متن خبر

متا در حال برنامه ریزی برای معرفی ده ها شخصیت ربات چت – از جمله یک مورد علاقه Futurama است

متا در حال برنامه ریزی برای معرفی ده ها شخصیت ربات چت – از جمله یک مورد علاقه Futurama است

شناسهٔ خبر: 437275 -




متا در حال آماده شدن برای معرفی یک چت ربات هوش مصنوعی مولد (با نام داخلی "Gen AI Personas") است که هدف آن جذب کاربران جوان تر به دنیای چت ربات های هوش مصنوعی است. انتظار داریم که چت بات جدید در رویداد Meta's Connect در ۲۷ سپتامبر راه‌اندازی شود و برخی از "شخصیت‌های" آشنا اما ... را معرفی کند.

The Verge خاطرنشان می‌کند که چت‌بات‌ها با شخصیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند که مکالمات انسانی و جذاب‌تری را برای جذب کاربران جوان‌تر ترویج می‌کنند. یکی از شخصیت‌های ربات «بی‌ادب» از Bender از Futurama و Alvin the Alien الهام گرفته شده است.

متا قصد دارد ده‌ها چهره آشنا را به فهرست چت‌بات‌های خود اضافه کند و حتی قصد دارد ابزاری ایجاد کند که افراد مشهور را قادر می‌سازد تا چت‌بات‌های خود را برای طرفداران خود بسازند. این خبر خوبی است، زیرا بالاخره توانستم با بیانسه صحبت کنم.

بچه ها چطوری؟

متا به وضوح زمان و تلاش زیادی را صرف تکمیل بازی چت بات خود در دنیای نوظهور هوش مصنوعی می کند. همه ما هوش مصنوعی اسنپ چت را به یاد داریم که حدود یک هفته به شهرت رسید و سپس به سرعت در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

جالب اینجاست که وال استریت ژورنال با مگانا دار، مدیر سابق اسنپ و اینستاگرام تماس گرفت، او بیان کرد که چت ربات‌ها "بر من ژنرال Z را فریاد نمی‌زنند، اما قطعا Gen Z با فناوری جدید بسیار راحت‌تر است". او همچنین می‌افزاید که هدف متا از چت‌بات‌ها احتمالاً این است که آنها را برای مدت طولانی‌تری درگیر نگه دارد، پس «فرصت بیشتری برای ارائه تبلیغات به آن‌ها» دارد.

این انتخاب نسبتاً تصادفی شخصیت‌های «جوانان» را که متا دنبال می‌کند توضیح می‌دهد. در حالی که Bender از Futurama کاملاً قابل تشخیص است، او دقیقاً نماد Gen Z نیست. از آنجایی که به نظر می‌رسد فردی از متا جمعیت‌شناسی هدف قرار می‌دهد، با در نظر گرفتن تعداد زیادی از شخصیت‌های دیگر (مرتبط‌تر) که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد، سیلی زدن به محصول شما یک سلبریتی بسیار عجیب است.

مزیتی که متا در انتخاب Gen Z به عنوان هدف جمعیتی دارد این است که Gen Z در مورد اینکه در حال حاضر به چه کسانی فوق العاده علاقه دارند بسیار عمومی است. متا می توانست به معنای واقعی کلمه هر شخص دیگری را انتخاب کند، پس امیدواریم شخصیت های دیگری که در آستین دارد کمی بیشتر ... معاصر باشند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است