف دیگر، فشار به سمت آموزش می‌تواند به معنای محتوای متنوع‌تر برای کاربران Quest باشد، همراه با اکوسیستم گسترده‌تری از توسعه‌دهندگان که برای این پلتفرم ایجاد می‌کنند – نه آن چیزی که منتقدان برنامه قاتل می‌گویند هنوز در VR وجود ندارد، بلکه حداقل اقدامات بیشتری را انجام می‌دهند.

در زمینه مشکل‌سازتر، اخبار پس از چند تحول دیگر در شرکت منتشر می‌شود که کمتر مثبت هستند. سرویس پیام‌رسانی فوری متا به دلیل اینکه حداقل سن کاربران را در بریتانیا و اتحادیه اروپا به 13 سال کاهش می‌دهد (قبلاً 16 سال بود) داغ شده است.

اعلامیه روز دوشنبه به دنبال متا منتشر شد و کاربران کوئست را ترغیب کرد که سن خود را تأیید کنند تا بتواند تجربیات مناسبی را برای نوجوانان و نوجوانان فراهم کند.

ابتکار جدید اواخر امسال اجرا خواهد شد و فقط برای موسساتی که دانش‌آموزان 13 سال به بالا دارند در دسترس خواهد بود. متا بيان کرد که آن را ابتدا در 20 بازاری که در حال حاضر از Quest for Business پشتیبانی می کند، اشتراک 14.99 دلاری متا در محل کار در ماه، راه اندازی خواهد کرد. این فهرست شامل ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا و چندین بازار انگلیسی زبان دیگر، همراه با ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپای غربی است.

تعدادی از شرکت‌ها در حال حاضر در بازار هستند که ایده واقعیت مجازی را در کلاس درس تحلیل می‌کنند، با نام‌هایی مانند ImmersionVR، ClassVR و ArborVR، غیر از شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، که مدتی است هولولنز خود را به عنوان یک ابزار آموزشی معرفی کرده است. .

مشخص نیست که استفاده از VR در مدارس چقدر فراگیر است: یک ارائه دهنده، ClassVR، ادعا می کند که 40000 کلاس درس در سراسر جهان از محصولات آن استفاده می کنند.

اما با این وجود، موانعی برای استفاده در بازار انبوه وجود دارد. برای مثال، با در نظر گرفتن برخی تحقیقات در مورد جوانان که در حال حاضر بیش از حد از صفحه نمایش استفاده می کنند ، مشخص نیست که آیا بستن هدست به صورت شخصی لزوماً کمکی در یک محیط آموزشی و زنده است یا خیر.

و یک علامت سوال بزرگ دیگر به هزینه خرید هدست مربوط می شود - Quest 3، جدیدترین هدست، از حدود 500 دلار برای مدل های اولیه شروع می شود - خرید برنامه ها و سپس پشتیبانی از همه این زیرساخت ها. متا بيان کرد که قبلاً هدست‌های کوئست را به 15 دانشگاه در ایالات متحده اهدا کرده است، اما مشخص نیست که تا کجا می‌خواهد به رشد درازمدت کمک کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است