متن خبر

متا شروع به آزمایش چت ربات های هوش مصنوعی ایجاد شده توسط کاربر در اینستاگرام می کند

متا شروع به آزمایش چت ربات های هوش مصنوعی ایجاد شده توسط کاربر در اینستاگرام می کند

شناسهٔ خبر: 604090 -




مارک زاکربرگ امروز بيان کرد که در یک آزمایش اولیه در ایالات متحده، متا شخصیت های هوش مصنوعی ساخته شده توسط سازندگان را از طریق استودیوی Meta AI در اینستاگرام نشان می دهد.

زاکربرگ در پستی در کانال پخش خود بيان کرد که این چت ربات ها به وضوح به عنوان هوش مصنوعی علامت گذاری می شوند تا به کاربران اطلاع دهند.

"آزمون اولیه استودیوی هوش مصنوعی خود را در ایالات متحده انجام می دهیم تا در هفته های آتی در اینستاگرام شروع به دیدن هوش مصنوعی از سازندگان مورد علاقه و هوش مصنوعی مبتنی بر علاقه خود کنید. اینها در ابتدا در پیام‌رسانی در حال حاضر نشان داده می‌شوند و به وضوح به عنوان هوش مصنوعی برچسب‌گذاری خواهند شد.»

اوایل روز و اولین نسخه بتای این هوش مصنوعی است، پس ما به کار بر روی بهبود آنها ادامه می دهیم و به زودی در دسترس افراد بیشتری قرار می دهیم.

زاکربرگ بيان کرد که با سازندگانی مانند حساب میم Wasted و خالق فناوری Don Allen Stevenson III برای عرضه نسخه‌های اولیه چت ربات‌های سازنده کار کرده است.

متا اولین بار استودیوی هوش مصنوعی خود را سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد تا به کسب و کارها اجازه دهد چت بات های سفارشی بسازند.

اعلامیه این شرکت رسانه‌های اجتماعی در همان روزی منتشر می‌شود که شرکت چت بات با پشتیبانی a16z، Character.ai توانایی صحبت کردن با آواتارهای هوش مصنوعی را برای کاربران در یک تماس ارائه می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است